Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Uffe P stopper!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Uffe P stopper!

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...d-forlader-ob/

    #2
    Lidt fra Uffe P selv

    http://www.ob.dk/artikel/uffe-peders...pper-i-ob.aspx

    Comment


      #3
      Kæmpe respekt for Uffe og alt det han har gjort for klubben! Et rigtigt klubikon. I min tid vel kun matchet/overgået af Lars Høgh.

      Han var faktisk en del af grunden til at jeg blev OB´er, da han, allerførste gang jeg var med min far på stadion, scorede til 1-0 foran 20000+ tilskuere mod B1909 i 88. minut, mener det var i 1973, hvor begge klubber svømmede rundt i midten af det der dengang hed 2. division. Tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis B1909 havde vundet dén kamp ...

      Kan huske at han også var en god bordtennisspiller, spillede på OB´s 1. divisionshold, der vist vandt nogle medaljer.
      Last edited by ScouserTommy; 07-03-2016, 17:28.

      Comment


        #4
        Kæmpe tak til Uffe P. herfra for alt det han har gjort for OB.
        Kommentaren fra JH. om at der fra sommer vil ske nogle ændringer i forbindelse med klubbens talentudvikling er dog ret interessant.
        Ærgerligt at Uffe ikke skal være del af det men det bliver da interessant at høre nærmere om hvad det helt præcist er for ændringer der er tale om.

        Comment


          #5
          Tak for alt til Uffe. Hvad der skal ske til sommer er enormt interessant - er det for meget forlangt at vi beder OB uddybe det med det samme?

          Er det her en kalkuleret risikofyring som følge af talentomstrukturering der kommer til at gå mere i retning af de øvrige klubbers akademier og væk fra ideen om det hele menneske, eller? Hvis OB fortalte historien undgik de alle spekulationer.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Tak for alt til Uffe. Hvad der skal ske til sommer er enormt interessant - er det for meget forlangt at vi beder OB uddybe det med det samme?

            Er det her en kalkuleret risikofyring som følge af talentomstrukturering der kommer til at gå mere i retning af de øvrige klubbers akademier og væk fra ideen om det hele menneske, eller? Hvis OB fortalte historien undgik de alle spekulationer.
            Det er også det jeg overvejer?

            Jesper har i forvejen sat gang i spekulationer efter han meldte ud at de for alvor ville arbejde for at der sker noget med faciliteterne i år

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Tak for alt til Uffe. Hvad der skal ske til sommer er enormt interessant - er det for meget forlangt at vi beder OB uddybe det med det samme?

              Er det her en kalkuleret risikofyring som følge af talentomstrukturering der kommer til at gå mere i retning af de øvrige klubbers akademier og væk fra ideen om det hele menneske, eller? Hvis OB fortalte historien undgik de alle spekulationer.
              her fra OBs side http://www.ob.dk/artikel/uffe-peders...pper-i-ob.aspx

              som jeg læser det vælger Uffe at stoppe nu med den omstrukturering der åbenbart skal finde/finder sted nu. Jeg tror godt vi kan øve os i at sige at "rettidig omhu" fra JH med ansættelsen af Tonny Hermansen.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Først og fremmest: Kæmpe tak til Uffe!
                Jeg har altid været enig med ham i den 'lokale' tilgang til prof fodbold, at akademier er spild af penge og talenter som oftest trives bedre ved at blive i mindre klubber og så tage 'fødekæden op' eller gå i talent-afdelinger hos den lokale superligaklub. Og så skal spillerne ikke glemme deres uddannelse/skolegang! Den tilgang synes jeg man skal fastholde: akademier med smarte navne og store løfter er der rigeligt af allerede.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  her fra OBs side http://www.ob.dk/artikel/uffe-peders...pper-i-ob.aspx

                  som jeg læser det vælger Uffe at stoppe nu med den omstrukturering der åbenbart skal finde/finder sted nu. Jeg tror godt vi kan øve os i at sige at "rettidig omhu" fra JH med ansættelsen af Tonny Hermansen.
                  Ja, der står desværre ingenting.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Først og fremmest: Kæmpe tak til Uffe!
                    Jeg har altid været enig med ham i den 'lokale' tilgang til prof fodbold, at akademier er spild af penge og talenter som oftest trives bedre ved at blive i mindre klubber og så tage 'fødekæden op' eller gå i talent-afdelinger hos den lokale superligaklub. Og så skal spillerne ikke glemme deres uddannelse/skolegang! Den tilgang synes jeg man skal fastholde: akademier med smarte navne og store løfter er der rigeligt af allerede.
                    Og det skal vel med, at de producerer en del talenter - uanset om man kan lide modellen eller ej...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Og det skal vel med, at de producerer en del talenter - uanset om man kan lide modellen eller ej...
                      Også hvis du tager ratio'en "penge brugt vs førsteholdsspillere"? Der er godt nok meget spild i mange akademier.

                      Comment


                        #12
                        Tak til Uffe. Hans arbejde og tilstedeværelse har altid givet og en form for tryghed for, at der blev arbejdet godt og seriøst med tingene.

                        Mon det giver plads til Peter Bonde eller får T.Hermansen større ansvar?

                        Vedr akademi, så synes jeg det isoleret set er det bedste valg ifht uddannelse af fodboldspillere, så håber det er den retning vi går.

                        Comment


                          #13
                          Peter Bonde?!? Har han været spil? Jeg fik lige lidt kvalme der...

                          Comment


                            #14
                            Nogen der præcis hvad den "nye retning" er?

                            Comment


                              #15
                              jeg mener at med ansættelsen af Tonny Hermansen blev snakket om at han skulle være "talent koordinator" eller lign., men ret mig gerne hvis det er helt i tågerne
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X