Jchristo - TAK! Det er virkelig spændende læsning, og ja, ligesom Hausborg :-D (fra nu af læser jeg alt fra din hånd med hans stemme)
Lad os håbe at de gode takter fortsætter, og at tilnavnet hænger ved Som Hausborg kunne have sagt; så er der sgu noget schwung over det.
Åh, men af hjertet tak hele vejen rundt.
Jeg skriver trådene som jeg selv gerne modtog dem. Det er så heldigt, at jeg ikke er den eneste, der kan lide det på den måde.
Desværre ser det ikke ud til, at ungdomsholdene kommer til Sjælland mere denne sæson. Måske en på den anden side af Storebælt kan tage stafetten?
Ellers håber jeg på familiefri skærtorsdag, hvor der er reserveholdskamp i Brøndby.
Åh, men af hjertet tak hele vejen rundt.
Jeg skriver trådene som jeg selv gerne modtog dem. Det er så heldigt, at jeg ikke er den eneste, der kan lide det på den måde.
Desværre ser det ikke ud til, at ungdomsholdene kommer til Sjælland mere denne sæson. Måske en på den anden side af Storebælt kan tage stafetten? Ellers håber jeg på familiefri skærtorsdag, hvor der er reserveholdskamp i Brøndby.
Super fedt med opdatering ang. U-kampene.
Ang. det markerede, håber ikke nogen dine dejlige opdateringer holdet nogen fra at turde..
Lyngbys referat af kampen (noget mere udførligt end OBs): http://www.lyngby-boldklub.dk/u17-fik-stryg-af-ob
"Først udbyggede Elias Lamnaouar føringen til 4-0 på et vanvittigt frisparksmål fra 35 meter" - årets mål.
Jeg håber lidt, at de lægger noget video op. Der var nemlig en gut med kamera på et stillads.
Lyngbys referat af kampen (noget mere udførligt end OBs): http://www.lyngby-boldklub.dk/u17-fik-stryg-af-ob
"Først udbyggede Elias Lamnaouar føringen til 4-0 på et vanvittigt frisparksmål fra 35 meter" - årets mål.
Jeg håber lidt, at de lægger noget video op. Der var nemlig en gut med kamera på et stillads.
Jeg tror desværre ikke, at du skal regne med at klippet kommer ud. Så vidt jeg ved, er det et krav, at alle U19- og U17-ligakampe bliver filmet, men det er til intern brug og analyse af kampene mm.
Jeg tror desværre ikke, at du skal regne med at klippet kommer ud. Så vidt jeg ved, er det et krav, at alle U19- og U17-ligakampe bliver filmet, men det er til intern brug og analyse af kampene mm.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
He, man glemmer jo lidt, at der er både små drenge og nærmest voksne mænd på holdene i den alder - det er lidt vildt at se forskellene i fysisk statur. Og sikke et spark!
Opløftende at se, at vores U17-hold tilsyneladende er stærkt inspireret af Barcelona. Ved de første par mål har vi jo 100 berøringer, inden vi sender kuglen i kassen.
Og den frisparksperle... Altså er det en mini-chrisser vi har rendende rundt der?
Comment