Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning 11/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg kalder den: Ari koster mindst ét mål eller en kæmpe chance på et umotiveret boldtab.

    Det er jo direkte til grin. Vanvittig disposition af Kent. Strike 1.

    MvH ChrisOB
    Hvis det virker, er det jo genialt set af Kent... men jeg tillader mig nu at være enig med dig, det virker meget mærkeligt disponeret...

    Mvh
    MaxHH

    Comment


      #32
      Ved ikke om jeg selv kan se det jeg nævner nu, men kan vi være ude i, at det er noget der gøres lige præcis mod FCN fordi de er meget boldstærke centralt på banen og Ari er bedre til at ødelægge modstanderens spil end Greve ?

      Jeg var startet med Greve, håber Kent er mere genial end mig.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Hvis det virker, er det jo genialt set af Kent... men jeg tillader mig nu at være enig med dig, det virker meget mærkeligt disponeret...

        Mvh
        MaxHH
        For mig er det sammenligneligt med hvis man gik ind til en sværd kamp med en træske. I princippet kan man gøre skade, men sandsynligvis bliver man slået ihjel uanset.

        Han bliver en hæmsko for både omstilling og opspil. Og så god er han heller ikke defensivt.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          For mig er det sammenligneligt med hvis man gik ind til en sværd kamp med en træske. I princippet kan man gøre skade, men sandsynligvis bliver man slået ihjel uanset.

          Han bliver en hæmsko for både omstilling og opspil. Og så god er han heller ikke defensivt.

          MvH ChrisOB
          Vi er som sagt ikke uenige... er spændt på om Kent kan se noget jeg ikke kan...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Vi er som sagt ikke uenige... er spændt på om Kent kan se noget jeg ikke kan...

            Mvh

            MaxHH
            Jeg er ikke "spændt". Jeg frygter. Og er irriteret på forhånd. Som over en beslutning om at vi bare ikke skal vinde 2 kampe i træk, og Aris tilstedeværelse på en uvant plads skaber en lavine af usikkerhed.

            Og frygter, hvis vi vinder, så tror Kent den beslutning er langtids holdbar.

            Så jeg er bange og totalt uforstående.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #36
              For nu at tage FIFA-hatten på, så betyder Arí på højre kant (hvis han spiller) at han kan trække ind til sit fine venstreben og skyde. Så vil vi for en gangs skyld have en offensivspiller, der rent faktisk har krudt i sine langskud..

              Det kræver bare, at vi kan strikke angreb sammen, så han kan komme i position til at skyde, og det sker nok næppe når Ari selv skal bidrage til opspillet...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Hvis det virker, er det jo genialt set af Kent... men jeg tillader mig nu at være enig med dig, det virker meget mærkeligt disponeret...

                Mvh
                MaxHH
                jeg tilslutter mig de udsagn, kan dispositionen have noget at gøre med at Ari fra samme position scorede 2 mål mod AB i reservekampen i mandags
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Ingen indlæg i denne tråd, efter kampen? Jeg fik ikke selv set kampen, så er oprigtig interesseret i at høre, om jeres manglende indlæg efter kampen, skyldes at Kent havde set rigtigt?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Ingen indlæg i denne tråd, efter kampen? Jeg fik ikke selv set kampen, så er oprigtig interesseret i at høre, om jeres manglende indlæg efter kampen, skyldes at Kent havde set rigtigt?
                    Det med "set rigtigt" er stadig op til debat, men imod Nordsjælland var det slet ikke dårligt, hvad Skula præsterede. Men Nordsjælland er også et hold, der giver plads imellem kæderne, så vi må vente at se om han får det svært, når det er os, der har bolden det meste af tiden.

                    Desuden så har folk altså skrevet om Skulas præstation i andre tråde. Såsom de relevante kamp og nedtakts tråde.

                    Det er bare at lede.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Ingen indlæg i denne tråd, efter kampen? Jeg fik ikke selv set kampen, så er oprigtig interesseret i at høre, om jeres manglende indlæg efter kampen, skyldes at Kent havde set rigtigt?
                      Har anerkendt det i anden tråd. Og jeg fattede ikke en meter af dispositionen.
                      Men projektet gik fornuftigt uden at være prangende. Succeskriteriet var vel bare at han ikke kostede mål...
                      Vi må se om han får en ny chance i Hobro. Jeg er stadig ikke solgt på idéen

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det med "set rigtigt" er stadig op til debat, men imod Nordsjælland var det slet ikke dårligt, hvad Skula præsterede. Men Nordsjælland er også et hold, der giver plads imellem kæderne, så vi må vente at se om han får det svært, når det er os, der har bolden det meste af tiden.

                        Desuden så har folk altså skrevet om Skulas præstation i andre tråde. Såsom de relevante kamp og nedtakts tråde.

                        Det er bare at lede.

                        MvH ChrisOB
                        Som du selv skriver, så var der plads mellem kæderne hos FCN, og set i det lys, synes jeg egentlig at det fungerede fint med Ari på højrekanten. Måske mest i 1. halvleg egentlig, men om han også spiller der, når vi møder andre modstandere, bliver jo så interessant at se.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Som du selv skriver, så var der plads mellem kæderne hos FCN, og set i det lys, synes jeg egentlig at det fungerede fint med Ari på højrekanten. Måske mest i 1. halvleg egentlig, men om han også spiller der, når vi møder andre modstandere, bliver jo så interessant at se.
                          Vi får se om Skula kan ramme niveauet mod Hobro. Det var som sagt ikke så tosset imod FCN.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Vi får se om Skula kan ramme niveauet mod Hobro. Det var som sagt ikke så tosset imod FCN.

                            MvH ChrisOB
                            Skula er nok en af vores største trusler mht. skud ude fra, omend han kun viste det i få glimt mod FCN.

                            Mod et Hobro, der nok vil stå lavt, giver det god mening at gentage eksperimentet, synes jeg.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Skula er nok en af vores største trusler mht. skud ude fra, omend han kun viste det i få glimt mod FCN.

                              Mod et Hobro, der nok vil stå lavt, giver det god mening at gentage eksperimentet, synes jeg.
                              Præstationen taget i betragtning har Kent hjemmel til at fortsætte. Jeg tvivler stadig på langtidsholdbarheden.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Skula er nok en af vores største trusler mht. skud ude fra, omend han kun viste det i få glimt mod FCN.

                                Mod et Hobro, der nok vil stå lavt, giver det god mening at gentage eksperimentet, synes jeg.
                                Tror også det er en af grundende til Kent prøver det af. ari står for størsteparten af vores dødbolde og er også den bedste server og frisparksskytte i truppen. Derfor vil han strække sig lidt for at sætte ham af. Er næsten 100 på han starter næste gang, når nu han gjorde det ok

                                Comment

                                Working...
                                X