Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
    Har de altid lavet de her interviews på TV2 Fyn? Fordi jeg elsker det, og mindes ikke at have set det tidligere.. Udover den med Greve og Desler i sidste uge.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Har de altid lavet de her interviews på TV2 Fyn? Fordi jeg elsker det, og mindes ikke at have set det tidligere.. Udover den med Greve og Desler i sidste uge.
      Nej det er vist noget nyt..

      But i LOVE IT!!!!

      Comment


        #63
        Tipsbladet gætter på Ari som hk igen

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-hobro-ik-ob-0
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det gælder også i denne kamp at alt der svækker modstanderen styrker indirekte OB. Tilbage har de dog Antipas som før har voldt os problemer. Vi skal naturligvis vinde, men det kan sagtens blive en lang sej kamp mod Oves ultra defensiv.
          Altså, hvis Hobro vil forfølge den mindre end mikroskopiske chance de har for at overleve i rækken, så er ultradefensiv nok ikke vejen frem. De er nødt til at komme frem over stepperne i samtlige resterende kampe, så må det briste eller bære.

          Jeg ved at det ikke er Oves stil, men 12 gange 0-0 vil ikke redde dem.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Altså, hvis Hobro vil forfølge den mindre end mikroskopiske chance de har for at overleve i rækken, så er ultradefensiv nok ikke vejen frem. De er nødt til at komme frem over stepperne i samtlige resterende kampe, så må det briste eller bære.

            Jeg ved at det ikke er Oves stil, men 12 gange 0-0 vil ikke redde dem.
            det er jeg helt med på :-) HIF antagede opstilling antyder ikke at OB ikke kan komme til chancer i kampen. Vi SKAL simpelthen vinde den kamp.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              jeg var lige forbi træningen i dag igen uden at jeg fik set noget der kunne byde på en starte11'er til lørdagens kamp,men de øvelser jeg trods alt overværede kunne måske antyde at hb/hk er OL og Desler. Samme øvelse havde JBL og en gut med knold i nakken som vb'ere. Derefter blev dder linet op til intervalspil på lille bane, og her var Ari på hold med LN og HJ, Makrini og Festersen og AK blandt andre.

              Jeg forsøger alliwl ud fra det jeg så at komme en starter

              Grytebust
              OL HJ LN Ari
              Desler Azer Mak RF
              AK Festersen
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det er jeg helt med på :-) HIF antagede opstilling antyder ikke at OB ikke kan komme til chancer i kampen. Vi SKAL simpelthen vinde den kamp.
                Når nu man er født og opvokset i Hvidovre, føler man sig forpligtet til at oplyse om at HIF er Hvidvore IF (def har vundet tre danske mesterskaber) og Hobro er HIK. Vi vil helst ikke sættes i bås med de drøvtyggere.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Når nu man er født og opvokset i Hvidovre, føler man sig forpligtet til at oplyse om at HIF er Hvidvore IF (def har vundet tre danske mesterskaber) og Hobro er HIK. Vi vil helst ikke sættes i bås med de drøvtyggere.

                  MvT
                  Jeg forbinder HIK med Hellerup idrætsklub

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg var lige forbi træningen i dag igen uden at jeg fik set noget der kunne byde på en starte11'er til lørdagens kamp,men de øvelser jeg trods alt overværede kunne måske antyde at hb/hk er OL og Desler. Samme øvelse havde JBL og en gut med knold i nakken som vb'ere. Derefter blev dder linet op til intervalspil på lille bane, og her var Ari på hold med LN og HJ, Makrini og Festersen og AK blandt andre.

                    Jeg forsøger alliwl ud fra det jeg så at komme en starter

                    Grytebust
                    OL HJ LN Ari
                    Desler Azer Mak RF
                    AK Festersen
                    Det er blive spændende at se, om Kent mener at Izunna og Makrini er så ens i spillestil og forcer at han ikke kan spille med begge samtidig. Det indikerede han ud/-indskiftning sidst. Eller om det mere handler om, at Izunna bare ikke er i form endnu.

                    Hcis det første er tilfældet har vi på sigt 2 super spillere til den samme plads på midten. Men vi mangler en bedre spiller end Azer på "hans" plads - han er en fin sub - men han kan altså ikke spille den plads på et niveau, som kan bringe OB i top 4.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg forbinder HIK med Hellerup idrætsklub
                      Jeps - men sådan en snobbeklub vælger vi fra Hvidovre at ignorere

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #71
                        Truppen

                        http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-hobro-25596.aspx

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det er blive spændende at se, om Kent mener at Izunna og Makrini er så ens i spillestil og forcer at han ikke kan spille med begge samtidig. Det indikerede han ud/-indskiftning sidst. Eller om det mere handler om, at Izunna bare ikke er i form endnu.

                          Hcis det første er tilfældet har vi på sigt 2 super spillere til den samme plads på midten. Men vi mangler en bedre spiller end Azer på "hans" plads - han er en fin sub - men han kan altså ikke spille den plads på et niveau, som kan bringe OB i top 4.
                          Kommer Izunna i super topform og El Makrini holder niveau og endda måske bygger lidt på, med Azer og JJT som backup, så er jeg ikke umiddelbart utilfreds.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #73
                            2 stærke 6er typer som Mak og Izu levner ikke meget plads til JJT på banen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              2 stærke 6er typer som Mak og Izu levner ikke meget plads til JJT på banen
                              I udgangspunktet ikke. Men min drøm er, at vi har så nuanceret trup at Kent kan påvirke tingene fra kamp til kamp afhængig af modstander og under kampen. Jeg ser ikke truppen som kun en fast start11'er. Naturligvis skal vi have et fast koncept og en nogenlunde fast stamme. Men det er kendetegnende ved gode hold, at alle kender konceptet til fingerspidserne og enkelte spilleres kvaliteter kan give lige de 5% ekstra, der kan vippe kampen til vores fordel. Eks. hvis vi møder et hold vi bare ved parkerer bussen, kan man sagtens argumentere for JJ's kvaliteter frem for Izunna eller Mak's.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #75
                                Kent N: Sværere mod Hobro end man tror
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-end-man-tror/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X