Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    +1 Jeg synes ikke Mikkel Andersen er ret god. Bevares, han har gode dage - men det har Jönsson også, og det gør ham bestemt ikke til en klassespiller :-)

Thomas Mikkelsen er en ganske habil keeper, så jeg er tilbøjelig til at være enig. Lad de unge kæmpe med den gamle, garvede, og brug de penge som vi ikke har brugt det sidste år + pengene fra Gryte salget til nogle positioner, hvor vi trænger mere.
    Tror du JH kan finde de pladser?
    Eller for den sags skyld KN?

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    For guds skyld, ikke Mikkel Andersen fra Lyngby. Vi har Thomas Mikkelsen og en hel del unge talenter. Måske værd at sætte de unge i gang. Lars Høgh startede også som meget ung. Og det gik da egentlig OK.
    +1 Jeg synes ikke Mikkel Andersen er ret god. Bevares, han har gode dage - men det har Jönsson også, og det gør ham bestemt ikke til en klassespiller :-)

Thomas Mikkelsen er en ganske habil keeper, så jeg er tilbøjelig til at være enig. Lad de unge kæmpe med den gamle, garvede, og brug de penge som vi ikke har brugt det sidste år + pengene fra Gryte salget til nogle positioner, hvor vi trænger mere.

Leave a comment:

• koki66
    replied
    For guds skyld, ikke Mikkel Andersen fra Lyngby. Vi har Thomas Mikkelsen og en hel del unge talenter. Måske værd at sætte de unge i gang. Lars Høgh startede også som meget ung. Og det gik da egentlig OK.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Sælger vi Gryte, så ser jeg gerne vi kaster vores øjne på Mikkel Andersen I Lyngby. Deres økonomi gør sikkert, at de er til at handle med.

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Fordi vi har ligaens bedste målmand og formentligt ikke kan holde på ham?
    Fordi han ikke kommer til at finde en point givende målmand når Sten er væk.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Målmænd er vel i deres bedste fodbold alder fra 28 og frem efter. Ved godt Schmeichel var en hel anden kaliber. Men hab kom jo også først til United i slutningen af 20’erne

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ja, en god alder.
    Det er en fremragende alder. Han skal så småt til at peake. Men det kommer han desværre nok ikke til at gøre i vores klub.

Jeg mener endnu engang at JH er ikke dygtig nok til at være sportsdirektør i en top 6 klub.
    Fordi vi har ligaens bedste målmand og formentligt ikke kan holde på ham?

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    28 år er en god alder på en målmand. Derfor tror jeg nok, at han kan sælges fornuftigt. Problemet bliver, at erstatte ham. Uden ham, så vil vi tabe oftere, med dertil hørerende mindre selvtillid for holdet, som igen betyder ringe resultater.
    Ja, en god alder.
    Det er en fremragende alder. Han skal så småt til at peake. Men det kommer han desværre nok ikke til at gøre i vores klub.

Jeg mener endnu engang at JH er ikke dygtig nok til at være sportsdirektør i en top 6 klub.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ret enig. Jeg er bare i tvivl om, hvor meget man kan få for en 28-årig målmand, der aldrig har spillet udenfor Norden. Det er næppe de helt voldsomme beløb, vi taler om, og derfor kan danske klubber (som BIF, selv om det gør ondt at sige det) være i spil. Håber inderligt Gryte f.eks. får chancen i Bundesliga bund eller OK klub i f.eks. Holland/Belgien.
    28 år er en god alder på en målmand. Derfor tror jeg nok, at han kan sælges fornuftigt. Problemet bliver, at erstatte ham. Uden ham, så vil vi tabe oftere, med dertil hørerende mindre selvtillid for holdet, som igen betyder ringe resultater.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Ingen tvivl om, at Grytebust er for god til OB. Han ryger, sikkert også allerede til vinter, og jeg håber virkelig meget, at det bliver til en udenlandsk klub, og som jeg hører ham i interviewet, så er det også hans egen personlige ambition at komme videre. Derfor tror jeg ikke, at han er interesseret i at skrive 3/4 år med en ny dansk klub, og så misse chancen for at komme udenlands. Og som han har stået for os, så kan jeg ikke på nogen som helst måde forestille mig, at der ikke er MASSER af udenlandsk interesse for ham. Hans kontrakt taget i betragtning håber jeg på 10mio, men jeg tror desværre, at OB er i en økonomisk situation, hvor de vil være tilbøjelige til at sige ja til en del mindre.

Tiden må vise, hvad der sker. Skal OB spinde mest mulig guld på Superligaens, efter min mening, bedste keeper, skal de skyde ham af i vintervinduet nu.

Vi har jo åbenbart 3 fremragende ungdomsmålmænd, så lad os håbe at vi stadig har bare én af disse i stalden om et par år, når de er klar til at komme ind omkring førsteholdet, og så må vi jo nok indfinde os med en midlertidig løsning, der ligger under Grytes niveau i mellemtiden.
    Ret enig. Jeg er bare i tvivl om, hvor meget man kan få for en 28-årig målmand, der aldrig har spillet udenfor Norden. Det er næppe de helt voldsomme beløb, vi taler om, og derfor kan danske klubber (som BIF, selv om det gør ondt at sige det) være i spil. Håber inderligt Gryte f.eks. får chancen i Bundesliga bund eller OK klub i f.eks. Holland/Belgien.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Ingen tvivl om, at Grytebust er for god til OB. Han ryger, sikkert også allerede til vinter, og jeg håber virkelig meget, at det bliver til en udenlandsk klub, og som jeg hører ham i interviewet, så er det også hans egen personlige ambition at komme videre. Derfor tror jeg ikke, at han er interesseret i at skrive 3/4 år med en ny dansk klub, og så misse chancen for at komme udenlands. Og som han har stået for os, så kan jeg ikke på nogen som helst måde forestille mig, at der ikke er MASSER af udenlandsk interesse for ham. Hans kontrakt taget i betragtning håber jeg på 10mio, men jeg tror desværre, at OB er i en økonomisk situation, hvor de vil være tilbøjelige til at sige ja til en del mindre.

Tiden må vise, hvad der sker. Skal OB spinde mest mulig guld på Superligaens, efter min mening, bedste keeper, skal de skyde ham af i vintervinduet nu.

Vi har jo åbenbart 3 fremragende ungdomsmålmænd, så lad os håbe at vi stadig har bare én af disse i stalden om et par år, når de er klar til at komme ind omkring førsteholdet, og så må vi jo nok indfinde os med en midlertidig løsning, der ligger under Grytes niveau i mellemtiden.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Grytebust på månedens hold hos Tipsbladet.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-november-2

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tjek dette interview med Grytebust. Svært ikke at holde af den mand

https://www.fyens.dk/sport/Tjek-vide...rtikel/3207207
    Enig håber satme det bliver en udenlandsk klub der plukker ham

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg tror sgu ikke Tingager ryger endnu. Han er altså stadigvæk ny på dette niveau, og jeg vil skyde på han som minimum skal have en sæson mere hos os før klubber fra andre ligaer vil røre ved ham. Tingager er rigtig god, men lige nu synes jeg faktisk hans niveau passer os perfekt. Vi er faktisk et rigtig godt match. OB og Tingager.
    Han laver stadig mange fejl, og træffer også af og dårlige beslutninger - Røde kort. Gyter er en af årsagerne til at Tingager og KEP har været stabile. Det betyder ikke, at han ikke har talent og muligheder, men pt. tror jeg vi overrater ham lidt herinde.
    Last edited by tOrnBjerg; 24-11-2017, 13:42.

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og han skal jo altid være velkommen tilbage hvis det ikke går :)

Men det bliver hårdt for defensiven hvis både Tingager og Gryte smutter inden for de næste 6-8 måneder. Begge har udløb i 2019 og ligner nogle der gerne vil videre.. Så har vi Tverskov som nok er så lidt værd at det er bedre at beholde ham indtil 2019 der kan danne duo sammen med KEP.
    Også spændende at se om Molberg kommer tilbage og om Anton Petersen er god nok til SL så vi har 4 at vælge imellem eller om vi skal ud og handle defensivt næste sommer
    Jeg tror sgu ikke Tingager ryger endnu. Han er altså stadigvæk ny på dette niveau, og jeg vil skyde på han som minimum skal have en sæson mere hos os før klubber fra andre ligaer vil røre ved ham. Tingager er rigtig god, men lige nu synes jeg faktisk hans niveau passer os perfekt. Vi er faktisk et rigtig godt match. OB og Tingager.

Leave a comment:

Working...
X