Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Albani ville rigtig gerne OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvis vi lavede et line-up med fem forskellige pilsnerøl, så får du svært ved at sætte navn på. Det vil jeg godt vædde på.
Jeg har en del år på bagen fra FDB (Brugsen), og deres Pokal Pilsner (som jo vel må betragtes som billig-mærke), vandt så vidt jeg husker en eller flere blindtests iblandt en del anerkendte mærker. Og det er sgu faktisk også en ret god pilsner-øl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvis vi lavede et line-up med fem forskellige pilsnerøl, så får du svært ved at sætte navn på. Det vil jeg godt vædde på.
Lige som jeg 100/100 kan smage forskel på alm Cola og sukkerfri.. Jeg får en grim bismag af Carlsberg og Sukkerfri Cola..
Specielt ved flaske øl. Fadøl kan ofte være lidt tyndere i smagen ved begge. Ved sgu ikke om de fortynder det med vilje
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTouché"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Har lige fundet noget i nettet: fadøl har 5% mere kulsyre end flaskeøl og smager derfor frisker. Og det er fordi kan lægge mere press i en fad end i en flaske med en flaskehætter. Tak, onkel Google."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment