Oprindeligt indsendt af MortenF
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt OB-RFC
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghar todd ikke kontrakt udløb nu til sommer? så kan de jo "bare" lade kontraken løbe ud.
- Og så er der jo også hvor meget uro Keller har lavet i resten af truppen - ryger todd og keller kommer ind igen hvordan reagere de så?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægen ting er om han er god nok men han er ikke angriberSLO
Comment
-
Nu kender vi selvfølgelig ikke de slibrige detaljer om hvornår og hvordan, men
Jeg synes sgu´ Todd er for sej, der er bare skåret igennem. Gravgaard har fejlet big time fordi han er venner med Keller personligt, så dækker han sig ind under jura, velvidende at omklædningsrummet er på Borrings side. Hvorfor er de på Borrings side! Det tror jeg godt man kan lure, tror næppe Keller har holdt nallerne for sig selv indtil det var en officiel separation.
Det kan smadre Randers totalt. For hvad løser det at fyre Todd. Spillerne vil stå tilbage med en følelse af ledelsen har svigtet dem.
Der er sat popcorn over.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNu kender vi selvfølgelig ikke de slibrige detaljer om hvornår og hvordan, men
Jeg synes sgu´ Todd er for sej, der er bare skåret igennem. Gravgaard har fejlet big time fordi han er venner med Keller personligt, så dækker han sig ind under jura, velvidende at omklædningsrummet er på Borrings side. Hvorfor er de på Borrings side! Det tror jeg godt man kan lure, tror næppe Keller har holdt nallerne for sig selv indtil det var en officiel separation.
Det kan smadre Randers totalt. For hvad løser det at fyre Todd. Spillerne vil stå tilbage med en følelse af ledelsen har svigtet dem.
Der er sat popcorn over.
- men keller må næsten have løjet eller lign. over for todd for at han tager det så nært.
Hvad ang Gravgaard - det er bestemt ikke smart - men om han ligefrem dække sig ind under jura ved jeg nu ikke, for hvad skal han ellers gøre - keller har overtrådt alverdens moralske grænser og sikkert også forbrudt sig mod uskrevne regler for omklædningsrummet mv. men ifht hans kontrakt står der næppe noget om at han ikke må gå efter en holdkammerats kone. Så på den led har Randers og Gravgaard næppe de store muligheder.
edit: http://www.bt.dk/superligaen/nye-ank...-maaneder-foer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægRFC er som bekendt uden Borring og OB forventer jeg stiller i stærkest mulige opstilling i 4-4-2 som vi plejer. Spændende bliver det om RFC har Keller tilbage, og de spillere som har bakket Borring op i "kone-gate" er faldet til patten (undskyld udtrykket) og accepterer Kellers tilstedeværelse, eller om de fortsat ikke vil spille sammen med ham. RFC og Todd har brug for ham.
Grytebust
Desler HJ LN JBL
Ari(Greve) Mak Azer RF
AK FesterTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet har han ikke - forholdet har stået på siden september mener jeg at have læst - var det borrings ex. eller kellers der havde udtalt det. Grunden til seperationen er jo netop det nye forhold.
- men keller må næsten have løjet eller lign. over for todd for at han tager det så nært.
Hvad ang Gravgaard - det er bestemt ikke smart - men om han ligefrem dække sig ind under jura ved jeg nu ikke, for hvad skal han ellers gøre - keller har overtrådt alverdens moralske grænser og sikkert også forbrudt sig mod uskrevne regler for omklædningsrummet mv. men ifht hans kontrakt står der næppe noget om at han ikke må gå efter en holdkammerats kone. Så på den led har Randers og Gravgaard næppe de store muligheder.
edit: http://www.bt.dk/superligaen/nye-ank...-maaneder-foer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGravgaard kunne have kørt den variant der hed følgende, okay vi betaler Keller til sidste krone, men jeg lader det være op til træneren (= u19!). Du har ikke uret, bestemt ikke, overhovedet ikke, men jeg synes ikke Gravgaard er helt skarp. Havde han kørt den, kunne de have haft efterårets spiller (og han var god) stadigvæk. Nu sejler det........totalt..........og stadigvæk. Hvornår har vi sidst 4 sejre i rap ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDen her kulturelle ting med at tro at man ejer hinanden og i dette tilfælde endda selv om de to mennesker ikke var sammen mere ... uff, jeg må sige at jeg er stærk modstander!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSå var Ole Nielsen forbi TV3 sport..............Nu kommer jeg med et gæt. Randers de er så fail. De er helt væk, de præsterer ikke mere på den side sommerferien og sender en tak til Hobro´s elendighed.
- men hold nu op hvor jeg håber jeg tager fejl.....nr 1 for foråret - det fandme godkendt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægyour choiceTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghehe - jeg frygter det bliver os der sætter dem igang igen. Det er set lidt for mange gange.
- men hold nu op hvor jeg håber jeg tager fejl.....nr 1 for foråret - det fandme godkendt
Edit. Jeg giver ikke plus til Ole N. her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr med dig, men imo så fejler de så big time foran os allesammen, lige nu og ganske vildt. De 93 mins., på søndag har deres eget liv, men jeg har sjældent set se en ledelse som den i Randers nu, de træder ved siden af, så det er........uden for nummer, sorry, men de fanger den ikke.
Edit. Jeg giver ikke plus til Ole N. her.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment