Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeppe Andersen ville være en rigtigt fin signing og kan i den grad tilføje noget til holdet. Når det så er sagt, vil jeg dog hellere se en kanttype med lidt mere fart og kvalitet en mod en, der også kan komme på ydersiden af backsene. Med Jönsson på kanten, har vi fået en ny mellemrumsspiller der med det samme vi får fat i bolden, søger ind centralt og har udgangspunkt der, men med Greve på den anden kant, bliver vores spil alt for centraliseret, og selvom at vores backs kom godt med frem i kampen i går, så stiller jeg mig lidt tvivlende over for det slutprodukt de kommer med. Jeppe Andersen vil også gerne ind centralt i banen, og jeg synes ganske enkelt, at der bliver for crowdet, med den nuværende besætning vi har. Vi er nødt til at få skabt noget bredde, ellers bliver der simpelthen ikke nok plads at boltre sig på for Jönsson og vores angribere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeppe Andersen ville være en rigtigt fin signing og kan i den grad tilføje noget til holdet. Når det så er sagt, vil jeg dog hellere se en kanttype med lidt mere fart og kvalitet en mod en, der også kan komme på ydersiden af backsene. Med Jönsson på kanten, har vi fået en ny mellemrumsspiller der med det samme vi får fat i bolden, søger ind centralt og har udgangspunkt der, men med Greve på den anden kant, bliver vores spil alt for centraliseret, og selvom at vores backs kom godt med frem i kampen i går, så stiller jeg mig lidt tvivlende over for det slutprodukt de kommer med. Jeppe Andersen vil også gerne ind centralt i banen, og jeg synes ganske enkelt, at der bliver for crowdet, med den nuværende besætning vi har. Vi er nødt til at få skabt noget bredde, ellers bliver der simpelthen ikke nok plads at boltre sig på for Jönsson og vores angribere.
      Jeg er sådan set meget enig - vi mangler noget fart, men Jeppe A vil helst spille central midt, og også i den kontekst, at jeg kunne se ham her, dog med mulighed for at dække en kant også.
      Last edited by Limefrugten; 30-06-2016, 18:03.

      Comment


        Det så meget fornuftigt ud i Malmø, men der var nogle tendenser til at det stadig kan være et problem at få afsluttet. Det kan blive et tema i den kommende sæson; vi får se. Jeg ved bare ikke, om Jeppe Andersen - som ellers er en god spiller, der klart kunne være en god signing, hvis hans skadessituation altså bliver undersøgt grundigt - lige er typen, der f.eks. kan agere targetman eller lave gennembrud én mod én.

        Det var måske det eneste, jeg savnede lidt mere af i Malmø; at vi også kan slå en lang bold op på en angriber/kant, eller have en type, der kunne lave noget individuelt i angrebet. Og det er måske ikke lige det, jeg forbinder med Jeppe Andersen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Det så meget fornuftigt ud i Malmø, men der var nogle tendenser til at det stadig kan være et problem at få afsluttet. Det kan blive et tema i den kommende sæson; vi får se. Jeg ved bare ikke, om Jeppe Andersen - som ellers er en god spiller, der klart kunne være en god signing, hvis hans skadessituation altså bliver undersøgt grundigt - lige er typen, der f.eks. kan agere targetman eller lave gennembrud én mod én.

          Det var måske det eneste, jeg savnede lidt mere af i Malmø; at vi også kan slå en lang bold op på en angriber/kant, eller have en type, der kunne lave noget individuelt i angrebet. Og det er måske ikke lige det, jeg forbinder med Jeppe Andersen.
          Han vil også helst spille central midt, og jeg tror, at han helst vil skifte til en klub, som ser ham som central midt (men det er spekulationer)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Han vil også helst spille central midt, og jeg tror, at han helst vil skifte til en klub, som ser ham som central midt (men det er spekulationer)
            Jeg vil da gætte på at Kent ser ham som central midt. Og da vi mangler 1 kan jeg ikke se problemet i at hente ham.. Hvis han vil til en topklub må han acceptere den konkurrence der er.


            Vi har altså kun 3 stk naturlige centrale midtbanespillere i truppen. Så er det da muligt at Tverskov, Jönsson osv måske kan spille den til nøds..
            Men det giver ikke den sunde konkurrence vi har brug for i forsøget på at blive topklub igen..
            For min skyld kunne man hente 2 kvalitetsspillere mere til midten og sende Makrini på bænken. Det vil kun glæde mig at vide der var 2 midtbanespillere på banen der var bedre end ham.. Så skulle vi nok komme i toppen igen..

            Ønskescenariet ville være at vi fik afsat Hallgrimur,Ari,Lucas og Thomas Mikkelsen og henter Jeppe A, George og en god kantspiller

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg vil da gætte på at Kent ser ham som central midt. Og da vi mangler 1 kan jeg ikke se problemet i at hente ham.. Hvis han vil til en topklub må han acceptere den konkurrence der er.


              Vi har altså kun 3 stk naturlige centrale midtbanespillere i truppen. Så er det da muligt at Tverskov, Jönsson osv måske kan spille den til nøds..
              Men det giver ikke den sunde konkurrence vi har brug for i forsøget på at blive topklub igen..
              For min skyld kunne man hente 2 kvalitetsspillere mere til midten og sende Makrini på bænken. Det vil kun glæde mig at vide der var 2 midtbanespillere på banen der var bedre end ham.. Så skulle vi nok komme i toppen igen..

              Ønskescenariet ville være at vi fik afsat Hallgrimur,Ari,Lucas og Thomas Mikkelsen og henter Jeppe A, George og en god kantspiller
              Min kommentar gik ikke på, at jeg ikke vil have ham, men til dem som nævner ham som kant.

              Er enig med ønskescenariet, men er lidt bange for, at det bliver ved ønsket. Nu må vi se...

              Comment


                Ønskescenariet ville være at vi fik afsat Hallgrimur,Ari,Lucas og Thomas Mikkelsen og henter Jeppe A, George og en god kantspiller[/QUOTE]

                Thomas Mikkelsen måtte gerne finde en ny klub; så er vi på 22, og det ville åbne op for ny angriber. Haddi måtte vi gerne have til bredden for min skyld; han er med garanti allerede overhalet i forhold til start-11er. Ari kan jeg ikke rigtigt se en plads til mere, og desværre er det ikke tilladt at skifte spillere ind på dødbolde, for derefter at skifte dem ud igen - derfor tror jeg det er bedst at sige farvel. Lucas, tja-tjo; hvis han kan give den gas, når han får chancen, så har jeg ikke så meget imod at beholde ham. Vi kan ikke regne med 22 top-spillere.

                Hvis det vi så i Malmø var en indikation, så kan Tverskov også spille central midt - også langt mere end til nøds. Vi skal også kunne stole på egne talenter som JJT - og Mathias Thrane kan også spille central midt. Mener vi er helt OK kørende på den front. Det er oppe foran, der godt må komme noget nyt til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Min kommentar gik ikke på, at jeg ikke vil have ham, men til dem som nævner ham som kant.

                  Er enig med ønskescenariet, men er lidt bange for, at det bliver ved ønsket. Nu må vi se...
                  Med håbet om at nogle af de 4 smutter skal der jo næsten lidt ind. Var det ikke JH der sagde at man var nået et punkt hvor alle lønkroner der ryger væk kunne geninvesteres? Og han har også udtalt at der stadig er råderum i økonomien til flere spillere...
                  Så man kan næsten kun håbe

                  Comment


                    Jeg har givetvis ikke fulgt godt nok med, men når man løber indlæggene igennem, kunne man få fornemmelse af at Jeppe Andersen ville være en klasse signing. Han har ikke gjort noget stort indtryk på mig, så hvad jeg har jeg overset?

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Ønskescenariet ville være at vi fik afsat Hallgrimur,Ari,Lucas og Thomas Mikkelsen og henter Jeppe A, George og en god kantspiller
                      Thomas Mikkelsen måtte gerne finde en ny klub; så er vi på 22, og det ville åbne op for ny angriber. Haddi måtte vi gerne have til bredden for min skyld; han er med garanti allerede overhalet i forhold til start-11er. Ari kan jeg ikke rigtigt se en plads til mere, og desværre er det ikke tilladt at skifte spillere ind på dødbolde, for derefter at skifte dem ud igen - derfor tror jeg det er bedst at sige farvel. Lucas, tja-tjo; hvis han kan give den gas, når han får chancen, så har jeg ikke så meget imod at beholde ham. Vi kan ikke regne med 22 top-spillere.

                      Hvis det vi så i Malmø var en indikation, så kan Tverskov også spille central midt - også langt mere end til nøds. Vi skal også kunne stole på egne talenter som JJT - og Mathias Thrane kan også spille central midt. Mener vi er helt OK kørende på den front. Det er oppe foran, der godt må komme noget nyt til.[/QUOTE]

                      Hvis TM smutter er vi altså 23 i truppen og mangler stadig en 3. Målmand..
                      Ari er EM hot og ham kan vi lige så godt få nogle penge for..

                      Tverskov så rigtig god ud på midten ja.. Jeg var imponeret..
                      JJT imponerer mig ikke pt. Han minder mere og mere om en ung Schoop.. Der med ikke sige at jeg har opgivet ham. Slet ikke.. Han er bare ikke klar til anden end små indhop og pokalkampe.. At foreslå Thrane på midten fatter jeg slet ikke. Det er uambitiøst. Han var ikke engang god nok til AaB på kanten..
                      Vi skal altså bruge den 8'er stadig!!!! Azer er aldrig blevet erstattet og den centrale midtbane er det hårdeste sted på banen at spille. Der vil komme overbelastninger,skader,karantæner,formnedgang osv..
                      Der SKAL SKAL SKAL være 4 ægte centrale midtbanespillere på vores hold. Og pt er der kun 3..
                      At vi så også mangler en noget oppe foran kan vi godt blive enige om. Derfor skal Hallgrimur og Lucas væk for at frigive de lønkroner der skal til

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeg har givetvis ikke fulgt godt nok med, men når man løber indlæggene igennem, kunne man få fornemmelse af at Jeppe Andersen ville være en klasse signing. Han har ikke gjort noget stort indtryk på mig, så hvad jeg har jeg overset?

                        MvT
                        En kreativ ung midtbanespiller med offensive kvaliteter. Har bestemt potentialt til mere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En kreativ ung midtbanespiller med offensive kvaliteter. Har bestemt potentialt til mere
                          Fair enough. Men det prædikat kan man jo kaste efter mangt og meget. 0 mål og 1 assist sidste sæson lugter ikke rigtig af at vi skal bruge signon og lønskejser på ham. I hvert fald ikke hvis det tager spilletid fra JayJay. Men måske jeg bare er sur over, ikke at være så oplyst som jer andre.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Fair enough. Men det prædikat kan man jo kaste efter mangt og meget. 0 mål og 1 assist sidste sæson lugter ikke rigtig af at vi skal bruge signon og lønskejser på ham. I hvert fald ikke hvis det tager spilletid fra JayJay. Men måske jeg bare er sur over, ikke at være så oplyst som jer andre.

                            MvT
                            He he.. Det jeg har set fra Jeppe Andersen er mindst 2 niveauer over JJ pt... Der er vel selvfølgelig også 3 års forskel. JJT skal få sin tid
                            I OB er vi nød til at hente dem før de slår alt for meget igennem jo

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              He he.. Det jeg har set fra Jeppe Andersen er mindst 2 niveauer over JJ pt... Der er vel selvfølgelig også 3 års forskel. JJT skal få sin tid
                              I OB er vi nød til at hente dem før de slår alt for meget igennem jo
                              Har egentligt ikke set ham så meget, men har hæftet mig ved, at både folk fra EfB og omkring u21 landsholdet altid fremhæver ham som en med stort potentiale og med en rigtig god spilforståelse - men hæmmet af skaderne.

                              Comment


                                Ved ikke rigtig med Jeppe Andersen. Vil ikke afvise alle I kloge folk har fat i den lange ende. Jeg synes egentlig bare jeg ligger mest mærke til ham, når han driver bolden frem i en omstilling. Jeg ser ham ikke som en der er god til at indgå i småspil og med kreative indslag. Jeg synes ikke lige han er det vi søger.

                                Comment

                                Working...
                                X