Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Elias "Havregrød" Lamnaouar. Det mest legendariske tilnavn i dette årtusinde.
    Shit maaahn. Nogle gange er det små ting der hænger fast. Tænk hvis dette gjorde. Mon Elias vil tilgive mig for sit kælenavn?

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      Mange tak for updates og info, jchristo! Klasse meldinger, og det lyder heldigvis spændende med de unge gutter.

      Comment


        #33
        Tak for 2 super gode tråde idag

        Comment


          #34
          Det er en fornøjelse at læse med jchristo. Fedt at du tager dig tid til det

          og glem så bare Hausborg. Dine opdates er Jens Jørgen Brinch værdige
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            Jchristo - TAK! Det er virkelig spændende læsning, og ja, ligesom Hausborg :-D (fra nu af læser jeg alt fra din hånd med hans stemme)
            Lad os håbe at de gode takter fortsætter, og at tilnavnet hænger ved Som Hausborg kunne have sagt; så er der sgu noget schwung over det.

            Comment


              #36
              Åh, men af hjertet tak hele vejen rundt.
              Jeg skriver trådene som jeg selv gerne modtog dem. Det er så heldigt, at jeg ikke er den eneste, der kan lide det på den måde.

              Desværre ser det ikke ud til, at ungdomsholdene kommer til Sjælland mere denne sæson. Måske en på den anden side af Storebælt kan tage stafetten?
              Ellers håber jeg på familiefri skærtorsdag, hvor der er reserveholdskamp i Brøndby.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                Åh, men af hjertet tak hele vejen rundt.
                Jeg skriver trådene som jeg selv gerne modtog dem. Det er så heldigt, at jeg ikke er den eneste, der kan lide det på den måde.

                Desværre ser det ikke ud til, at ungdomsholdene kommer til Sjælland mere denne sæson. Måske en på den anden side af Storebælt kan tage stafetten?
                Ellers håber jeg på familiefri skærtorsdag, hvor der er reserveholdskamp i Brøndby.
                Super fedt med opdatering ang. U-kampene.
                Ang. det markerede, håber ikke nogen dine dejlige opdateringer holdet nogen fra at turde..

                Comment


                  #38
                  Lyngbys referat af kampen (noget mere udførligt end OBs): http://www.lyngby-boldklub.dk/u17-fik-stryg-af-ob
                  "Først udbyggede Elias Lamnaouar føringen til 4-0 på et vanvittigt frisparksmål fra 35 meter" - årets mål.

                  Jeg håber lidt, at de lægger noget video op. Der var nemlig en gut med kamera på et stillads.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    Lyngbys referat af kampen (noget mere udførligt end OBs): http://www.lyngby-boldklub.dk/u17-fik-stryg-af-ob
                    "Først udbyggede Elias Lamnaouar føringen til 4-0 på et vanvittigt frisparksmål fra 35 meter" - årets mål.

                    Jeg håber lidt, at de lægger noget video op. Der var nemlig en gut med kamera på et stillads.
                    Jeg tror desværre ikke, at du skal regne med at klippet kommer ud. Så vidt jeg ved, er det et krav, at alle U19- og U17-ligakampe bliver filmet, men det er til intern brug og analyse af kampene mm.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Jeg tror desværre ikke, at du skal regne med at klippet kommer ud. Så vidt jeg ved, er det et krav, at alle U19- og U17-ligakampe bliver filmet, men det er til intern brug og analyse af kampene mm.
                      https://www.youtube.com/watch?v=VbmgYL50Seg

                      :-)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Wow, den dreng kan sparke som en hest!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Haha, ja der kan man bare se

                          Comment


                            #43
                            He, man glemmer jo lidt, at der er både små drenge og nærmest voksne mænd på holdene i den alder - det er lidt vildt at se forskellene i fysisk statur. Og sikke et spark!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Ved ikke helt om målet til 4 eller 5-0 var bedst :)

                              Comment


                                #45
                                Opløftende at se, at vores U17-hold tilsyneladende er stærkt inspireret af Barcelona. Ved de første par mål har vi jo 100 berøringer, inden vi sender kuglen i kassen.

                                Og den frisparksperle... Altså er det en mini-chrisser vi har rendende rundt der?

                                Comment

                                Working...
                                X