Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sinus
    replied
    Falk har spillet bedre kampe ingen tvivl om det. Men i dag er der 9 andre spillere, der skal kritiseres før Falk. Gyteburst vælger jeg at holde udenfor kritik.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Teknisk er Greve virkelig dygtig, men det der er så ærgerligt med ham, er at han ikke rigtig har nogen fart. Det er også derfor jeg ser ham som en slags offensiv midt. Ham og Makrini kunne være en god midtbane. Men sådan ser Kent det ikke, desværre.

    Og så håber jeg virkelig vi har set det sidste til Ari på hk, samt Desler på hb. Ind med Lund/Lukas og op på midten med Desler. Håber Barret for chancen igen mod BIF, synd han fik det maveonde der. Man kunne tydeligt se det prægede ham.

    6.6 tusser?? Kom nu Odense! Vågn dog op og kom ud på stadion!! En klub med så stort et opland burde få 10 tusser i snit på en sæson, det er vi godt nok langt fra...

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    nej, fordi jeg mener, at Greve har et større udviklingspotentiale, og også ville have passet bedre til Randers. I 2.Halvleg er løbet jo lidt kørt, da vi først kommer bagud.

    Ham Joan der er ude om et års tid, har ingen fidus til ham.
    Hvis Greve havde større udviklingspotentiale, var det nok ham der havde været forbi Premier League (Newcastle) som 18-20 årig. Jeg er absolut ikke enig med dig. Greve er en fin breddespiller, men jeg har svært ved at se hans spidskompetencer. Dem kan jeg godt se hos Joan.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Du forstår ikke hvorfor Greve ikke fik chancen fra start af, fordi Joan viste sig at spille en dårlig 1. halvleg? Skal man nu være synsk for at være træner?

    Greve gjorde meget lidt rigtigt efter sit indhop, i øvrigt.
    nej, fordi jeg mener, at Greve har et større udviklingspotentiale, og også ville have passet bedre til Randers. I 2.Halvleg er løbet jo lidt kørt, da vi først kommer bagud.

    Ham Joan der er ude om et års tid, har ingen fidus til ham.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg håber, der var mange førstegangstilskuere på stadion idag, for de kommer da vist aldrig igen. Jeg husker simpelthen ikke, at jeg har kedet mig så meget til en kamp, som jeg gjorde idag. Fandt det mere interessant at spille wordfeud på mobilen. Ingen nerve, ingen intensitet, ingen tacklinger, ingen chancer, intet tempo, ingen god kombinationer, ingen mål, ingen vilje og lyst.

    Det var en fornærmelse. Så længe, vi ikke har en bedre central midtbanespiller, til at føre bolden frem (det er ikke Makrinis lod og Azer er slet og ret ikke god nok), og vi må tosse rundt med Ari på højrekanten (han hører reelt ikke til i OB), så kan vi bare lukkes ned af et hold, som stiller sig lidt dybt og holder kæderne stramt, det er det, ingen modtræk overhovedet.

    Og så var Joan da helt væk ovenikøbet, der fatter jeg så ikke, hvorfor Greve ikke fik chancen fra start.

    Bedste at sige om kampen må være, at talenterne fik spilletid.
    Du forstår ikke hvorfor Greve ikke fik chancen fra start af, fordi Joan viste sig at spille en dårlig 1. halvleg? Skal man nu være synsk for at være træner?

    Greve gjorde meget lidt rigtigt efter sit indhop, i øvrigt.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Jeg håber, der var mange førstegangstilskuere på stadion idag, for de kommer da vist aldrig igen. Jeg husker simpelthen ikke, at jeg har kedet mig så meget til en kamp, som jeg gjorde idag. Fandt det mere interessant at spille wordfeud på mobilen. Ingen nerve, ingen intensitet, ingen tacklinger, ingen chancer, intet tempo, ingen god kombinationer, ingen mål, ingen vilje og lyst.

    Det var en fornærmelse. Så længe, vi ikke har en bedre central midtbanespiller, til at føre bolden frem (det er ikke Makrinis lod og Azer er slet og ret ikke god nok), og vi må tosse rundt med Ari på højrekanten (han hører reelt ikke til i OB), så kan vi bare lukkes ned af et hold, som stiller sig lidt dybt og holder kæderne stramt, det er det, ingen modtræk overhovedet.

    Og så var Joan da helt væk ovenikøbet, der fatter jeg så ikke, hvorfor Greve ikke fik chancen fra start.

    Bedste at sige om kampen må være, at talenterne fik spilletid.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Dejligt lunt vejr i dag - og det er vel det bedste der er at sige om denne kamp.

    Ufatteligt at proff. fodboldspillere ikke kan sætte sig op til at leverer mere. Når spillet ikke køre så kæmp dog for F****nden.

    Nedtur efter de sidste opløftende kampe.
    Er ikke enig. Indsatsen, løbevilligheden var klart bedre end FCN kampen set fra tribunen... Sikkert løb vi ligeså mange meter som de udekampe vi har vundet. Eneste forskel var at vi så ligeså tunge ud i dag som i vinterens træningskampe.

    Vi var derimod ufattelig dårlige på bolden i dag, og spillede fantasiløst. Randers lukker os helt ned i dag. Som andre har skrevet blev kampen allerede tabt ude fra bænken.

    Onde tunger vil endda mene vi har spillet ret fantasiløst hele foråret selv om vi har vundet...

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    vi må vel også anderkende den HOLDpræstation RFC lavede i dag som gjorde det svært for OB. OB spillede i dag ikke bedre end RFC gav lov til. Lidt samme måde som OB punkterede AaB i Ålborg
    Aaah, AAB dominerede kampen totalt i Aalborg og havde langt flere afslutninger end OB, dog formåede de ikke at være så farlige.
    I dag var sejren jo fuldt fortjent ... det kan ikke helt sammenlignes.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    AK siger det meget rigtigt. Randers behøvede ikke være gode for at vinde. Det er for ringe vi ikke kunne sætte os op til mere end det her. Alle spillere måske med undtagelse af Gryte, kunne have stoppet minimum 1 skridt op i forhold til det de viste i dag. Derudover må vi satme håbe Fest er hurtigt tilbage, for hvis niveauet blandt reserverne ikke er bedre end det Joan viste i dag, så står det satme skidt til!
    Uden dog at mene at Ari var værre end så mange andre i dag, så må hans tid på højre kant være talte. Han er for meget på bolden til og fejlmarginen er for høj. Greve laver et OK indhop, og tror han ville have været mere behjælpelig hvis holdkammeraterne også gad stemple ind.
    Til sidst må vi også lige pege fingre af os selv. 6,6 tusind tilskuere en solbeskinnet forårsdag efter 3 sejrer i træk. Det er for lidt, selvom kamptidspunktet er lidt skod. Det lignede drengene godt kunne have brugt lidt flere på lægterne i dag, til at komme i gang, så det var ærgerligt.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Man skal også passe på med at forvente mere af folk end de reelt har niveau til.
    På den front var det vel kun Falk og måske Desler der underpræsterede.
    vi må vel også anderkende den HOLDpræstation RFC lavede i dag som gjorde det svært for OB. OB spillede i dag ikke bedre end RFC gav lov til. Lidt samme måde som OB punkterede AaB i Ålborg

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tænk sig - holdet kunne have være ubesejrede i 5 kampe i træk efter i dag - og endda med hele 4 sejre i træk, hvilket ikke er sket siden før, der overhovedet var tænkt på Ruder Konge...Man kunne stå som forårets foreløbige tophold. Hvis ikke dét alene er motivation nok for en spiller på højeste plan, hvad pokker skal der så til?

    Joan får chancen fra start i mangel af Festersen. Burde han ikke for alvor være den, der virkelig skulle ind og bevise, at man ikke skal se bort fra ham i startopstillingen?
    Hvad med JJT og Greve, der kommer ind i pausen? De viser i hvert fald ikke, at de er berettigede til en startplads på holdet heller? Ej heller gør Lucas.
    Der var vel ingen andre end Makrini, der for alvor kunne være sin indsats bekendt?
    Man skal også passe på med at forvente mere af folk end de reelt har niveau til.
    På den front var det vel kun Falk og måske Desler der underpræsterede.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Dejligt lunt vejr i dag - og det er vel det bedste der er at sige om denne kamp.

    Ufatteligt at proff. fodboldspillere ikke kan sætte sig op til at leverer mere. Når spillet ikke køre så kæmp dog for F****nden.

    Nedtur efter de sidste opløftende kampe.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Så kom vi ned på jorden igen.
    I en kamp, der generelt ikke var prangende, var Randers klart bedst organiseret og spillede bedst i en første halvleg, hvor vi konstant var på bagkant i de fleste dueller og slet ikke kunne holde på bolden. I anden omgang får vi initiativet nærmest forærende af et Randers-hold, der virkede åbenlyst bange for vores kontra-spil (forståeligt nok - det er vores klart farligste våben); og vi kunne slet ikke åbne dem op i etablerede angreb. Der blev spillet langsomt og uinspireret, og Randers kunne stille og roligt køre den hjem, selv om de var utroligt dårlige til at udnytte deres kontra-angreb.
    Hvad gik der galt?
    - Meget offensivt er kommet fra vores individualister oppe foran, som har haft kvalitet til at skabe situationer på egen hånd. Falk var bare slet ikke på sit bedste niveau, Fester var svært savnet, og AK fik skabt enkelte situationer, men han var godt nok alene. Resten har ikke kvalitet til at gøre det alene, må vi bare konstatere. Den største skuffelse var dog, at vi ikke - når vi får så relativt meget plads - kan flytte bolden hurtigere rundt som hold. Aaalt for mange gange var der dårlige førsteberøringer og 3-4 berøringer på bolden, inden den blev sluppet; det er simpelthen for nemt at forsvare imod. Selv Horsens havde kunnet stå imod os i dag. Opspil virkede underligt nervøst og krampagtigt, og der blev godt nok truffet mange dårlige beslutninger, især hvor Randers-spillere direkte fik foræret bolden, helt uprovokeret. Der var meget lang vej til det hurtige, præcise spil, som er nødvendigt, og som Kent ønsker.
    Defensivt var det sådan set en OK kamp; Randers fik ikke mange (åbne) chancer mens det var lige, og at de får kontraer i 2.halvleg er jo uundgåeligt. Generelt gjorde forsvaret det rimelig ok, synes jeg; og det er pt her, at vi står stærkest som hold, underligt nok. Oppe foran er det godt i ekstrem grad op til enkelte gode aktioner af Falk, Fester og AK, og det viser i dag er for sårbart og for nemt at lukke ned i længden.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tænk sig - holdet kunne have være ubesejrede i 5 kampe i træk efter i dag - og endda med hele 4 sejre i træk, hvilket ikke er sket siden før, der overhovedet var tænkt på Ruder Konge...Man kunne stå som forårets foreløbige tophold. Hvis ikke dét alene er motivation nok for en spiller på højeste plan, hvad pokker skal der så til?

    Joan får chancen fra start i mangel af Festersen. Burde han ikke for alvor være den, der virkelig skulle ind og bevise, at man ikke skal se bort fra ham i startopstillingen?
    Hvad med JJT og Greve, der kommer ind i pausen? De viser i hvert fald ikke, at de er berettigede til en startplads på holdet heller? Ej heller gør Lucas.
    Der var vel ingen andre end Makrini, der for alvor kunne være sin indsats bekendt?
    Grytebust står også fint - han er meget vågen på tilbagelægninger og får clearet fornuftigt - men RFC har jo nærmest ingen afslutninger inden for rammen - så redninger kan det af gode grunde ikke blive til :o)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Præcis. Det eneste gode han lavede var da han ikke rørte bolden, så AK næsten fik en chance. Det beskriver vist meget godt hans pinlige indsats.
    Er han ikke hentet som erstatning for Emil Larsen ?

    Leave a comment:

Working...
X