Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg synes stille og roligt at han lægger op til et ultimatum... Forhåbentlig rækker tålmodigheden til vinter...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg synes stille og roligt at han lægger op til et ultimatum... Forhåbentlig rækker tålmodigheden til vinter...
      Kan man bebrejde ham?
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Kan man bebrejde ham?
        Slet ikke...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg synes stille og roligt at han lægger op til et ultimatum... Forhåbentlig rækker tålmodigheden til vinter...
          Hvilket ultimatum skal han give klubben?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Hvilket ultimatum skal han give klubben?
            - Slå hjernen til, eller jeg finder et andet sted at udvikle mig...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              - Slå hjernen til, eller jeg finder et andet sted at udvikle mig...
              Tja, han KAN jo ikke skifte hvis klubben siger nej... Og melder han sig ud i resten af kontrakt-perioden, vil det påvirke hans næste kontrakt en del...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Tja, han KAN jo ikke skifte hvis klubben siger nej... Og melder han sig ud i resten af kontrakt-perioden, vil det påvirke hans næste kontrakt en del...
                Nej beløbet skal selvfølgelig give mening, men det stiger vel ikke jo mere lysten til noget nyt gør det... Det skal jeg ikke kunne sige om det KAN gøre...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Kan jo også bare være at går på JH's kontor og beder om at blive løst fra sin kontrakt..
                  og selvfølgelig lige får et par millioner med for god ro og orden

                  det lyder jo til at være proceduren i disse dage

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan jo også bare være at går på JH's kontor og beder om at blive løst fra sin kontrakt..
                    og selvfølgelig lige får et par millioner med for god ro og orden

                    det lyder jo til at være proceduren i disse dage
                    Hehe ja, men der må næsten være nogen der er villige til at købe ham hvis prisen blev sænket...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Er det forkert at håbe på han skifter?

                      Han er næsten det eneste lyspunkt i øjeblikket, og det gør næsten endnu mere ondt på ham, sådan som vi spiller, end det gør på os..

                      Jeg håber et eller andet sted, at en udenlandsk klub vil ligge en god sjat penge for ham, så han kan få udløst sit store potentiale.. Det kan han ikke i den nærmeste fremtid i Odense, og derfor ønsker jeg det bedste for ham personligt.


                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                        Er det forkert at håbe på han skifter?

                        Han er næsten det eneste lyspunkt i øjeblikket, og det gør næsten endnu mere ondt på ham, sådan som vi spiller, end det gør på os..

                        Jeg håber et eller andet sted, at en udenlandsk klub vil ligge en god sjat penge for ham, så han kan få udløst sit store potentiale.. Det kan han ikke i den nærmeste fremtid i Odense, og derfor ønsker jeg det bedste for ham personligt.
                        Den største udfordring er vel efterhånden at vi indstiller hele holdet efter ham fordi han er den eneste der kan ... og så gør vi det svært for os selv både på kort og lang sigt ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Falk skal skifte nu - det piner mig mindst lige så meget at se ham spilde sit talent på de tåbeligheder der foregår i den kontekst han befinder sig i.

                          Comment


                            #58
                            Ingen over klubben, eller hvordan er det det plejer at lyde..!?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Ingen over klubben, eller hvordan er det det plejer at lyde..!?
                              Tjoo, og sådan er det vel også endnu.. Forskellen ligger vel bare i, at "vi" normalt siger/skriver den sætning, når en eller anden lykkeridder har trådt på klubben.. Det er sjældent det er fordi spilleren vil OB så meget, og vi kan tilbyde så lidt..

                              Men jo, ingen over klubben.. Heller ikke Falk..


                              Comment


                                #60
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-superligaen

                                Comment

                                Working...
                                X