Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Foråret 2016

    Så blev vores vej til top 6 lige gjort noget lettere - RFC fik ingen point mod EFB og vi ligger nu a point med dem.
    I bunden må Hobro snart begynde at forberede sig på 1 division - med det store nederlag i går og Esbjergs 3 point i dag.
    Og så ser det ikke ud til fck vil tage imod den gave de fik af os - da de har fået vist en mand ud - så nu skal GF da have 3 point.

    #2
    Alle resultater der gavner os, og vi har tre " gode" kampe at se frem til. Det er næsten det værste der kan ske når vi taler om OB:-)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
      Alle resultater der gavner os, og vi har tre " gode" kampe at se frem til. Det er næsten det værste der kan ske når vi taler om OB:-)
      ja - mulighederne bør bestemt være der. Men jeg frygter også lidt der går OB i den.....

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Så blev vores vej til top 6 lige gjort noget lettere - RFC fik ingen point mod EFB og vi ligger nu a point med dem.
        I bunden må Hobro snart begynde at forberede sig på 1 division - med det store nederlag i går og Esbjergs 3 point i dag.
        Og så ser det ikke ud til fck vil tage imod den gave de fik af os - da de har fået vist en mand ud - så nu skal GF da have 3 point.
        FCK er fint med kampen, lad os ikke sælge skindet før....osv osv. Jeg vil klart foretrække "træner ststementet" med at næste kamp er den sværeste. 1 3/4 kamp uden scoringer mod os er fint, men korthuset kan stadig ramle sammen. Fuld fokus på næste kamp 😊
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Så blev vores vej til top 6 lige gjort noget lettere - RFC fik ingen point mod EFB og vi ligger nu a point med dem.
          I bunden må Hobro snart begynde at forberede sig på 1 division - med det store nederlag i går og Esbjergs 3 point i dag.
          Og så ser det ikke ud til fck vil tage imod den gave de fik af os - da de har fået vist en mand ud - så nu skal GF da have 3 point.
          Vanvittig dårligt spillet kamp i Aarhus, man skulle tro, det var de to bundhold der mødte hinanden. Tror, den ender 0-0, ingen af holdene kan noget som helst.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Vanvittig dårligt spillet kamp i Aarhus, man skulle tro, det var de to bundhold der mødte hinanden. Tror, den ender 0-0, ingen af holdene kan noget som helst.
            ok - må erkende at jeg ikke ser den, men ville nu fryde mig lidt hvis gf kunne drille fck. Omvendt ville det så betyde en sejr til glen.....den er svær :)

            Comment


              #7
              Vi napper en plads i Europa i foråret. I hørte det her først.

              Om det bliver ved at komme i top3 eller gennem fjerdepladsen (afhængig af pokalvinder), vil jeg ikke spå om. Men så er det sagt!

              /mck - der får hede (og naive) drømme om en Europa-away til efteråret.

              Comment


                #8
                De næste tre kampe bliver enormt vigtige for resten af vores forår.
                Vi møder FCN hjemme, Hobro ude og Randers hjemme.

                Vi skulle meget gerne holde FCNs U19-drenge bag os, tage tre point fra et Hobrohold i opløsning, og helst have mindst ét point mod Randers, hvis vi skak holde placeringen i midten. Fem point i de tre kampe ville være super. Især kan vi slå et hul ned til FCN med en sejr over dem.

                RFC er lige nu stærkere end os, men vi skulle meget gerne holde 7.pladsen, og måske endda avancere en plads i løbet af de tre kampe.

                Derefter hedder den Brøndby ude. Det bliver svært, men vi har vundet der før, og de møder i de samme tre runder Randers, EFB og FC Midtjylland, og jeg tror ikke de lægger nævneværdig afstand til os inden.

                Stillingen i midten, 9 point mellem 4. og 10.-pladsen(!):
                4 FCM---32p
                5 BIF----32p
                6 RFC---28p
                7 OB----28p
                8 FCN---26p
                9 VFF---25p
                10 AGF--23p
                Last edited by Onkel Riffel; 07-03-2016, 22:03.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Vi napper en plads i Europa i foråret. I hørte det her først.

                  Om det bliver ved at komme i top3 eller gennem fjerdepladsen (afhængig af pokalvinder), vil jeg ikke spå om. Men så er det sagt!

                  /mck - der får hede (og naive) drømme om en Europa-away til efteråret.
                  temmeligt naive :)

                  men får vi styr på forsvaret mener jeg ikke en top 6 er urealistisk - måske endda top 5, især hvis bif fortsætter med deres forsvarsmæssige problemer. Men længere kan jeg ikke se den gå. FCK, AAB, Sønderjydske og FCM kan jeg ikke se os hente. RFC og BIF bør ikke være umuligt - men det kræver det meste skal gå vores vej

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    temmeligt naive :)

                    men får vi styr på forsvaret mener jeg ikke en top 6 er urealistisk - måske endda top 5, især hvis bif fortsætter med deres forsvarsmæssige problemer. Men længere kan jeg ikke se den gå. FCK, AAB, Sønderjydske og FCM kan jeg ikke se os hente. RFC og BIF bør ikke være umuligt - men det kræver det meste skal gå vores vej
                    FCM ser eddermame ikke gode ud for tiden. Hvis de rammer en dårlig stime, så kan de absolut hentes. Sdj kommer også til at tabe point. Spørgsmålet er, om de taber flere end os. BIF og RFC er meget afhængige af, at de ikke får skader til deres to-tre nøglespillere.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      temmeligt naive :)

                      men får vi styr på forsvaret mener jeg ikke en top 6 er urealistisk - måske endda top 5, især hvis bif fortsætter med deres forsvarsmæssige problemer. Men længere kan jeg ikke se den gå. FCK, AAB, Sønderjydske og FCM kan jeg ikke se os hente. RFC og BIF bør ikke være umuligt - men det kræver det meste skal gå vores vej
                      Jeg ville æææælske hvis det naive rent faktisk viste sig at være rigtig. :-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        De næste tre kampe bliver enormt vigtige for resten af vores forår.
                        Vi møder FCN hjemme, Hobro ude og Randers hjemme.

                        Vi skulle meget gerne holde FCNs U19-drenge bag os, tage tre point fra et Hobrohold i opløsning, og helst have mindst ét point mod Randers, hvis vi skak holde placeringen i midten. Fem point i de tre kampe ville være super. Især kan vi slå et hul ned til FCN med en sejr over dem.

                        RFC er lige nu stærkere end os, men vi skulle meget gerne holde 7.pladsen, og måske endda avancere en plads i løbet af de tre kampe.

                        Derefter hedder den Brøndby ude. Det bliver svært, men vi har vundet der før, og de møder i de samme tre runder Randers, EFB og FC Midtjylland, og jeg tror ikke de lægger nævneværdig afstand til os inden.

                        Stillingen i midten, 9 point mellem 4. og 10.-pladsen(!):
                        4 FCM---32p
                        5 BIF----32p
                        6 RFC---28p
                        7 OB----28p
                        8 FCN---26p
                        9 VFF---25p
                        10 AGF--23p
                        I øvrigt vildt, at der kun er fire point op til BIF og FCM. De er begge meget hakkende kørende. Hvis vi rammer en stime, kan de godt presses bagfra.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg ville æææælske hvis det naive rent faktisk viste sig at være rigtig. :-)

                          MvH ChrisOB
                          det kan vi hurtigt blive enige om.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            I øvrigt vildt, at der kun er fire point op til BIF og FCM. De er begge meget hakkende kørende. Hvis vi rammer en stime, kan de godt presses bagfra.
                            yup - endnu en tæt sæson - og hvis vi er i gang med at drømme; så er der altså kun 7 point og en bedre målscore på til sølvet ;)
                            afstanden til sølv er kortere end afstaden til 11. pladsen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              yup - endnu en tæt sæson - og hvis vi er i gang med at drømme; så er der altså kun 7 point og en bedre målscore på til sølvet ;)
                              afstanden til sølv er kortere end afstaden til 11. pladsen
                              Tit handler det ikke så meget om pointafstanden, som det handler om hvor mange hold der ligge foran én. Hvis man ligger nummer to med syv point op med 12 runder tilbage (f.eks.) er det ikke umuligt at hente det.

                              Men vi har immervæk fem hold liggende foran os, der alle skal gøre det dårligere end os. Det er ikke sandsynligt. To eller tre hold er en mulighed. Fem er statistisk usandsynligt.

                              Også derfor jeg har svært ved at tro på, at vi blander os i Europapladserne.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment

                              Working...
                              X