Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lad da bare Hobro nappe point i aften, så bliver det heller ikke os der sætter dem i gang hvis det skulle komme der til...
    Jeg ser det dog ikke ske, FcM napper alle 3, det samme gør vi i næste runde... Det SKAL vi simpelthen, det kan virkelig komme til at se godt ud hvis vi hænger i de næste par runder, så bliver det sjovt...
    Mandfolket Ove P vs. snogen Steinlein. Ved godt hvem mit fodboldhjerte holder med :O)

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Desværre er OB jo altid gode til at sætte andre krise ramte klubber igang eller modstanders spillere der ikke har scoret i lang tid igang
      Tænk hvis vi ikke en gang kan det mere? FUUCK, så er vi ringe

      Comment


        #18
        Ove P. Har jo altid krammer på OB, så det bliver helt sikkert en meget lige kamp, men vi burde kunne nappe 3 point.Vi kan håbe på en masse gule kort, de har et halvt hold som får karantæne ved gult i dag.
        Last edited by Faurskov; 14-03-2016, 19:06.

        Comment


          #19
          To minutter og bum. FCM for på hjørne. En Nissen på 18 år fejrer debut med assist

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Tænk hvis vi ikke en gang kan det mere? FUUCK, så er vi ringe
            Så længe OB så ikke går efter at blive bedst til noget andet end fodbold! Fx. Brøndby og Randers, der kæmper om at blive Danmarksmestre i skandaler...
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #21
              Justesen fik gult. Så han er ikke med mod os

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Justesen fik gult. Så han er ikke med mod os
                Så er den kamp så godt som vundet.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Så er den kamp så godt som vundet.
                  Frygten for den totale fiasko lurer...

                  ...Men ja vi SKAL vinde.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Jeg kan ikke se hvordan Hobro skal kunne røre os eller andre hold i ligaen for den sags skyld. De er godt nok tamme. Det værste for dem er at de ikke engang ligner et hold, som ikke ønsker at gøre alt i verden for at lykkedes, men de evner simpelthen bare ikke at spille i et superligaværdigt tempo, og det er nærmest fra keeper til forreste angriber!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Jeg kan ikke se hvordan Hobro skal kunne røre os eller andre hold i ligaen for den sags skyld. De er godt nok tamme. Det værste for dem er at de ikke engang ligner et hold, som ikke ønsker at gøre alt i verden for at lykkedes, men de evner simpelthen bare ikke at spille i et superligaværdigt tempo, og det er nærmest fra keeper til forreste angriber!
                      De har nu ellers lige knaldet bolden mod Midtjyllands overlægger og sætter hjemmeholdet under pres efter vores gamle "kending" Antipas er kommet på banen.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        De har nu ellers lige knaldet bolden mod Midtjyllands overlægger og sætter hjemmeholdet under pres efter vores gamle "kending" Antipas er kommet på banen.

                        MvH ChrisOB
                        De skal jo også satse hele butikken nu. Tror simpelthen, at de uden Justesen bliver flået fra hinanden af AK, Fester, Falk og Greve mv.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          De skal jo også satse hele butikken nu. Tror simpelthen, at de uden Justesen bliver flået fra hinanden af AK, Fester, Falk og Greve mv.
                          Det er skam også det jeg tror og satser på. Har bare en knugende fornemmelse for, at vi undervuderer dem - det kunne lige ligne os, at vi lige går de 10-20 procent ned i kadence, og så har vi altså et meget lavt bundniveau.

                          Når det så er sagt, så er vi et meget bedre hold end Hobro, og når de mangler Justesen, så burde der være grobund for vores dygtige angribere.

                          Vi skal bare ikke tage for let på opgaven.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det er skam også det jeg tror og satser på. Har bare en knugende fornemmelse for, at vi undervuderer dem - det kunne lige ligne os, at vi lige går de 10-20 procent ned i kadence, og så har vi altså et meget lavt bundniveau.

                            Når det så er sagt, så er vi et meget bedre hold end Hobro, og når de mangler Justesen, så burde der være grobund for vores dygtige angribere.

                            Vi skal bare ikke tage for let på opgaven.

                            MvH ChrisOB
                            Nu har jeg ikke set Hobro spille siden vinterpausen, men de virker ikke ligefrem i gear. Jeg kan stadig godt frygte, at deres fysik på dødbolde kan lægge pres på os, og så kan vi have svært ved at skulle skabe kampen og angribe imod et forsvar, der står lavt og tæt i kæderne. Vi bør have gode muligheder, og vi bør have mere selvtillid - men kan vi skabe fart nok, muligheder nok, og kan vi afgøre kampen, når vi 'skal'? Det bliver spændende at se. 3 sejre i træk er jo næsten for vildt at håbe på. Jeg kan ikke huske, hvornår det sidst er sket (selvom det garanteret ikke er så længe siden, som jeg tror).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Nu har jeg ikke set Hobro spille siden vinterpausen, men de virker ikke ligefrem i gear. Jeg kan stadig godt frygte, at deres fysik på dødbolde kan lægge pres på os, og så kan vi have svært ved at skulle skabe kampen og angribe imod et forsvar, der står lavt og tæt i kæderne. Vi bør have gode muligheder, og vi bør have mere selvtillid - men kan vi skabe fart nok, muligheder nok, og kan vi afgøre kampen, når vi 'skal'? Det bliver spændende at se. 3 sejre i træk er jo næsten for vildt at håbe på. Jeg kan ikke huske, hvornår det sidst er sket (selvom det garanteret ikke er så længe siden, som jeg tror).
                              Sidst det skete var 4.-6. spillerunde i sæsonen 12/13: Silkeborg-OB. 0-1. OB-FC Midtjylland. 2-1. SønderjyskE-OB. 1-2.

                              Det var også den sæson, hvor vi tabte 6 kampe i træk i slutningen af sæsonen, afsluttende med 2-6 i Esbjerg.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Sidst det skete var 4.-6. spillerunde i sæsonen 12/13: Silkeborg-OB. 0-1. OB-FC Midtjylland. 2-1. SønderjyskE-OB. 1-2.

                                Det var også den sæson, hvor vi tabte 6 kampe i træk i slutningen af sæsonen, afsluttende med 2-6 i Esbjerg.

                                MvH ChrisOB
                                Og så var det - hold nu fast - under Troels Bech ;O)

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X