Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tænk sig - holdet kunne have være ubesejrede i 5 kampe i træk efter i dag - og endda med hele 4 sejre i træk, hvilket ikke er sket siden før, der overhovedet var tænkt på Ruder Konge...Man kunne stå som forårets foreløbige tophold. Hvis ikke dét alene er motivation nok for en spiller på højeste plan, hvad pokker skal der så til?

    Joan får chancen fra start i mangel af Festersen. Burde han ikke for alvor være den, der virkelig skulle ind og bevise, at man ikke skal se bort fra ham i startopstillingen?
    Hvad med JJT og Greve, der kommer ind i pausen? De viser i hvert fald ikke, at de er berettigede til en startplads på holdet heller? Ej heller gør Lucas.
    Der var vel ingen andre end Makrini, der for alvor kunne være sin indsats bekendt?
    ja og så gode var randers jo faktisk ikke - vi var bare endnu dårligere. Lidt uenig mht lucas som jeg syntes gør et hæderligt indhop....men det er næppe nok til at han vinder en startplads på det. Men ja Makrini - og vel også Lasse gør det fint i dag. Fint - ikke godt
    Resten så ikke rigtigt ud til at være kommet sig over påskefrokosten.....

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Tænk sig - holdet kunne have være ubesejrede i 5 kampe i træk efter i dag - og endda med hele 4 sejre i træk, hvilket ikke er sket siden før, der overhovedet var tænkt på Ruder Konge...Man kunne stå som forårets foreløbige tophold. Hvis ikke dét alene er motivation nok for en spiller på højeste plan, hvad pokker skal der så til?

    Joan får chancen fra start i mangel af Festersen. Burde han ikke for alvor være den, der virkelig skulle ind og bevise, at man ikke skal se bort fra ham i startopstillingen?
    Hvad med JJT og Greve, der kommer ind i pausen? De viser i hvert fald ikke, at de er berettigede til en startplads på holdet heller? Ej heller gør Lucas.
    Der var vel ingen andre end Makrini, der for alvor kunne være sin indsats bekendt?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
    Bekymrende mangel på vilje og initiativ i dag. Meget skuffende. Pilen peger på træneren.
    Og så må man konkludere, at truppen er smal på den offensive del af banen. Hold kæft vi kunne godt have brugt Zohore i denne kamp!

    HJ var endnu engang en skændsel: langsom, dårligt blik for spillet og et utal af uprovokerede fejlafleveringer.
    Azer er langsom og uden nok fodboldintelligens til at spille en så vigtig plads, som kræver uhyggeligt meget overblik og han hæver jo nærmest okke blikket for bolden.
    Falk total anonym, men jeg synes også at det er en taktisk brøler, at han ligger så langt tilbage på banen i så store dele af kampen.
    Makrini var outstanding - vel nærmest ingen fejl og mange sikre indgreb og en del spil frem i banen, som en mere tændt offensiv kunne have fået mere ud af.
    Desler mangler altså noget spilintelligens til at spille den offensive back - han bliver for længe hængende i stedet for at gå i et-to med Ari. Der var masser af plads flere gange, men han "så" den ikke.

    Jeg synes egentligt at den deffensive organisation var i orden i dag. Der er sket noget som hold - men når så mange spillere leverer bundniveau, så blvier det bare ikke til mere.

    Det der skal arbejdes med er altså det svære "3. løb" Der er alt for få spillere som kan se, hvor de skal løbe hen inden eller idet afleveringen slås fra spiller A til B, hvor det så er meningen at spiller C skal stå det rigtige sted, ved at tage "det 3. løb". Det synes jeg er bekymrende og vidner om generel manglende spilintelligens hos for mange OB-spillere. Fester og AK kan det (og Zohore kunne det) - men derudover ser det lidt tyndt ud - fokus på det tak!

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Man kan vel godt forvente at en 1. Divisionsspiller udviser vilje og teknik til mere end en bagstiv serie 4-spiller. Jeg har ikke set en værre halveg siden Anders Jokumsen fil chancen for år tilbage. Det var seriøst til grin!
    Præcis. Det eneste gode han lavede var da han ikke rørte bolden, så AK næsten fik en chance. Det beskriver vist meget godt hans pinlige indsats.

    Leave a comment:


  • Lindberg
    replied
    Bekymrende mangel på vilje og initiativ i dag. Meget skuffende. Pilen peger på træneren.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Joan skuffede vel ikke rigtig , en forholdvis anonym spiller fra 1. div kan jo ikke bare gå ind på et superligahold og gøre sig gældende .
    Man kan vel godt forvente at en 1. Divisionsspiller udviser vilje og teknik til mere end en bagstiv serie 4-spiller. Jeg har ikke set en værre halveg siden Anders Jokumsen fil chancen for år tilbage. Det var seriøst til grin!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er sgu et jammerligt fodbold hold vi har her i byen. De var ikke klar. Og modstanderen ville det mere ��
    Nårhhh .... Vi manglede vel ikke så meget i dag , udover engagement , vilje , ideer , gejst , fight og kreativitet ..

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Det er sgu et jammerligt fodbold hold vi har her i byen. De var ikke klar. Og modstanderen ville det mere ��

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Hvor er det typisk. De fleste spillere gad jo ikke rigtig idag.
    Joan var en mega skuffelse, bedre held næste gang. Desler skal ikke spille back. Ak bevæger sig alt for lidt når han endelig løber giver det ingenting en meget dårlig præstation fra ham idag. Falk lykkedes ikke med meget, og hvorfor er det først i 2 halvleg at Mo tager styringen. Azer nipser stadig for meget i min optik.
    Nej det var ringe idag men man havde det lidt på fornemmelsen.
    Trænerteamet har også et stort ansvar, måske har man trænet for hårdt i sidste uge, spillerne virkede tunge og uden gejst.
    Vi manglede helt klar Fester, men alligevel.
    Joan skuffede vel ikke rigtig , en forholdvis anonym spiller fra 1. div kan jo ikke bare gå ind på et superligahold og gøre sig gældende .

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    "Boldmassage" forudsætter mange sammenhængende afleveringer..
    :-)

    Leave a comment:


  • Bullshark
    replied
    Og prikkerne sugede energi og vilje ud af OB...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Hvor er det typisk. De fleste spillere gad jo ikke rigtig idag.
    Joan var en mega skuffelse, bedre held næste gang. Desler skal ikke spille back. Ak bevæger sig alt for lidt når han endelig løber giver det ingenting en meget dårlig præstation fra ham idag. Falk lykkedes ikke med meget, og hvorfor er det først i 2 halvleg at Mo tager styringen. Azer nipser stadig for meget i min optik.
    Nej det var ringe idag men man havde det lidt på fornemmelsen.
    Trænerteamet har også et stort ansvar, måske har man trænet for hårdt i sidste uge, spillerne virkede tunge og uden gejst.
    Vi manglede helt klar Fester, men alligevel.
    selvfølgelig for tidligt at endeligt konkludere - men ak alene i front som han reelt var i dag - det fungere ikke. når der endelig kom et indlæg var der ingen folk i feltet - og så manglede der bare bevægelse.
    Vi så også hvordan det kan se ud når vi spiller uden falk.....for fysisk var han måske på banen i dag - men det var så nok også det.

    Lucas for et plus i min bog - syntes han gjorde et fornuftigt indhop - prøv ham på backen så vi kan få desler længere frem.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kønsløst boldmassage .
    "Boldmassage" forudsætter mange sammenhængende afleveringer..

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Hvor er det typisk. De fleste spillere gad jo ikke rigtig idag.
    Joan var en mega skuffelse, bedre held næste gang. Desler skal ikke spille back. Ak bevæger sig alt for lidt når han endelig løber giver det ingenting en meget dårlig præstation fra ham idag. Falk lykkedes ikke med meget, og hvorfor er det først i 2 halvleg at Mo tager styringen. Azer nipser stadig for meget i min optik.
    Nej det var ringe idag men man havde det lidt på fornemmelsen.
    Trænerteamet har også et stort ansvar, måske har man trænet for hårdt i sidste uge, spillerne virkede tunge og uden gejst.
    Vi manglede helt klar Fester, men alligevel.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg synes defensive var OK i dag, men fremad banen skete der ingen ting. Jeg synes også Falk så skidt ud i dag, jeg bemærkede flere gange, at han sådan lidt opgav løbet om en bold, hvor han godt kunne presse lidt mere. Bemærkede også da Greve kom ind, at han flere gange havde nogle gode løb ind i banen, hvor det gav Falk luft på kanten til at modtage en bold, men blot trækker sig lidt tilbage mod sidelinjen, og vælger ikke at tage det åbenlyse løb.

    Jeg er ikke i tvivl om at han gerne vil afslutte godt i OB, men sommetider ligner det lidt at han allerede er videre, mentalt.

    "Bedste" spillere i dag efter min mening:
    Makrini, Desler, Lasse og Grytebust.

    Leave a comment:

Working...
X