Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jo jo - men det er lettere sagt end gjort - jeg synes at vi i øjeblikket løber ind i en mur, når vi møder de bedre organiserede mandskaber - der mangler tempo og teknik fra for mange spillere til at vi for alvorligt kan true deres defensiv.
    mit håb er at den mur bliver lettere at bryde ned næste sæson når vi får et mere boldsikkert cf. så det ikke er nødvendigt, som vi har set i nogen kampe, at El Mak og Izu falder ned og bygger spillet op for HJ/LN. Det må komme til at gå hurtigere til den tid, og de stærkere hold vil have mindre tid at positionere sig.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      mit håb er at den mur bliver lettere at bryde ned næste sæson når vi får et mere boldsikkert cf. så det ikke er nødvendigt, som vi har set i nogen kampe, at El Mak og Izu falder ned og bygger spillet op for HJ/LN. Det må komme til at gå hurtigere til den tid, og de stærkere hold vil have mindre tid at positionere sig.
      Det er jeg med på - men som jeg forstod det gik snakken på foråret 2016 og de sidste kampe der. Der ser jeg ikke mulighed for at der kan rykkes særligt meget på den konto!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det er jeg med på - men som jeg forstod det gik snakken på foråret 2016 og de sidste kampe der. Der ser jeg ikke mulighed for at der kan rykkes særligt meget på den konto!
        hmmm 😕 Du har fuldstændig ret. My mistake
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          nu vandt VFF dagens kamp så 7 pladsen er endnu ikke helt sikker.....6 pladsen også stadig i spil. Tror nu vi ender på en 7 plads.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nu vandt VFF dagens kamp så 7 pladsen er endnu ikke helt sikker.....6 pladsen også stadig i spil. Tror nu vi ender på en 7 plads.....
            7. pladsen burde være sikker. VFF skal indhente 6 mål på målscoren. Det må ikke kunne gå galt.

            6. pladsen er bestemt en fin mulighed, og i fht at enkelte individer nærmest dømte os til nedrykningskampen baseret på vores bataljer i efteråret, synes jeg det er ganske fine skridt vi har taget i denne sæson.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              7. pladsen burde være sikker. VFF skal indhente 6 mål på målscoren. Det må ikke kunne gå galt.

              6. pladsen er bestemt en fin mulighed, og i fht at enkelte individer nærmest dømte os til nedrykningskampen baseret på vores bataljer i efteråret, synes jeg det er ganske fine skridt vi har taget i denne sæson.
              For at de skal nå os i point skal vi jo tabe 2 og de skal vinde 2. Med det i tanke er det da meget sansynligt at de så også henter os i målscorer samtidig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                For at de skal nå os i point skal vi jo tabe 2 og de skal vinde 2. Med det i tanke er det da meget sansynligt at de så også henter os i målscorer samtidig
                Jojo, det er muligt, men meget sandsynligt synes jeg ikke det er.

                De skal til Farum og møde Hobro. Der kan de godt ende med 6 point, mens vi skal møde AGF og AaB. Men her skal vi sgu have ihf et point mod AaB hjemme, der har været på slingrekurs det meste af foråret, og derved lukke 7. pladsen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jojo, det er muligt, men meget sandsynligt synes jeg ikke det er.

                  De skal til Farum og møde Hobro. Der kan de godt ende med 6 point, mens vi skal møde AGF og AaB. Men her skal vi sgu have ihf et point mod AaB hjemme, der har været på slingrekurs det meste af foråret, og derved lukke 7. pladsen.
                  Med vores trackrecord for at sætte kriseramte hold i gang er det næppe AAB vi skal satse på at få point mod men nærmere AGF der har fået point de sidste par kampe ...

                  Men den 6. Plads burde være sikret for længst og for ikke lang tid siden skimtede vi en 5. plads måske endda en 4. plads ..

                  At være tilfreds med en 7. plads på trods af vores målsætning og de sidste par sæsoner er sq lidt fesent ... En solid midterplads må være min. en 6. plads .. 7. pladsen er i min mening på den forkerte side af midten ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    At være tilfreds med en 7. plads på trods af vores målsætning og de sidste par sæsoner er sq lidt fesent ... En solid midterplads må være min. en 6. plads .. 7. pladsen er i min mening på den forkerte side af midten ...
                    Fair nok ikke at være tilfreds - jeg stiller mig nok heller ikke op foran rådhuset og jubler, når sæsonen er slut, men det er godt nok en stramning ikke at kalde en 7. plads en midterplacering i en række med 12 hold. I følge din definition, så kan man aldrig ende i midten, enten er man i toppen eller i bunden (/ på den rigtige eller forkerte side af midten).
                    Man kan vel ikke ligge mere i midten, end vi gør lige pt. på 7. pladsen med samme point som 6. pladsen en slags 6½ plads :)
                    13 sejre, 4 uafgjorte, 14 nederlag - utroligt midterholdsagtigt.
                    Vi har ikke været i nedrykningsfare, og selvom der havde været to nedrykkere, havde vi stadig haft pæn afstand til de pladser. Så er det da rigtigt, at der på et tidspunkt (især i medierne) blev hvisket om Europa - ja måske endda medaljer, men spillet har vel reelt ikke været til det på noget tidspunkt. Det har ikke været nogen super sæson, dertil har vi været for ustabile og ligger for fesent, men vi har taget et skridt fremad i forhold til de sidste par sæsoner

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jojo, det er muligt, men meget sandsynligt synes jeg ikke det er.

                      De skal til Farum og møde Hobro. Der kan de godt ende med 6 point, mens vi skal møde AGF og AaB. Men her skal vi sgu have ihf et point mod AaB hjemme, der har været på slingrekurs det meste af foråret, og derved lukke 7. pladsen.
                      Enig. Der blev bare snakket om de nok ikke hentede os i målscore. Så påstår jeg bare at hvis de henter os i point når de nok også målscoren..
                      Men det ville da være episk ringe hvis vi selv sluttede med 4 nederlag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Enig. Der blev bare snakket om de nok ikke hentede os i målscore. Så påstår jeg bare at hvis de henter os i point når de nok også målscoren..
                        Men det ville da være episk ringe hvis vi selv sluttede med 4 nederlag
                        Præcis. 2 sejre til dem og to nederlag til os vil som minimum betyde -4 i differencen fra vores perspektiv, men lad os nu se. Jeg er fortsat fortrøstningsfuld ift. 7. pladsen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Fair nok ikke at være tilfreds - jeg stiller mig nok heller ikke op foran rådhuset og jubler, når sæsonen er slut, men det er godt nok en stramning ikke at kalde en 7. plads en midterplacering i en række med 12 hold. I følge din definition, så kan man aldrig ende i midten, enten er man i toppen eller i bunden (/ på den rigtige eller forkerte side af midten).
                          Man kan vel ikke ligge mere i midten, end vi gør lige pt. på 7. pladsen med samme point som 6. pladsen en slags 6½ plads :)
                          13 sejre, 4 uafgjorte, 14 nederlag - utroligt midterholdsagtigt.
                          Vi har ikke været i nedrykningsfare, og selvom der havde været to nedrykkere, havde vi stadig haft pæn afstand til de pladser. Så er det da rigtigt, at der på et tidspunkt (især i medierne) blev hvisket om Europa - ja måske endda medaljer, men spillet har vel reelt ikke været til det på noget tidspunkt. Det har ikke været nogen super sæson, dertil har vi været for ustabile og ligger for fesent, men vi har taget et skridt fremad i forhold til de sidste par sæsoner
                          Hvis vi nu ender med at tabe de to sidste kampe; hvilket bestemt er en mulighed, så har vi rent statistisk kun fået 3 points mere end de foregående 3 sæsoner. Vi har endvidere tabt flere kampe end de 3 foregående. På nuværende tidspunkt har vi også lukket flere mål ind.

                          Vi har scoret flere mål. Og vundet flere kampe. Men med det middelmådige spil vi har præsteret kontra efteråret, så vil jeg mene de to sidste kampe bliver afgørende for om vi vitterligt kan sige, vi har taget et skridt fremad, synes jeg. Vi skal slutte som nr. 6. Nr. 7 er i mine øjne ikke godkendt. For hvis det ender sådan så har vi kun kunne tage "vi bliver ikke kørt over længere" med os ind til næste sæson. Og det er ret fesent.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Vi har scoret flere mål. Og vundet flere kampe. Men med det middelmådige spil vi har præsteret kontra efteråret, så vil jeg mene de to sidste kampe bliver afgørende for om vi vitterligt kan sige, vi har taget et skridt fremad, synes jeg. Vi skal slutte som nr. 6. Nr. 7 er i mine øjne ikke godkendt. For hvis det ender sådan så har vi kun kunne tage "vi bliver ikke kørt over længere" med os ind til næste sæson. Og det er ret fesent.

                            MvH ChrisOB
                            Det er helt fair, og det kan der var mange forskellige holdninger til, men klubbens overordnede målsætning er (i hvert fald som jeg tolker det) opnået med en 7. plads, ellers havde man vel meldt ud, at man skulle ende i øverste halvdel. Det var sådan set mest det jeg var efter i Plums indlæg.

                            Synes så heller ikke, at de to sidste kampe kan være med til at definere hele sæsonen. Jeg er ikke ligeglad med, om vi bliver nr. 6 eller 7 (eller 8), men det er ikke det, der vælter læsset for mig. Jeg er tilgengæld enig med dig i, at foråret har været en skuffende omgang på nogle parametre. Som du rigtigt skriver, så har vi fået sat prop i de defensive blødninger, men det har også kostet offensivt, og vi skifter alligevel hele forsvaret mere eller mindre til sommer. Jeg foretrækker nu, efter nøje overvejelser, stadig forårets jævne (med pil ned) niveau frem for de vilde udsving i efteråret. Vi har fået nogle svar i foråret: God keeper i Gryte, muligheder i Tingager, Leverpostej i JBL, men mangler også nogle ift. Greve og JJT, Yao. Og så er vi efterladt med det store spørgsmål om, hvordan vi igen får sat gang i offensiven
                            Last edited by Limefrugten; 24-05-2016, 11:37.

                            Comment


                              Vi skal være ualmindeligt glade for at vi har/havde 3 skarpe angribere denne sæson, ellers havde det set skidt ud... Vi har ikke været ret gode til at skabe chancer, det er faktisk kun Hobro og FcN der har skabt mindre end vi, men til gengæld har vi som sagt været utroligt skarpe når der endelig var chancer... ja man kan måske godt argumentere for at vores angribere har overpræsteret en smule...

                              Det bliver spændende om de kan leve op til alle de mål, og især uden Falk som fodermester...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Fair nok ikke at være tilfreds - jeg stiller mig nok heller ikke op foran rådhuset og jubler, når sæsonen er slut, men det er godt nok en stramning ikke at kalde en 7. plads en midterplacering i en række med 12 hold. I følge din definition, så kan man aldrig ende i midten, enten er man i toppen eller i bunden (/ på den rigtige eller forkerte side af midten).
                                Man kan vel ikke ligge mere i midten, end vi gør lige pt. på 7. pladsen med samme point som 6. pladsen en slags 6½ plads :)
                                13 sejre, 4 uafgjorte, 14 nederlag - utroligt midterholdsagtigt.
                                Vi har ikke været i nedrykningsfare, og selvom der havde været to nedrykkere, havde vi stadig haft pæn afstand til de pladser. Så er det da rigtigt, at der på et tidspunkt (især i medierne) blev hvisket om Europa - ja måske endda medaljer, men spillet har vel reelt ikke været til det på noget tidspunkt. Det har ikke været nogen super sæson, dertil har vi været for ustabile og ligger for fesent, men vi har taget et skridt fremad i forhold til de sidste par sæsoner
                                Top4
                                Mellem4
                                Bund4

                                Solid midt må være en af de to bedste i midten altså nr. 5 eller 6.
                                7. eller 8. pladsen er en knapt så solid midterplasering.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X