Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - RFC .
Collapse
X
-
Enig. El Makrini helt klart MOM.Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægJo det er da muligt. Men uanset hvad, så er Makrini i mine øjne mom
MvT
Leave a comment:
-
Vi kan altså godt få point fra den her kamp. Tro på det gutter!
MvT
Leave a comment:
-
Kent er godt nok heller ikke tilfreds....næsten det eneste man kan høre fra stadion er Kent der råber. Der er et gennemgående tema; "KOM NU" og "NEJ"
Leave a comment:
-
En skade vil i hvert fald være den eneste acceptable begrundelse for den udskiftning.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJa....ved ikke om han var små skadet....havde hellere hevet falk ud han har sgu også manglet niveau i dag....lige som resten af holdet desværre
Fandme også surt at JB har dårlig mave så vi skulle bruge en udskiftning der..
Leave a comment:
-
Vi spiller godt nok ringe! Angrebet er tamt som en huskat uden Festersen. Der er ingen, som rammer dagen.
Leave a comment:
-
Der er bange ingen inde i feltet. Kun AK, og så stor er han heller ikke. Desværre :)Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægHvorfor prøver han ikke med Oliver Lund? Jeg synes generelt han har leveret godt, og han har nogle fantastiske indlæg i feltet.
Leave a comment:
-
Hvorfor prøver han ikke med Oliver Lund? Jeg synes generelt han har leveret godt, og han har nogle fantastiske indlæg i feltet.
Leave a comment:
Leave a comment: