Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    når du skriver fysisk er det så hans størrelse eller hurtighed eller ...?
    Begge dele. Han er stærk i luften og relativt hurtig.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Peter Clement med et lavt indlæg fra højre. Lyngbys forsvar vælger helt upresset at sætte bolden i nettet til 6-0.

      Straffespark til Lyngby. Jeg tror det var Alexander Moberg, der begik det.

      Oliver Christensen! Dobbelt pragtredning. Intet lykkes for Lyngby, alt for de grønklædte striwer.
      Hvad fanden laver vi med Tørnes og Koval, når vi har Ollie C.!?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #18
        Ny venstre back. Emil Mikkelsen skiftes ud med nummer 23 (?)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Begge dele. Han er stærk i luften og relativt hurtig.
          Elias - han ligner en der spiser sin havregrød :O)

          http://www.ob.dk/files/pub/53159.jpeg

          EDIT: Kan nogen smide billede ind (kan ikke hitte u a'et).

          MvT
          Last edited by Marco van Tasten; 05-03-2016, 16:42.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Applaus. Elias Lamnaouar går ud og erstattes af Anders Klynge.

            Nr. 23 hedder Tommy.

            Comment


              #21
              Der er vel en ti minutter tilbage og kampen er lidt stille. Jonathan Harboe har haft et par dumme fejlafleveringer.
              Nummer 23 har leveret godt på backen.
              Lyngby tæt på, men der blokeres til hjørne.
              Generelt Lyngby mest på bolden, men OB lukker af.

              Comment


                #22
                Lækkert skifte fra Harboe til Talbro på højre kant. Han trækker ind og afslutter med venstre , men desværre lige på keeperen. Det havde ellers været et klassemål.

                Comment


                  #23
                  OB har flere gange benyttet sig af et diagonal skifte ud til nr. 23 Thomas (ikke Tommy) i venstre side. Han og Oscar Abel løber tit fra Lyngby.

                  Philip Stoustrup brænder en direktør!

                  Comment


                    #24
                    Det slutter 6-0. Nu vil jeg hjem og få varmen i hænderne.

                    Comment


                      #25
                      Tak for godt arbejde

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En kommende stjerne
                        Lad os nu se.
                        Generelt vil jeg hellere skrive positive ting end negative. Dels fordi, hvis jeg skriver noget negativt og spilleren slår igennem, så ligner jeg en idiot. Men mere vigtigt, så skal en ung mand ikke google sig selv, og finde en sviner fra mig. Så er det også sjovere at skrive positive ting.

                        Når nu Elias Lamnaouar får store roser i dag, så vil jeg alligevel tillade mig at moderere det lidt:
                        Jeg har haft mine tvivl omkring ham. Teknisk er han ikke ligefrem Michael Laudrup. Til gengæld må jeg notere mig, at han scorer mål regelmæssigt, og måske snyder hans bevægelser lidt. Teknikken er vel ok, når man ser på to af de tre mål han scorer i dag.
                        Jeg kan frygte at hans fysik giver ham en fordel nu, som han vil miste senere. Omvendt, så var Erik Bo Andersen ikke kendt for at være elegant, men hvis Lamnaouar går hen og får et scoringssnit som ham, så er jeg ret ligeglad med, hvordan han sætter dem i nettet.

                        I dag var det fremragende. Der er ikke andet at sige, når en angriber scorer 3 gange i løbet af første halvleg og presser et fjerde mål ud af forsvaret. Så lad ikke mine amatørevner dikterer for meget vedrørende hans fremtid. Han kan måske overraske mig, for slevom det måske ser mere elegant når Julius Eskesen vender med bolden, så er det i sidste ende, hvad man får ud af det, der tæller. Og som topscorer for holdet, så har Lamnaouar hånerettet lige nu.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Fedt at høre. Fede updates - det er som at være dig selv. Du er er vores svar på radioens Morten Hausborg :O)

                          MvT
                          Haha. Jeg må barbere mig skaldet og omlægge skægget til en gedebukkeudgave.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Bonus info: Elias Lamnaouar ryger med sit hattrick op på 6 scoringer i U17 ligaen og er topscorer for OB. Julius Eskesen har scoret 5.

                            MvT
                            Klasse.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Elias - han ligner en der spiser sin havregrød :O)

                              http://www.ob.dk/files/pub/53159.jpeg

                              EDIT: Kan nogen smide billede ind (kan ikke hitte u a'et).

                              MvT
                              Elias "Havregrød" Lamnaouar. Det mest legendariske tilnavn i dette årtusinde.

                              Comment


                                #30
                                En lille opsumering på et par spillere på U17:
                                Oliver Christensen er vokset godt til det sidste år, og fremstår meget kompetent i kassen. Kronede i dag med at redde et straffespark, for derefter at redde returen også. Jeg har læst han også er i periferien af ungdomslandsholdene. Der kunne måske være noget på vej der?
                                Jonathan Harboe på midten begejstrede mig i den grad i dag. Han var ikke bleg for at gå til modstanderen og spillede samtidig med en ro og en hastighed, der gjorde OB farlige ved hvert angreb. Sammen med Mads Frøkjær styrede det kampen, selvom Lyngby havde bolden mest. Frøkjær havde også en god kamp.

                                U17 er ikke bare Julius Eskesen, har jeg fået syn for i dag. Med lidt held har vi et par kommende profiler dernede. Det ville i hvert fald være lækkert.
                                Venstre siden i dag, de indskiftede navnkundige Thomas 23 og Oscar Abel, viste fine ting. Sidstnævnte havde god teknik og var ret hurtig. Thomas 23 piskede op af linjen og generede Lyngby ganske meget med det.

                                Comment

                                Working...
                                X