Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg var lige forbi træningen i dag igen uden at jeg fik set noget der kunne byde på en starte11'er til lørdagens kamp,men de øvelser jeg trods alt overværede kunne måske antyde at hb/hk er OL og Desler. Samme øvelse havde JBL og en gut med knold i nakken som vb'ere. Derefter blev dder linet op til intervalspil på lille bane, og her var Ari på hold med LN og HJ, Makrini og Festersen og AK blandt andre.

    Jeg forsøger alliwl ud fra det jeg så at komme en starter

    Grytebust
    OL HJ LN Ari
    Desler Azer Mak RF
    AK Festersen
    Af ren nysgerrighed, hvorfor tror du så ikke, på genvalg til JBL?
    God Hates us!

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af claue* Se indlæg
      Af ren nysgerrighed, hvorfor tror du så ikke, på genvalg til JBL?
      det er nok mest baseret på det sidste jeg så hvor Ari spillede sammen med HJ/LN i intervalspillet. Sammenholdt med at jeg ikke synes JBL var så god mod FCN som mod AaB, og at OL og Desler i nogen sekvenser i dag lignede højresiden, så tror jeg at Aris status i truppen kan gøre udslaget, men det er naturligvis kun min subjektive antagelse ud fra de ca. 30 min jeg så.
      Last edited by manner; 18-03-2016, 17:12.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er nok mest baseret på det sidste jeg så hvor Ari spillede sammen med HJ/LN i intervalspillet. Sammenholdt med at jeg ikke synes JBL var så god mod FCN som mod AaB, og at OL og Desler i nogen sekvenser i dag lignede højresiden, så tror jeg at Aris status i truppen kan gøre udslaget, men det er naturligvis kun min subjektive antagelse ud fra de ca. 30 min jeg så.
        Okay.. Det håber jeg ikke du får ret i.. Tror vi får mere ud af JBL på venstreback. Men jeg kan tilgengæld godt lide Lund/Desler på højresiden, så Ari må en tur på bænken. Han er heller ikke bedre end det. :)

        Edit:

        Grytebust
        Lund Hallgrimur Nielsen Laursen
        Desler Azer Makrini Jensen
        Jacobsen Festersen
        Må være mit bud. Den frække kunne være Tinager istedet for Hallgrimur, Men mon dog.
        Last edited by claue*; 18-03-2016, 17:48.
        God Hates us!

        Comment


          #79
          Jeg synes ikke helt den vilj var til stede i første halvleg mod FCN, og kom først efter annullering af målet.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Når nu man er født og opvokset i Hvidovre, føler man sig forpligtet til at oplyse om at HIF er Hvidvore IF (def har vundet tre danske mesterskaber) og Hobro er HIK. Vi vil helst ikke sættes i bås med de drøvtyggere.

            MvT
            Tjek!
            Og spillet 3-3 med Juve I Torino.

            Comment


              #81
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...ereren-mod-ob/ hobro uden Mads Justesen!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                Mayron George er i HobrOVEs trup, men det er tvivlsomt om han bliver klar til kampen kl.16 melder FS
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af claue* Se indlæg
                  Okay.. Det håber jeg ikke du får ret i.. Tror vi får mere ud af JBL på venstreback. Men jeg kan tilgengæld godt lide Lund/Desler på højresiden, så Ari må en tur på bænken. Han er heller ikke bedre end det. :)

                  Edit:

                  Grytebust
                  Lund Hallgrimur Nielsen Laursen
                  Desler Azer Makrini Jensen
                  Jacobsen Festersen
                  Må være mit bud. Den frække kunne være Tinager istedet for Hallgrimur, Men mon dog.
                  FS mener i dagens avis at Ari får lov at fortsætte på hk, og dermed at der er genvalg til JBL på vb, og det vil glæde mig oprigtigt hvis JBL kan erobre vb. inden Jóao ankommer til sommer. Så kan Ari passende spille et super EM sammen for Island, så han forhåbentlig kan sælges til en lidt større liga end SL.

                  Samme avis siger at dengang Ari forlod Island som 16 årig til fordel for Heerenveen var det som kantspilller, det er først senere at sprunget ud som vb og nu har spillet 32 kampe i træk for Island på den position
                  Last edited by manner; 19-03-2016, 08:31.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Kent N: Sværere mod Hobro end man tror
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-end-man-tror/
                    Kent har helt ret i det udsagn...HobrOVE har tabt de seneste fem kampe med samlet 0-12, heraf en snitter mod VFF, og en lidt mindre en mod FCM og 3 gange 0-1 nederlag. Jeg håber der kommer hul på målbylden forholdsvis hurtigt...så kan den sidste rest selvtillid glide ud af kroppen på dem.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...g-med-os-selv/
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et stream af kampen i dag. Jeg vil ikke betale 269 for viaplay, men mener 50-80 kr må være passende for denne kamp.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et stream af kampen i dag. Jeg vil ikke betale 269 for viaplay, men mener 50-80 kr må være passende for denne kamp.
                          Jeg har ikke helt styr på, hvad Dplay tager for månedsabb., men mener prisen ligger i den lidt billigere ende....tjek det ud :-)
                          http://www.dplay.dk/
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et stream af kampen i dag. Jeg vil ikke betale 269 for viaplay, men mener 50-80 kr må være passende for denne kamp.
                            Du kan ikke købe enkeltstreams af Superligakampe på nogen lovlige sites.

                            Dine valg er Viaplay, TV (TV3 sport 1) eller et værtshus.

                            Dplay viser kun de kampe der bliver sendt på 9'eren og Eurosport, og altså ikke dagens kamp.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg har ikke helt styr på, hvad Dplay tager for månedsabb., men mener prisen ligger i den lidt billigere ende....tjek det ud :-)
                              http://www.dplay.dk/
                              Det koster vist 160kr om måneden.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Du kan ikke købe enkeltstreams af Superligakampe på nogen lovlige sites.

                                Dine valg er Viaplay, TV (TV3 sport 1) eller et værtshus.

                                Dplay viser kun de kampe der bliver sendt på 9'eren og Eurosport, og altså ikke dagens kamp.
                                Så når dplay annoncerer at de viser dagens kamp, så er det lyv i deres løgnhals? ;-)

                                http://www.dplay.dk/superliga/hobro-ik-ob/
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X