Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå når dplay annoncerer at de viser dagens kamp, så er det lyv i deres løgnhals? ;-)
http://www.dplay.dk/superliga/hobro-ik-ob/
Edit: Nej, vent nu lidt! De viser sgu ALLE kampe i denne runde! Det gjorde de ikke så sent som sidste uge. Jeg ved ikke, om det er noget nyt, men det er rimeligt optur, hvis det holder.Last edited by Onkel Riffel; 19-03-2016, 10:11."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNej. Men den bliver sendt på Eurosport 2, så det er derfor de har den. Det plejer at være TV3/Viasat der har lørdagskampene. bold.dk påstod, at den kom på TV3 Sport. Jeg ved ikke, hvorfor det er lavet om i dag?
Edit: Nej, vent nu lidt! De viser sgu ALLE kampe i denne runde! Det gjorde de ikke så sent som sidste uge. Jeg ved ikke, om det er noget nyt, men det er rimeligt optur, hvis det holder.
Og iflg. Sofabold.dk bliver dagens kamp sendt på TV3Sport1 - men de kan jo selvfølgelig også lave fejl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJa, jeg kunne se at de fx også viser morgendagens sene kamp - altså den, der bliver vist på TV3+....så det må vi gå ud fra holder. Om det så er permanent, ja det kan man jo vel finde ud af ved at skrive til dem?
Og iflg. Sofabold.dk bliver dagens kamp sendt på TV3Sport1 - men de kan jo selvfølgelig også lave fejl."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror sgu de begge sender den! Det vidste jeg ikke, da jeg skiftede fra Viaplay til Dplay! Optur med optur på!Last edited by manner; 19-03-2016, 11:03.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså summasumarum: Dplay for ca 160kr eller værtshus Dplay...er det et løbende så det slutter om 30 dage fra i dag hvis jeg vælger det
Og der må du komme efter de 30 dage ( medmindre du opgører dig tåbeligt og får karantæne )817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVærtshus er lidt dyrere end de 160 , men ofte langt sjovere ;-) .
Og der må du komme efter de 30 dage ( medmindre du opgører dig tåbeligt og får karantæne )
Edit:så har jeg Dplay i en md. og det er første gang for mig...lidt dyrt synes jeg, men mon ikke jeg får det brugt et par gangeLast edited by manner; 19-03-2016, 11:25.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHaha ja, men sådan er jeg jo ikke. Jeg sidder netop og overvejer en Dplay. Jeg er dog helt enig i at det ofte er sjovere og dyrere på værtshuset...
Edit:så har jeg Dplay i en md. og det er første gang for mig...lidt dyrt synes jeg, men mon ikke jeg får det brugt et par gange
Jeg har yousee og deres grundpakke....derudover har jeg investeret i "bland selv" til 180 kr (udover grundpakken), mener jeg det er...med valg af de kanaler, der viser bold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg synes faktisk det er billigt - hvis målet er at kunne se alle kampene - og mere til.
Jeg har yousee og deres grundpakke....derudover har jeg investeret i "bland selv" til 180 kr (udover grundpakken), mener jeg det er...med valg af de kanaler, der viser bold.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægEr der nogle bud på startopstillingen udover tipsbladet.dk ?
Edit: det er så 'samesame' kan jeg seBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg har en "mellempakke" fra YOUSEE m. tv3 og tv3+, så lidt bold ser jeg da...jeg foretrækker dog klart at se OB kampe så det er mest det der er drivkraften, jeg kommer næppe til at se 4 (eller flere) kampe om ugen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet var også OB, der var "drivkraften" bag, at jeg skiftede ud i kanalerne, når nu det kunne lade sig gøre. Der var alligevel en masse kanaler, jeg aldrig så, og så kunne de ligeså godt blive udskiftet med fodboldkanalerne, så jeg altid havde mulighed for at se OB.Believe OB
Comment
Comment