Oprindeligt indsendt af Ardiles
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet gælder også i denne kamp at alt der svækker modstanderen styrker indirekte OB. Tilbage har de dog Antipas som før har voldt os problemer. Vi skal naturligvis vinde, men det kan sagtens blive en lang sej kamp mod Oves ultra defensiv.
Jeg ved at det ikke er Oves stil, men 12 gange 0-0 vil ikke redde dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægAltså, hvis Hobro vil forfølge den mindre end mikroskopiske chance de har for at overleve i rækken, så er ultradefensiv nok ikke vejen frem. De er nødt til at komme frem over stepperne i samtlige resterende kampe, så må det briste eller bære.
Jeg ved at det ikke er Oves stil, men 12 gange 0-0 vil ikke redde dem.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
jeg var lige forbi træningen i dag igen uden at jeg fik set noget der kunne byde på en starte11'er til lørdagens kamp,men de øvelser jeg trods alt overværede kunne måske antyde at hb/hk er OL og Desler. Samme øvelse havde JBL og en gut med knold i nakken som vb'ere. Derefter blev dder linet op til intervalspil på lille bane, og her var Ari på hold med LN og HJ, Makrini og Festersen og AK blandt andre.
Jeg forsøger alliwl ud fra det jeg så at komme en starter
Grytebust
OL HJ LN Ari
Desler Azer Mak RF
AK FestersenBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er jeg helt med på :-) HIF antagede opstilling antyder ikke at OB ikke kan komme til chancer i kampen. Vi SKAL simpelthen vinde den kamp.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægNår nu man er født og opvokset i Hvidovre, føler man sig forpligtet til at oplyse om at HIF er Hvidvore IF (def har vundet tre danske mesterskaber) og Hobro er HIK. Vi vil helst ikke sættes i bås med de drøvtyggere.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg var lige forbi træningen i dag igen uden at jeg fik set noget der kunne byde på en starte11'er til lørdagens kamp,men de øvelser jeg trods alt overværede kunne måske antyde at hb/hk er OL og Desler. Samme øvelse havde JBL og en gut med knold i nakken som vb'ere. Derefter blev dder linet op til intervalspil på lille bane, og her var Ari på hold med LN og HJ, Makrini og Festersen og AK blandt andre.
Jeg forsøger alliwl ud fra det jeg så at komme en starter
Grytebust
OL HJ LN Ari
Desler Azer Mak RF
AK Festersen
Hcis det første er tilfældet har vi på sigt 2 super spillere til den samme plads på midten. Men vi mangler en bedre spiller end Azer på "hans" plads - han er en fin sub - men han kan altså ikke spille den plads på et niveau, som kan bringe OB i top 4.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet er blive spændende at se, om Kent mener at Izunna og Makrini er så ens i spillestil og forcer at han ikke kan spille med begge samtidig. Det indikerede han ud/-indskiftning sidst. Eller om det mere handler om, at Izunna bare ikke er i form endnu.
Hcis det første er tilfældet har vi på sigt 2 super spillere til den samme plads på midten. Men vi mangler en bedre spiller end Azer på "hans" plads - han er en fin sub - men han kan altså ikke spille den plads på et niveau, som kan bringe OB i top 4.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg2 stærke 6er typer som Mak og Izu levner ikke meget plads til JJT på banen
Comment
-
Kent N: Sværere mod Hobro end man tror
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-end-man-tror/Believe OB
Comment
Comment