Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    NU er jeg så træt af det at jeg har skrevet til dem og forklaret at handlen må gå tilbage når de ikke leverer det der er stillet i udsigt

    Samme her. Det er simpelthen til grin

    Comment


      #77
      Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...

      Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...

        Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
        det er du heller ikke - sluk lige og tænd igen et par gange - så vi kan få lukket den kamp

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...

          Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
          Ørkenvandring med meget få vandhuller.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            hvorfor dog det? syntes AK gør det rigtigt fint - men havde da hellere end gerne beholdt zohore - havde givet os flere muligheder oppe foran - og en smule konkurrence.
            Der var mange der mente, at Zohore var bedre, og at AK nærmest diskvalificerede sig selv i efteråret, på trods af, at det blev ødelagt af skader. Vores angreb er så meget mere dynamisk og udfordrende med ham og Festersen, og de laver altså mål selv når vi spiller som en pose nødder. Zohore var i høj grad afhængig af at blive serviceret og havde klare mangler.

            Men ja, jeg ville da åbenlyst også gerne have bredden.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...

              Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
              Hehe. Måske din fernbetjenning tænder også AK. Prøv det igen! ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Jeg er så nervøs ved dødbolde i mod os

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  det er du heller ikke - sluk lige og tænd igen et par gange - så vi kan få lukket den kamp
                  Håber det kan klares ved at zappe over på Premier League ind imellem...

                  Comment


                    #84
                    Nu er mit onde øje snart fikseret på Kent. Kom så med noget.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #85
                      så er antipas kommet på banen...topform er han næppe i men puuha. Lad os få lukket den kamp asap

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Nu er mit onde øje snart fikseret på Kent. Kom så med noget.

                        MvT
                        "SAURONS øje"
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Få spå Skulason ud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          Comment


                            #88
                            fint ari - dribl du da lige igennem en 3-4 mand...jaja

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              "SAURONS øje"
                              ... er fikseret på Gandalf Nielsen...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Få spå Skulason ud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Fint at gentage forsøget baseret på kampen mod FCN - nu må det snart være tydeligt for alle, at det ikke virkede i dag. Han er jo helt væk

                                Comment

                                Working...
                                X