Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Du kan ikke købe enkeltstreams af Superligakampe på nogen lovlige sites.

    Dine valg er Viaplay, TV (TV3 sport 1) eller et værtshus.

    Dplay viser kun de kampe der bliver sendt på 9'eren og Eurosport, og altså ikke dagens kamp.
    juhuuu så skal jeg på værtshus i dag
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Så når dplay annoncerer at de viser dagens kamp, så er det lyv i deres løgnhals? ;-)

      http://www.dplay.dk/superliga/hobro-ik-ob/
      Nej. Men den bliver sendt på Eurosport 2, så det er derfor de har den. Det plejer at være TV3/Viasat der har lørdagskampene. bold.dk påstod, at den kom på TV3 Sport. Jeg ved ikke, hvorfor det er lavet om i dag?



      Edit: Nej, vent nu lidt! De viser sgu ALLE kampe i denne runde! Det gjorde de ikke så sent som sidste uge. Jeg ved ikke, om det er noget nyt, men det er rimeligt optur, hvis det holder.
      Last edited by Onkel Riffel; 19-03-2016, 10:11.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Nej. Men den bliver sendt på Eurosport 2, så det er derfor de har den. Det plejer at være TV3/Viasat der har lørdagskampene. bold.dk påstod, at den kom på TV3 Sport. Jeg ved ikke, hvorfor det er lavet om i dag?



        Edit: Nej, vent nu lidt! De viser sgu ALLE kampe i denne runde! Det gjorde de ikke så sent som sidste uge. Jeg ved ikke, om det er noget nyt, men det er rimeligt optur, hvis det holder.
        Ja, jeg kunne se at de fx også viser morgendagens sene kamp - altså den, der bliver vist på TV3+....så det må vi gå ud fra holder. Om det så er permanent, ja det kan man jo vel finde ud af ved at skrive til dem?

        Og iflg. Sofabold.dk bliver dagens kamp sendt på TV3Sport1 - men de kan jo selvfølgelig også lave fejl.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Ja, jeg kunne se at de fx også viser morgendagens sene kamp - altså den, der bliver vist på TV3+....så det må vi gå ud fra holder. Om det så er permanent, ja det kan man jo vel finde ud af ved at skrive til dem?

          Og iflg. Sofabold.dk bliver dagens kamp sendt på TV3Sport1 - men de kan jo selvfølgelig også lave fejl.
          Jeg tror sgu de begge sender den! Det vidste jeg ikke, da jeg skiftede fra Viaplay til Dplay! Optur med optur på!
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg tror sgu de begge sender den! Det vidste jeg ikke, da jeg skiftede fra Viaplay til Dplay! Optur med optur på!
            så summasumarum: Dplay for ca 160kr eller værtshus Dplay...er det et løbende så det slutter om 30 dage fra i dag hvis jeg vælger det
            Last edited by manner; 19-03-2016, 11:03.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              så summasumarum: Dplay for ca 160kr eller værtshus Dplay...er det et løbende så det slutter om 30 dage fra i dag hvis jeg vælger det
              Værtshus er lidt dyrere end de 160 , men ofte langt sjovere ;-) .
              Og der må du komme efter de 30 dage ( medmindre du opgører dig tåbeligt og får karantæne )
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Værtshus er lidt dyrere end de 160 , men ofte langt sjovere ;-) .
                Og der må du komme efter de 30 dage ( medmindre du opgører dig tåbeligt og får karantæne )
                Haha ja, men sådan er jeg jo ikke. Jeg sidder netop og overvejer en Dplay. Jeg er dog helt enig i at det ofte er sjovere og dyrere på værtshuset...

                Edit:så har jeg Dplay i en md. og det er første gang for mig...lidt dyrt synes jeg, men mon ikke jeg får det brugt et par gange
                Last edited by manner; 19-03-2016, 11:25.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Haha ja, men sådan er jeg jo ikke. Jeg sidder netop og overvejer en Dplay. Jeg er dog helt enig i at det ofte er sjovere og dyrere på værtshuset...

                  Edit:så har jeg Dplay i en md. og det er første gang for mig...lidt dyrt synes jeg, men mon ikke jeg får det brugt et par gange
                  Jeg synes faktisk det er billigt - hvis målet er at kunne se alle kampene - og mere til.

                  Jeg har yousee og deres grundpakke....derudover har jeg investeret i "bland selv" til 180 kr (udover grundpakken), mener jeg det er...med valg af de kanaler, der viser bold.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg synes faktisk det er billigt - hvis målet er at kunne se alle kampene - og mere til.

                    Jeg har yousee og deres grundpakke....derudover har jeg investeret i "bland selv" til 180 kr (udover grundpakken), mener jeg det er...med valg af de kanaler, der viser bold.
                    jeg har en "mellempakke" fra YOUSEE m. tv3 og tv3+, så lidt bold ser jeg da...jeg foretrækker dog klart at se OB kampe så det er mest det der er drivkraften, jeg kommer næppe til at se 4 (eller flere) kampe om ugen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Er der nogle bud på startopstillingen udover tipsbladet.dk ?
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Er der nogle bud på startopstillingen udover tipsbladet.dk ?
                        FS mener at Ari er på hk igen og JBL dermed er vb igen, og det betyder så at Desler er hb. Resten giver vel sig selv

                        Edit: det er så 'samesame' kan jeg se
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Ja, mon ikke vi ser samme opstilling som sidst?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg har en "mellempakke" fra YOUSEE m. tv3 og tv3+, så lidt bold ser jeg da...jeg foretrækker dog klart at se OB kampe så det er mest det der er drivkraften, jeg kommer næppe til at se 4 (eller flere) kampe om ugen
                            Det var også OB, der var "drivkraften" bag, at jeg skiftede ud i kanalerne, når nu det kunne lade sig gøre. Der var alligevel en masse kanaler, jeg aldrig så, og så kunne de ligeså godt blive udskiftet med fodboldkanalerne, så jeg altid havde mulighed for at se OB.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Det var også OB, der var "drivkraften" bag, at jeg skiftede ud i kanalerne, når nu det kunne lade sig gøre. Der var alligevel en masse kanaler, jeg aldrig så, og så kunne de ligeså godt blive udskiftet med fodboldkanalerne, så jeg altid havde mulighed for at se OB.
                              det trækker nok også den vej for mig. Der er en del værdiløse kanaler som stemmes ind hvert år i min antenneforening. Det er bare mig der skal vænne mig til den "ikke så nye favre verden" på det område. Første skridt er måske taget i dag til at revolutionere vores tv vaner
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg bliver stillet videre til Köln-Bayern når jeg klikker på linket til Hobro-OB på mit ny oprettede Dplay?
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X