Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning 11/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ja, men på intet tidspunkt i OB har Ari udstrålet den samme stabilitet og frem for alt ro under pres, som når han spiller for Island...

    Hvis man begynder at opfinde pladser/funktioner til Ari bare for at undgå at sætte ham af, så er vi nået til det samme ømme punkt de fleste af os lever med: Spillere der knap nok kan spille deres yndlings plads stabilt skal fandme ikke smides hen på en anden plads, bare for at tækkes dennes kapacitet for løb og status som viceanfører.

    Vi får se. For mig ville Ari på højre kant være et gigantisk slag i ansigtet på Greve - og på almindelig sund fornuft.

    MvH ChrisOB
    præcis...jeg bliver lidt overrasket hvis Ari ikke spiller vb i morgen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      præcis...jeg bliver lidt overrasket hvis Ari ikke spiller vb i morgen.
      Som jeg så forrige kamp, har JBL mere fortjent den plads.
      Hvad synes du, at Ari gør bedre pt?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
        Som jeg så forrige kamp, har JBL mere fortjent den plads.
        Hvad synes du, at Ari gør bedre pt?
        Bedømt på sidste kamp så ikke nødvendigvis. Jeg under gerne JBL et gennembrud nu, det synes jeg vil være fedt og der er mere fremtidsperspektiv i JBL end Ari. Samtidig er jeg sikker på KN stiller med det hold han tror der er bedst til opgaven i morgen og her er Ari, trods JBL's fine kamp i Ålborg, mere indspillet på holdet. Det bliver med sikkerhed en helt anden type kamp mod FCN som vel er danske mestre i "posesionbold". Med andre ord er jeg helt tryg ved at KNs beslutning om det så bliver JBL eller Ari på vb.

        Edit: det kunne være lidt lækkert at få en træningsobservering frs i dag, som sikkert vil afsløre en del om planerne
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Er lige hjemkommet fra dagens træning. Det er vidst så godt som sikkert at vi starter med Ari på højrekanten - det har træningerne vist i hvert fald. Joan er skadet og kommer helt sikkert ikke til at spille i morgen. Så opstillingen ser således ud:

          Grytebust
          Desler - Haddi -LN - JBL
          Ari - Azer - Makrini - Falk
          Fester - AK

          I den korte sekvens hvor de spillede 11 mod 11 trak Ari meget ind mod midten og måske i større grad end Kents kanter typisk gør det. Så ideen er helt klart at han skal ind og være en ekstra midtbanemand. Med fare for at komme mere brænde på bålet skal jeg også sige at Ari i en sekvens havde et farlige boldtab foran forsvaret som kunne have resulteret i en stor chance.

          Kent må vurdere at Greve ikke kan spille en hel kamp eller også tænker han i at Greve er den eneste angriber og tildels kantspiller tilbage på bænken. Både Lund og LJ burde stå foran Ari, men det er tilsyneladende ikke en kantspiler vil have til at spille der i morgen.

          Udover det bemærkede jeg følgende:
          - John Bredal gennemgik opdækningen på hjørnespark, hvilket var ret interessant at overhøre. Enkelte spillere dækker i zone, men hovedparten dækker mand-mand.
          - Hasan Kurucay har været til flere af træningerne i denne uge. Kent var efter ham til skudtræningen, hvor han forsøgte alt for mange fancy ting: "Det dér skal du ikke prøve bare fordi du har set i champions league". Det blev sagt på en konstruktiv måde, men virker også som om at det er på det mentale han har brug for coaching. Hasan er helt sikkert kraftig bobler til at få en kontrakt til sommer, så derfor man prøver ham meget af nu.
          - Koval spillede angriber for 2. holdet under 11 mod 11.
          - Viggo Jensen var på besøg og så træningen iført OB bukser og Silkeborg træningstrøje :)

          Comment


            #20
            Ari som højre midt? Latterligt. Izunna glimter igen ved sit fravær. Tvivler på han viser sig som et godt køb.

            Jeg er ikke imponeret af vores ageren.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Er lige hjemkommet fra dagens træning. Det er vidst så godt som sikkert at vi starter med Ari på højrekanten - det har træningerne vist i hvert fald. Joan er skadet og kommer helt sikkert ikke til at spille i morgen. Så opstillingen ser således ud:

              Grytebust
              Desler - Haddi -LN - JBL
              Ari - Azer - Makrini - Falk
              Fester - AK

              I den korte sekvens hvor de spillede 11 mod 11 trak Ari meget ind mod midten og måske i større grad end Kents kanter typisk gør det. Så ideen er helt klart at han skal ind og være en ekstra midtbanemand. Med fare for at komme mere brænde på bålet skal jeg også sige at Ari i en sekvens havde et farlige boldtab foran forsvaret som kunne have resulteret i en stor chance.

              Kent må vurdere at Greve ikke kan spille en hel kamp eller også tænker han i at Greve er den eneste angriber og tildels kantspiller tilbage på bænken. Både Lund og LJ burde stå foran Ari, men det er tilsyneladende ikke en kantspiler vil have til at spille der i morgen.

              Udover det bemærkede jeg følgende:
              - John Bredal gennemgik opdækningen på hjørnespark, hvilket var ret interessant at overhøre. Enkelte spillere dækker i zone, men hovedparten dækker mand-mand.
              - Hasan Kurucay har været til flere af træningerne i denne uge. Kent var efter ham til skudtræningen, hvor han forsøgte alt for mange fancy ting: "Det dér skal du ikke prøve bare fordi du har set i champions league". Det blev sagt på en konstruktiv måde, men virker også som om at det er på det mentale han har brug for coaching. Hasan er helt sikkert kraftig bobler til at få en kontrakt til sommer, så derfor man prøver ham meget af nu.
              - Koval spillede angriber for 2. holdet under 11 mod 11.
              - Viggo Jensen var på besøg og så træningen iført OB bukser og Silkeborg træningstrøje :)
              Jeg kalder den: Ari koster mindst ét mål eller en kæmpe chance på et umotiveret boldtab.

              Det er jo direkte til grin. Vanvittig disposition af Kent. Strike 1.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det var det udefra set også, og det kommer ikke til at ske tør jeg godt at love. Som jeg så det var det ikke hk der var funktionen idet han lå nærmest mellem hb/hk lidt inde i banen mod AK/Fester. Desler havde klart funktionen som enten agressiv hb eller hk.
                Desler, Barrett og Ari starter alle ... det efterlader Ari på kanten.
                Det er åbenlyst at det ikke er Barrett der skal derop, det viser træningerne.

                At det er helt håbløst, well ... det er så en anden ting.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Det virker ret sært... men okay, omvendt er vi jo også ved at gøre en af vores kanter(Lucas) til back nu, så i den verden giver det vel mening at en back så skal spille kant i stedet... men jeg er ikke sikker på jeg helt fatter projektet alligevel...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Midtbane/angreb kunne også se således ud:

                    Azer MM Izunna
                    AK Falk (offensive kanter)
                    Festersen

                    Der er masser af muligheder - Ari på højrekanten er virkelig én af de dårligere.

                    Comment


                      #25
                      Jeg mistænker lidt at man har valgt at ville strække sig langt for at finde plads til Ari i startopstillingen - Han har trods alt et EM til sommer, hvor han højst sandsynligt vil være starter, så længe han får spilletid på klubplan..

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg kalder den: Ari koster mindst ét mål eller en kæmpe chance på et umotiveret boldtab.

                        Det er jo direkte til grin. Vanvittig disposition af Kent. Strike 1.

                        MvH ChrisOB
                        Enig. Fuldstændig latterlig beslutning af KN..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg mistænker lidt at man har valgt at ville strække sig langt for at finde plads til Ari i startopstillingen - Han har trods alt et EM til sommer, hvor han højst sandsynligt vil være starter, så længe han får spilletid på klubplan..
                          Det tror jeg ikke på. Når man sætter Falk ind, selvom han er halvvejs videre, så tror jeg ikke på, at sådan noget spiller ind. Jeg tror mere på, at det handler om at vi ikke har en særlig bred bænk. Men jeg havde sgu nok spillet med Greve.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det tror jeg ikke på. Når man sætter Falk ind, selvom han er halvvejs videre, så tror jeg ikke på, at sådan noget spiller ind. Jeg tror mere på, at det handler om at vi ikke har en særlig bred bænk. Men jeg havde sgu nok spillet med Greve.
                            Mm at Greve er småskadet giver det ingen mening dette her.. Eller det gør det ikke alligevel..
                            Og vi må da sige at Lund er røget helt ud i kulden på det grundlag også

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det tror jeg ikke på. Når man sætter Falk ind, selvom han er halvvejs videre, så tror jeg ikke på, at sådan noget spiller ind. Jeg tror mere på, at det handler om at vi ikke har en særlig bred bænk. Men jeg havde sgu nok spillet med Greve.
                              Alt før Ari på højre kant!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mm at Greve er småskadet giver det ingen mening dette her.. Eller det gør det ikke alligevel..
                                Og vi må da sige at Lund er røget helt ud i kulden på det grundlag også
                                Truppen der er udtaget er:

                                Frederik Tingager
                                Hallgrimur Jonasson
                                Lasse Nielsen
                                Mohamed El Makrini
                                Rasmus Falk
                                Rasmus Festersen
                                Lucas Jensen
                                Sten Grytebust
                                Jens Jakob Thomasen
                                Izunna Uzochukwu
                                Azer Busuladzic
                                Mikkel Desler
                                Jacob Barrett
                                Mathias Greve
                                Ari Skulason
                                Oliver Lund
                                Maksym Koval
                                Anders K. Jacobsen

                                Med de spillere, kan jeg ikke se pointen i at rykke Ari op på kanten.

                                -------------Sten
                                Oliver---HJ--LN----Barrett
                                Desler----Azer---MEK--Falk/Greve
                                -------Fester---AK

                                Ingen grund til at bruge Ari ude af position med den opstilling.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X