Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
Det er en lidt ærgerlig historie at lade en af vores bedste spillere gå, uden at få kompensation; og der kan være to synspunkter - enten er det bare sådan det er, at være en bundklub/mellemklub i superligaen, eller også er vi ikke dygtige nok til at sælge (i tide). For mig er det næppe sådan, at det bare er sort eller hvidt: det ER bare svært at holde på gode spillere. Der er mange andre klubber i en situation lign. vores, som også står med overvejelser, der handler om 1) få kontanter i kassen nu, på trods af evt. sportlig omkostning, eller 2) holde på en spiller, med risiko for at få 0 kr ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJo, det er old news. Man kan måske klandre Jesper Hansen for ikke at være den bedste sælger (i tide), men det kræver jo, at der er en køber med en fornuftig pris. Der skal sjovt nok 2 til en handel.
Det er en lidt ærgerlig historie at lade en af vores bedste spillere gå, uden at få kompensation; og der kan være to synspunkter - enten er det bare sådan det er, at være en bundklub/mellemklub i superligaen, eller også er vi ikke dygtige nok til at sælge (i tide). For mig er det næppe sådan, at det bare er sort eller hvidt: det ER bare svært at holde på gode spillere. Der er mange andre klubber i en situation lign. vores, som også står med overvejelser, der handler om 1) få kontanter i kassen nu, på trods af evt. sportlig omkostning, eller 2) holde på en spiller, med risiko for at få 0 kr ind.
Der ryger for mange markante profiler ... uden transfer.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJo, det er old news. Man kan måske klandre Jesper Hansen for ikke at være den bedste sælger (i tide), men det kræver jo, at der er en køber med en fornuftig pris. Der skal sjovt nok 2 til en handel.
Der har været en køber med en rigtig godt bud, der valgte JH at takke nej.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlægJeg synes det var tydeligt at Oliver ikke er klar - endnu i hvert fald. Trods en stor kamp af ham mod BIF - var der godt nok også nogle indgreb, som ganske enkelt ikke holder i længden.
Jeg er helt klart fortaler for at Grytebust bliver og det sekund vi har sikret Top 6 eller er uden for fare skal Grytebust på bænken og ham man vil satse på ind på banen. Denne person måtte gerne være OC
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis han skal vælges til 1. Målmand bliver det helt klart en investering i fremtiden med den risiko der og de point det nok vil koste.
Jeg er helt klart fortaler for at Grytebust bliver og det sekund vi har sikret Top 6 eller er uden for fare skal Grytebust på bænken og ham man vil satse på ind på banen. Denne person måtte gerne være OC"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGenerelt enig. Men ser Gryte ikke kun i hensigt af kvalifikation for Top 6 som manden i burret. Han skulle står der så længe der er en chance for Europa; om det sker over pokal-vejen eller liga-vejen. Hvis vi ikke skulle hente selv pokalen så kan vel også den fjerde plads i ligaen give berettigelse til Europaleague, afhængigt af hvem henter pokalen.
Comment
Comment