Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning 11/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    træning 11/3

    Jeg dryssede lige forbi Ådalen i dag og så ca 30 min. af dagens træning. Det mest interessante jeg så var nogen opspils-og afslutningsøvelser, med noget der kunne ligne en starteformation og her var JBL på vb og Desler som enten hk eller hb. Det var lidt svært at bestemme hans placering, men Ari var placeret på en underlig plads, nærmest mellem Desler og Fester som så skarp ud i afslutningerne. Jeg ved det er tidligt at gætte på startformationen mod FCN, men faktum er forsvart fra venstre mod højre var JBL-LN-HJ i øvelsen jeg overværede.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg dryssede lige forbi Ådalen i dag og så ca 30 min. af dagens træning. Det mest interessante jeg så var nogen opspils-og afslutningsøvelser, med noget der kunne ligne en starteformation og her var JBL på vb og Desler som enten hk eller hb. Det var lidt svært at bestemme hans placering, men Ari var placeret på en underlig plads, nærmest mellem Desler og Fester som så skarp ud i afslutningerne. Jeg ved det er tidligt at gætte på startformationen mod FCN, men faktum er forsvart fra venstre mod højre var JBL-LN-HJ i øvelsen jeg overværede.
    Jeg tror at jeg er kommet lidt efter dig.

    Her spillede de 11 mod 11 med netop JB på venstre back, Desler på højre og Ari liggende i højr side - meget underligt! I øvrigt Makrini i Azer på midt/midt.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg tror at jeg er kommet lidt efter dig.

      Her spillede de 11 mod 11 med netop JB på venstre back, Desler på højre og Ari liggende i højr side - meget underligt! I øvrigt Makrini i Azer på midt/midt.
      Han har højden. Den Islandske Messi. Nu ser vi endelig Ari fra sin bedste side. Vi taler hattrick og scoringsrekorder.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg tror at jeg er kommet lidt efter dig.

        Her spillede de 11 mod 11 med netop JB på venstre back, Desler på højre og Ari liggende i højr side - meget underligt! I øvrigt Makrini i Azer på midt/midt.
        det var også Makrini og Azer der med KNs egne ord var 6'ere i øvelsen, hvor Greve ikke var med, men underlig placering til Ari hvor han nærmest lignede en kegle.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Kommer til at tabe en smule respekt for KN hvis han opfinder en ny plads til Ari på holdet bare for han skal spille..
          Ari er venstre back og er JBL foran ham på den plads må han sidde på bænken

          Comment


            #6
            Er det ikke bare fordi vi ikke ligefrem vælter os i kantspillere?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kommer til at tabe en smule respekt for KN hvis han opfinder en ny plads til Ari på holdet bare for han skal spille..
              Ari er venstre back og er JBL foran ham på den plads må han sidde på bænken
              Enig. Selvom KN er kendt for at finde de rigtige pladser til spillere, så er vores nerver sgu ret flossede med diverse groteske eksperimenter gennem det sidste lange stykke tid. Min 'favorit' er og bliver TB's idé med at sætte Kasper Larsen til at spille højrekant. Gudfader i skuret.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Er det ikke bare fordi vi ikke ligefrem vælter os i kantspillere?
                Jo kan ske, men Ari i højre side. Nej vel.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Enig. Selvom KN er kendt for at finde de rigtige pladser til spillere, så er vores nerver sgu ret flossede med diverse groteske eksperimenter gennem det sidste lange stykke tid. Min 'favorit' er og bliver TB's idé med at sætte Kasper Larsen til at spille højrekant. Gudfader i skuret.

                  MvT
                  Ja, den er lige så god som Bashkim på vb, eller Kryger på hb
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Hvis Kent Nielsen bruger Ari på højre kant så er det et move på grænsen til det vanvittige, kun overgået af ham på den centrale midt.

                    Mister meget af respekten for Kent, hvis han gør det. Det er dømt til at fejle.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Jeg tror ikke på det, før jeg ser det. Det lyder fuldstændigt vanvittigt.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jeg tror ikke på det, før jeg ser det. Det lyder fuldstændigt vanvittigt.
                        det var det udefra set også, og det kommer ikke til at ske tør jeg godt at love. Som jeg så det var det ikke hk der var funktionen idet han lå nærmest mellem hb/hk lidt inde i banen mod AK/Fester. Desler havde klart funktionen som enten agressiv hb eller hk.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Hvis Kent Nielsen bruger Ari på højre kant så er det et move på grænsen til det vanvittige, kun overgået af ham på den centrale midt.

                          Mister meget af respekten for Kent, hvis han gør det. Det er dømt til at fejle.

                          MvH ChrisOB
                          Ville det ikke være meget ulig Fader Kent at diske op med så syret et projekt? Jeg har slet ikke fatteevne til at forestille mig det ført ud i praksis mod FCN.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det var det udefra set også, og det kommer ikke til at ske tør jeg godt at love. Som jeg så det var det ikke hk der var funktionen idet han lå nærmest mellem hb/hk lidt inde i banen mod AK/Fester. Desler havde klart funktionen som enten agressiv hb eller hk.
                            Hmmmm, det lyder sgu lidt syret. Men samtidig har vi tidligere haft ret stor succes med noget som minder om et tremandsforsvar mod netop FCN og den kunne jo så hedde JBL, Lasse, Halgrimur (med Desler som højrekanten som kan trække ned når/hvis nødvendigt). En lille venstrebenet terrier som Ari liggende i en fri rolle imellem midtbanen og angrebet kan måske lige netop give Desler den plads han skal bruge på højrekanten til at fodre AK og Festersen med skarpe indlæg. Ari vil som venstrebenet helt naturligt trække ind i banen fra højre, hvilket vi ved Kent arbejder meget med da det netop er backerne der skal skal komme i offensive raids. Og som ekstra bonus kan man så sige at Ari har den defensive diciplin og løbekapacitet til at kunne dække de defensive huller af som Deslers offensive aktioner vil efterlade.

                            Jeg synes så heller ikke vi skal gøre Ari dårligere end han er. Han har åbenlyst haft nogle mangler, men han har altså også mange kvaliteter og hans store vindermentalitet, løbekapacitet og fight osv. kan jeg sgu godt lide. Samtidig er han trods alt ret fast mand på det Islandske landshold som skal til EM til sommer og en træner som Kent ved jo alt om, hvad lige netop sådan en gulerod kan give af ekstra procenter hele vejen rundt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Hmmmm, det lyder sgu lidt syret. Men samtidig har vi tidligere haft ret stor succes med noget som minder om et tremandsforsvar mod netop FCN og den kunne jo så hedde JBL, Lasse, Halgrimur (med Desler som højrekanten som kan trække ned når/hvis nødvendigt). En lille venstrebenet terrier som Ari liggende i en fri rolle imellem midtbanen og angrebet kan måske lige netop give Desler den plads han skal bruge på højrekanten til at fodre AK og Festersen med skarpe indlæg. Ari vil som venstrebenet helt naturligt trække ind i banen fra højre, hvilket vi ved Kent arbejder meget med da det netop er backerne der skal skal komme i offensive raids. Og som ekstra bonus kan man så sige at Ari har den defensive diciplin og løbekapacitet til at kunne dække de defensive huller af som Deslers offensive aktioner vil efterlade.

                              Jeg synes så heller ikke vi skal gøre Ari dårligere end han er. Han har åbenlyst haft nogle mangler, men han har altså også mange kvaliteter og hans store vindermentalitet, løbekapacitet og fight osv. kan jeg sgu godt lide. Samtidig er han trods alt ret fast mand på det Islandske landshold som skal til EM til sommer og en træner som Kent ved jo alt om, hvad lige netop sådan en gulerod kan give af ekstra procenter hele vejen rundt.
                              Ja, men på intet tidspunkt i OB har Ari udstrålet den samme stabilitet og frem for alt ro under pres, som når han spiller for Island...

                              Hvis man begynder at opfinde pladser/funktioner til Ari bare for at undgå at sætte ham af, så er vi nået til det samme ømme punkt de fleste af os lever med: Spillere der knap nok kan spille deres yndlings plads stabilt skal fandme ikke smides hen på en anden plads, bare for at tækkes dennes kapacitet for løb og status som viceanfører.

                              Vi får se. For mig ville Ari på højre kant være et gigantisk slag i ansigtet på Greve - og på almindelig sund fornuft.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X