Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U17 Lyngby - OB

    http://www.ob.dk/artikel/foerste-for...e-for-u17.aspx

    Vi er klar til dagens U17-kamp.

    OBs opstilling er:
    Oliver Christensen
    Lukas Talbro - Alexander Moberg - Shamel El-Haj - Emil Mikkelsen.
    Peter Clement - Jonathan Harboe - Mads Frøkjær - Emil Olsen.
    Philip Stoustrup - Elias Lamnaouar.

    Vi er igang.

    #2
    Bum! 1-0 ved Elias Lamnaouar. OB presser højt ved Mads Frøkjær og får et indkast. Det ender hos Philip Stoustrup i venstre side af feltet. Han slår bolden ind i panden på Elias Lamnaouar ved forreste stolpe og mål efter små 5 minutter.

    Oliver Christensen i målet har haft et par gode aktioner allerede også.

    Comment


      #3
      Peter Clement 2-0!
      Jonathan Harboe halvt dribler og halvt tackler sig frem inden han lægger en perfekt stikning i feltet. Peter Clement sparker på keeperen, men returen rammer ham og går i nettet.

      Emil Olsen desværre skadet og er erstattet af.. Ja, af hvem? Nr. 11 har ingen ejer på U17s side på ob.dk.

      Comment


        #4
        Uh, et delikat kontramål, det kunne have været. Harboe bryder i eget felt, spiller frem til Lamnaouar på højre kant. Han fører den frem og slår en perfekt diagonal bold til Philip Stoustrup, der med en retningsbestemt tæmning sætter sin oppasser.
        Godt skud, men god redning af Lyngbys keeper.

        Comment


          #5
          Elias Lamnaouar! OB sprudler offensivt. 3-0.
          Jonathan Harboe fanger en retur fra forsvaret og afleverer hurtigt til Lamnaouar i feltet. Han vender og krøller bolden ind ved fjerneste stolpe med venstre foden.
          Lamnaouars andet mål og der er spillet ca. 20 minutter.

          Comment


            #6
            Nr. 11 hedder Oskar. Mere ved jeg ikke.

            Comment


              #7
              Mine damer og herrer. I er gået glip af et klasse mål!
              Elias "hvem ellers i dag" Lamnaouar tæver bolden op i det fjerneste hjørne direkte på frispark. SÅDAN laver man vaskeægte hattrick! Aldeles fremragende! Jeg er helt blæst væk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                Mine damer og herrer. I er gået glip af et klasse mål!
                Elias "hvem ellers i dag" Lamnaouar tæver bolden op i det fjerneste hjørne direkte på frispark. SÅDAN laver man vaskeægte hattrick! Aldeles fremragende! Jeg er helt blæst væk.
                En kommende stjerne

                Comment


                  #9
                  Selvmål til 5-0. Lang bold fra Oliver Christensen og forsvaret prikker bolden forbi egen keeper. Behøver jeg nævne, hvem der lagde pres på forsvaret?

                  Comment


                    #10
                    5-0 ved pausen.
                    Lyngby har faktisk haft bolden meget, og der har været optræk til huller i OBs forsvar, men hver gang er der blevet lukket i sidste øjeblik eller Oliver Christensen har været på plads.
                    Offensivt spiller midtbanen og Jonathan Harboe i særdeleshed, med en energi, ro og hastighed, hvor Lyngby er blevet sat. I front har Lyngby ikke kunne håndtere Elias Lamnaouars fysisk. 3,5 mål, stærk halvleg.

                    Det er koldt, men sjovt. Jeg mindes lige det frisparksmål igen.

                    Comment


                      #11
                      Jeg har spurgt mig for. Nummer 11 hedder Oskar Abel.
                      Anden halvleg starter om lidt.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Mine damer og herrer. I er gået glip af et klasse mål!
                        Elias "hvem ellers i dag" Lamnaouar tæver bolden op i det fjerneste hjørne direkte på frispark. SÅDAN laver man vaskeægte hattrick! Aldeles fremragende! Jeg er helt blæst væk.
                        Fedt at høre. Fede updates - det er som at være dig selv. Du er er vores svar på radioens Morten Hausborg :O)

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          5-0 ved pausen.
                          Lyngby har faktisk haft bolden meget, og der har været optræk til huller i OBs forsvar, men hver gang er der blevet lukket i sidste øjeblik eller Oliver Christensen har været på plads.
                          Offensivt spiller midtbanen og Jonathan Harboe i særdeleshed, med en energi, ro og hastighed, hvor Lyngby er blevet sat. I front har Lyngby ikke kunne håndtere Elias Lamnaouars fysisk. 3,5 mål, stærk halvleg.

                          Det er koldt, men sjovt. Jeg mindes lige det frisparksmål igen.
                          når du skriver fysisk er det så hans størrelse eller hurtighed eller ...?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Bonus info: Elias Lamnaouar ryger med sit hattrick op på 6 scoringer i U17 ligaen og er topscorer for OB. Julius Eskesen har scoret 5.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Peter Clement med et lavt indlæg fra højre. Lyngbys forsvar vælger helt upresset at sætte bolden i nettet til 6-0.

                              Straffespark til Lyngby. Jeg tror det var Alexander Moberg, der begik det.

                              Oliver Christensen! Dobbelt pragtredning. Intet lykkes for Lyngby, alt for de grønklædte striwer.

                              Comment

                              Working...
                              X