Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ved ikke rigtig med Jeppe Andersen. Vil ikke afvise alle I kloge folk har fat i den lange ende. Jeg synes egentlig bare jeg ligger mest mærke til ham, når han driver bolden frem i en omstilling. Jeg ser ham ikke som en der er god til at indgå i småspil og med kreative indslag. Jeg synes ikke lige han er det vi søger.
    Jeppe Andersen er bestemt en god tekniker ... hindringen er skader, men hvis han er fri for dem tror jeg også han får nogle landskampe.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Så er Spelmann i hvert fald ikke længere en mulighed (hvis han nogensinde har været det)

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmann-klar-agf
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Så er Spelmann i hvert fald ikke længere en mulighed (hvis han nogensinde har været det)

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmann-klar-agf
        Og heldigvis for det. Held og lykke til både Spelmann og AGF med at være boldstyrende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Så er Spelmann i hvert fald ikke længere en mulighed (hvis han nogensinde har været det)

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmann-klar-agf
          Spelmann er en herlig fyr, men jeg tror nu ikke KN kan bruge ham.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Spelmann er en herlig fyr, men jeg tror nu ikke KN kan bruge ham.
            Det er vist ikke en universel sandhed. Inden han kom til OB afskyede jeg ham. Bl.a. på grund af et ækelt dive i et pokalnederlag til Horsens. Han fik aldrig nogen stor stjerne i min bog.

            Ang. Jeppe Andersen synes jeg vi skal holde os fra ham grundet skadeshistorikken. Jeg ser ham heller ikke som en kreatør, men snarere som en dygtig kontraspiller med fart i støvlerne og en glimrende teknik.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Thomas Mikkelsen måtte gerne finde en ny klub; så er vi på 22, og det ville åbne op for ny angriber. Haddi måtte vi gerne have til bredden for min skyld; han er med garanti allerede overhalet i forhold til start-11er. Ari kan jeg ikke rigtigt se en plads til mere, og desværre er det ikke tilladt at skifte spillere ind på dødbolde, for derefter at skifte dem ud igen - derfor tror jeg det er bedst at sige farvel. Lucas, tja-tjo; hvis han kan give den gas, når han får chancen, så har jeg ikke så meget imod at beholde ham. Vi kan ikke regne med 22 top-spillere.

              Hvis det vi så i Malmø var en indikation, så kan Tverskov også spille central midt - også langt mere end til nøds. Vi skal også kunne stole på egne talenter som JJT - og Mathias Thrane kan også spille central midt. Mener vi er helt OK kørende på den front. Det er oppe foran, der godt må komme noget nyt til.
              Hvis TM smutter er vi altså 23 i truppen og mangler stadig en 3. Målmand..
              Ari er EM hot og ham kan vi lige så godt få nogle penge for..

              Tverskov så rigtig god ud på midten ja.. Jeg var imponeret..
              JJT imponerer mig ikke pt. Han minder mere og mere om en ung Schoop.. Der med ikke sige at jeg har opgivet ham. Slet ikke.. Han er bare ikke klar til anden end små indhop og pokalkampe.. At foreslå Thrane på midten fatter jeg slet ikke. Det er uambitiøst. Han var ikke engang god nok til AaB på kanten..
              Vi skal altså bruge den 8'er stadig!!!! Azer er aldrig blevet erstattet og den centrale midtbane er det hårdeste sted på banen at spille. Der vil komme overbelastninger,skader,karantæner,formnedgang osv..
              Der SKAL SKAL SKAL være 4 ægte centrale midtbanespillere på vores hold. Og pt er der kun 3..
              At vi så også mangler en noget oppe foran kan vi godt blive enige om. Derfor skal Hallgrimur og Lucas væk for at frigive de lønkroner der skal til[/QUOTE]

              Jeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).

              OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Hvis TM smutter er vi altså 23 i truppen og mangler stadig en 3. Målmand..
                Ari er EM hot og ham kan vi lige så godt få nogle penge for..

                Tverskov så rigtig god ud på midten ja.. Jeg var imponeret..
                JJT imponerer mig ikke pt. Han minder mere og mere om en ung Schoop.. Der med ikke sige at jeg har opgivet ham. Slet ikke.. Han er bare ikke klar til anden end små indhop og pokalkampe.. At foreslå Thrane på midten fatter jeg slet ikke. Det er uambitiøst. Han var ikke engang god nok til AaB på kanten..
                Vi skal altså bruge den 8'er stadig!!!! Azer er aldrig blevet erstattet og den centrale midtbane er det hårdeste sted på banen at spille. Der vil komme overbelastninger,skader,karantæner,formnedgang osv..
                Der SKAL SKAL SKAL være 4 ægte centrale midtbanespillere på vores hold. Og pt er der kun 3..
                At vi så også mangler en noget oppe foran kan vi godt blive enige om. Derfor skal Hallgrimur og Lucas væk for at frigive de lønkroner der skal til
                Jeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).

                OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.[/QUOTE]

                Mandskabsmæssigt er vi jo også dækker fint ind på kanterne med Greve, Thrane, jønsson, Lucas og til dels Yao. Derudover kan Desler også spille der. Kvaliteten kan så diskuteres, men jeg formoder der satses på Greve får sit endelige gennembrud i den kommende sæson, og er der en tro på det sker, så skal han selvfølgelig ikke syltes, da han er en af vor egne. 8'er positionen synes jeg personligt også der behøver en erstatning på. Jjt tror jeg ikke slår igennem endnu og så er vi altså for tyndt besat. TM skal ud så vi kan få en mere konkurrencedygtig angriber til at supplere fest og ak

                Comment


                  Jeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).

                  OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.

                  Droppede man ikke at forlænge med Azer fordi man søgte en anden type midtbanespiller? Fra hestens egen mund.. Hvem er det lige der er hentet i stedet for?.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).

                    OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.

                    Droppede man ikke at forlænge med Azer fordi man søgte en anden type midtbanespiller? Fra hestens egen mund.. Hvem er det lige der er hentet i stedet for?.
                    jeg skal ikke kunne sige hvad du har hørt, men det om en "anden type midtbanespiller" mener jeg var i forb. med at Falk undlod forlængelse i OB. Jeg har den opfattelse at Izu er Azers "afløser"
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg skal ikke kunne sige hvad du har hørt, men det om en "anden type midtbanespiller" mener jeg var i forb. med at Falk undlod forlængelse i OB. Jeg har den opfattelse at Izu er Azers "afløser"
                      Nej, det var vel i hensigt til Azer afsked. Har fundet det lige:
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ype-til-sommer
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg tror du skal acceptere at den centrale midtbane bliver Big Mak og Izunna. Der er investeret virkelig mange lønkroner i Izunna, på Kents foranledning, Makrini var eftersigende den spiller Kent var mest tilfreds med sidste sæson. Hvis der kommer flere centrale midtbanespillere, bliver det til bredden (med mindre selvfølgelig at man falder over et godt tilbud).

                        OB kigger primært efter spillere som kan supplere på kanten og i angrebet. Personligt synes jeg at vores kanter skriger på forstærkning, men desværre mener Kent og JN ikke at behovet er så akut, som jeg gør.

                        Droppede man ikke at forlænge med Azer fordi man søgte en anden type midtbanespiller? Fra hestens egen mund.. Hvem er det lige der er hentet i stedet for?.
                        Jeg ved ikke hvorfor man droppede Azer (personligt gætter jeg dog på at det var fordi han altid kun spiller godt når han er tæt på kontraktudløb..), men jeg ved at Kent og Jesper regner med en central midtbane bestående af Makrini og Izunna. Man har også bundet ret mange lønkroner op på de to.

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...denlandsk-klub

                          Tænk sig at Tipsbladet kan få sig selv til at fabrikere citater. Alle ved jo at Hassan bliver i Danmark, alt andet giver jo ikke mening. Det er næsten utænkeligt, at han skulle tage til udlandet, og at han ikke skulle vælge en klub der er ringere end den han har været i de sidste 10 år og har sagt nej til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...denlandsk-klub

                            Tænk sig at Tipsbladet kan få sig selv til at fabrikere citater. Alle ved jo at Hassan bliver i Danmark, alt andet giver jo ikke mening. Det er næsten utænkeligt, at han skulle tage til udlandet, og at han ikke skulle vælge en klub der er ringere end den han har været i de sidste 10 år og har sagt nej til.
                            Så fik den lige med sarkasme-pedalen. Men jo, du har ret; Rilwan Hassan kommer næppe til DK og næppe til OB. Så er der heldigvis andre spændende muligheder - og heldigvis ser det ud til, at vi allerede har et godt hold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Nej, det var vel i hensigt til Azer afsked. Har fundet det lige:
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ype-til-sommer
                              Det har du helt ret i. Rasmus Jönson er vel eneste nye midtbanemand endnu, han er vel en anden type end Azer, måske er det sådan JH tænker/mener
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...west-bromwich/
                                3. keeper? ;-)
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X