Jeg synes stille og roligt at han lægger op til et ultimatum... Forhåbentlig rækker tålmodigheden til vinter...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rasmus Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg synes stille og roligt at han lægger op til et ultimatum... Forhåbentlig rækker tålmodigheden til vinter...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægTja, han KAN jo ikke skifte hvis klubben siger nej... Og melder han sig ud i resten af kontrakt-perioden, vil det påvirke hans næste kontrakt en del...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan jo også bare være at går på JH's kontor og beder om at blive løst fra sin kontrakt..
og selvfølgelig lige får et par millioner med for god ro og orden
det lyder jo til at være proceduren i disse dageTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Er det forkert at håbe på han skifter?
Han er næsten det eneste lyspunkt i øjeblikket, og det gør næsten endnu mere ondt på ham, sådan som vi spiller, end det gør på os..
Jeg håber et eller andet sted, at en udenlandsk klub vil ligge en god sjat penge for ham, så han kan få udløst sit store potentiale.. Det kan han ikke i den nærmeste fremtid i Odense, og derfor ønsker jeg det bedste for ham personligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlægEr det forkert at håbe på han skifter?
Han er næsten det eneste lyspunkt i øjeblikket, og det gør næsten endnu mere ondt på ham, sådan som vi spiller, end det gør på os..
Jeg håber et eller andet sted, at en udenlandsk klub vil ligge en god sjat penge for ham, så han kan få udløst sit store potentiale.. Det kan han ikke i den nærmeste fremtid i Odense, og derfor ønsker jeg det bedste for ham personligt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægIngen over klubben, eller hvordan er det det plejer at lyde..!?
Men jo, ingen over klubben.. Heller ikke Falk..
Comment
Comment