Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træning 11/3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægSom jeg så forrige kamp, har JBL mere fortjent den plads.
Hvad synes du, at Ari gør bedre pt?
Edit: det kunne være lidt lækkert at få en træningsobservering frs i dag, som sikkert vil afsløre en del om planerneBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Er lige hjemkommet fra dagens træning. Det er vidst så godt som sikkert at vi starter med Ari på højrekanten - det har træningerne vist i hvert fald. Joan er skadet og kommer helt sikkert ikke til at spille i morgen. Så opstillingen ser således ud:
Grytebust
Desler - Haddi -LN - JBL
Ari - Azer - Makrini - Falk
Fester - AK
I den korte sekvens hvor de spillede 11 mod 11 trak Ari meget ind mod midten og måske i større grad end Kents kanter typisk gør det. Så ideen er helt klart at han skal ind og være en ekstra midtbanemand. Med fare for at komme mere brænde på bålet skal jeg også sige at Ari i en sekvens havde et farlige boldtab foran forsvaret som kunne have resulteret i en stor chance.
Kent må vurdere at Greve ikke kan spille en hel kamp eller også tænker han i at Greve er den eneste angriber og tildels kantspiller tilbage på bænken. Både Lund og LJ burde stå foran Ari, men det er tilsyneladende ikke en kantspiler vil have til at spille der i morgen.
Udover det bemærkede jeg følgende:
- John Bredal gennemgik opdækningen på hjørnespark, hvilket var ret interessant at overhøre. Enkelte spillere dækker i zone, men hovedparten dækker mand-mand.
- Hasan Kurucay har været til flere af træningerne i denne uge. Kent var efter ham til skudtræningen, hvor han forsøgte alt for mange fancy ting: "Det dér skal du ikke prøve bare fordi du har set i champions league". Det blev sagt på en konstruktiv måde, men virker også som om at det er på det mentale han har brug for coaching. Hasan er helt sikkert kraftig bobler til at få en kontrakt til sommer, så derfor man prøver ham meget af nu.
- Koval spillede angriber for 2. holdet under 11 mod 11.
- Viggo Jensen var på besøg og så træningen iført OB bukser og Silkeborg træningstrøje :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægEr lige hjemkommet fra dagens træning. Det er vidst så godt som sikkert at vi starter med Ari på højrekanten - det har træningerne vist i hvert fald. Joan er skadet og kommer helt sikkert ikke til at spille i morgen. Så opstillingen ser således ud:
Grytebust
Desler - Haddi -LN - JBL
Ari - Azer - Makrini - Falk
Fester - AK
I den korte sekvens hvor de spillede 11 mod 11 trak Ari meget ind mod midten og måske i større grad end Kents kanter typisk gør det. Så ideen er helt klart at han skal ind og være en ekstra midtbanemand. Med fare for at komme mere brænde på bålet skal jeg også sige at Ari i en sekvens havde et farlige boldtab foran forsvaret som kunne have resulteret i en stor chance.
Kent må vurdere at Greve ikke kan spille en hel kamp eller også tænker han i at Greve er den eneste angriber og tildels kantspiller tilbage på bænken. Både Lund og LJ burde stå foran Ari, men det er tilsyneladende ikke en kantspiler vil have til at spille der i morgen.
Udover det bemærkede jeg følgende:
- John Bredal gennemgik opdækningen på hjørnespark, hvilket var ret interessant at overhøre. Enkelte spillere dækker i zone, men hovedparten dækker mand-mand.
- Hasan Kurucay har været til flere af træningerne i denne uge. Kent var efter ham til skudtræningen, hvor han forsøgte alt for mange fancy ting: "Det dér skal du ikke prøve bare fordi du har set i champions league". Det blev sagt på en konstruktiv måde, men virker også som om at det er på det mentale han har brug for coaching. Hasan er helt sikkert kraftig bobler til at få en kontrakt til sommer, så derfor man prøver ham meget af nu.
- Koval spillede angriber for 2. holdet under 11 mod 11.
- Viggo Jensen var på besøg og så træningen iført OB bukser og Silkeborg træningstrøje :)
Det er jo direkte til grin. Vanvittig disposition af Kent. Strike 1.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet var det udefra set også, og det kommer ikke til at ske tør jeg godt at love. Som jeg så det var det ikke hk der var funktionen idet han lå nærmest mellem hb/hk lidt inde i banen mod AK/Fester. Desler havde klart funktionen som enten agressiv hb eller hk.
Det er åbenlyst at det ikke er Barrett der skal derop, det viser træningerne.
At det er helt håbløst, well ... det er så en anden ting.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Det virker ret sært... men okay, omvendt er vi jo også ved at gøre en af vores kanter(Lucas) til back nu, så i den verden giver det vel mening at en back så skal spille kant i stedet... men jeg er ikke sikker på jeg helt fatter projektet alligevel...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg mistænker lidt at man har valgt at ville strække sig langt for at finde plads til Ari i startopstillingen - Han har trods alt et EM til sommer, hvor han højst sandsynligt vil være starter, så længe han får spilletid på klubplan.."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet tror jeg ikke på. Når man sætter Falk ind, selvom han er halvvejs videre, så tror jeg ikke på, at sådan noget spiller ind. Jeg tror mere på, at det handler om at vi ikke har en særlig bred bænk. Men jeg havde sgu nok spillet med Greve.
Og vi må da sige at Lund er røget helt ud i kulden på det grundlag også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet tror jeg ikke på. Når man sætter Falk ind, selvom han er halvvejs videre, så tror jeg ikke på, at sådan noget spiller ind. Jeg tror mere på, at det handler om at vi ikke har en særlig bred bænk. Men jeg havde sgu nok spillet med Greve.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMm at Greve er småskadet giver det ingen mening dette her.. Eller det gør det ikke alligevel..
Og vi må da sige at Lund er røget helt ud i kulden på det grundlag også
Frederik Tingager
Hallgrimur Jonasson
Lasse Nielsen
Mohamed El Makrini
Rasmus Falk
Rasmus Festersen
Lucas Jensen
Sten Grytebust
Jens Jakob Thomasen
Izunna Uzochukwu
Azer Busuladzic
Mikkel Desler
Jacob Barrett
Mathias Greve
Ari Skulason
Oliver Lund
Maksym Koval
Anders K. Jacobsen
Med de spillere, kan jeg ikke se pointen i at rykke Ari op på kanten.
-------------Sten
Oliver---HJ--LN----Barrett
Desler----Azer---MEK--Falk/Greve
-------Fester---AK
Ingen grund til at bruge Ari ude af position med den opstilling."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment