Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Skal JH så ikke have ros for at hente grytebust?
    Nu skal du ikke ødelægge stemningen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Skal JH så ikke have ros for at hente grytebust?
      Jov det skal han da have.
      Men vil du også rose ham for at hente Jønne?

      Men jeg vil ikke rose ham hvis/når han sælger Gryte for ca. 5 millioner til Brøndby og er skide ligeglad med at hente en ny.

      JH er ikke god nok til at vinde et mesterskab med en klub, og KN bliver sgu heller aldrig mester igen.

      Vi skal skille os af med de to og hente Joakim Matsson ind som træner og finde en god og dygtig sportsdirektør, så tror jeg vi er tættere på end vi nogensinde kommer med de to vi har nu.

      I øjeblikket er vi nummer 6 på grund af Sten Grytebust, ikke en eneste anden.

      Du kan så være enig eller uenig, og det er sgu helt i orden, det er derfor vi har et forum som dette så vi kan diskutere sådan nogle ting :)

      Comment


        Jeg vil endnu engang argumentere for at hente Lindegaard hjem og bruge ham til at sparre med de unge og stå 1-2 år..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nu skal du ikke ødelægge stemningen
          Efter alle de fejlskud, så rammer han tæt på midten her. Men en svale gør ingen sommer. Min påstand er at enhver her på forummet ikke ville købe lige så skidt som JH. De fleste ville endda gøre det bedre
          Last edited by tOrnBjerg; 29-11-2017, 18:42.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg håber i hvert fald, at man tager de tre unge keepere meget grundigt med i overvejelserne, når der skal besluttes hvad der skal ske ved en evt. Gryte afgang. Hvis det vurderes, at en af dem kan tage over inden for en overskuelig fremtid, så ville jeg være tryk nok ved at lade Thomas Mikkelsen agere stand-in i en overgangsperiode. Bulletinerne fra Ådalen går også på, at han gør det godt.
            +1
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg håber i hvert fald, at man tager de tre unge keepere meget grundigt med i overvejelserne, når der skal besluttes hvad der skal ske ved en evt. Gryte afgang. Hvis det vurderes, at en af dem kan tage over inden for en overskuelig fremtid, så ville jeg være tryk nok ved at lade Thomas Mikkelsen agere stand-in i en overgangsperiode. Bulletinerne fra Ådalen går også på, at han gør det godt.
              Hvis Andreas Søndergaard ikke bliver solgt til udlandet bliver han vores næste målmand på superligaholdet hører jeg. Det siges at man ser Rønnow potentiale i ham og han godt kunne blive hevet op i SL truppen inden for 1-2 år.. Han er altså kun 16 år..
              Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis Andreas Søndergaard ikke bliver solgt til udlandet bliver han vores næste målmand på superligaholdet hører jeg. Det siges at man ser Rønnow potentiale i ham og han godt kunne blive hevet op i SL truppen inden for 1-2 år.. Han er altså kun 16 år..
                Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu..
                Hvor stor er han?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hvor stor er han?
                  Han er høj. Mener det er 1,90

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis Andreas Søndergaard ikke bliver solgt til udlandet bliver han vores næste målmand på superligaholdet hører jeg. Det siges at man ser Rønnow potentiale i ham og han godt kunne blive hevet op i SL truppen inden for 1-2 år.. Han er altså kun 16 år..
                    Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu..
                    Han er god nok til Liga-bold om 2-3 år, hvis hans udvikling fortsætter i samme tempo.

                    Han skal udvikles, spille ligabold her til han er 22 og skydes af for 20-30 millioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Han er god nok til Liga-bold om 2-3 år, hvis hans udvikling fortsætter i samme tempo.

                      Han skal udvikles, spille ligabold her til han er 22 og skydes af for 20-30 millioner.
                      tvivler nu på at vi kan sælge spillere for 20-30 mill upfront. Specielt en målmand mm han er A landsholdsspiller..
                      Men kan sagtens se ham stå for OB inden for den tidsramme. Vi må se om han fortsætter udviklingen. Meget kan ske

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Han er god nok til Liga-bold om 2-3 år, hvis hans udvikling fortsætter i samme tempo.

                        Han skal udvikles, spille ligabold her til han er 22 og skydes af for 20-30 millioner.
                        Det ved jeg ikke kommer til at ske ... så længe bliver han slet ikke i OB.
                        1 år vil være tæt på grænsen ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det ved jeg ikke kommer til at ske ... så længe bliver han slet ikke i OB.
                          1 år vil være tæt på grænsen ...
                          Og hvis vi så bare får en god transfersum samt vidresalgsklausuler i er det vel også okay. Det værste der kunne ske i dette tilfælde var at han smutter transferfrit i 2019. Hvem ved. Det kan være at Juventus allerede er ved at forberede et bud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis Andreas Søndergaard ikke bliver solgt til udlandet bliver han vores næste målmand på superligaholdet hører jeg. Det siges at man ser Rønnow potentiale i ham og han godt kunne blive hevet op i SL truppen inden for 1-2 år.. Han er altså kun 16 år..
                            Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu..
                            Det lyder jo unægteligt spændende! Ved du noget om, hvor høje forventninger der er til Oliver Christensen? Jeg er med på, at han er en hylde eller to under Søndergaard, men hvor overbeviste er man internt i klubben om, at han har potentiale til at bliver førstemålmand?
                            SLO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og hvis vi så bare får en god transfersum samt vidresalgsklausuler i er det vel også okay. Det værste der kunne ske i dette tilfælde var at han smutter transferfrit i 2019. Hvem ved. Det kan være at Juventus allerede er ved at forberede et bud
                              Jeg ved bare at han ikke bliver så længe, hvis udlandet vil ham :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Det lyder jo unægteligt spændende! Ved du noget om, hvor høje forventninger der er til Oliver Christensen? Jeg er med på, at han er en hylde eller to under Søndergaard, men hvor overbeviste er man internt i klubben om, at han har potentiale til at bliver førstemålmand?
                                Nej ham har jeg ikke hørt det store om desværre. Frygter at det ender som den sidste unge målmand(Radza) vi havde på bænken. Han fik også splinter i røven og måtte videre. Ham hører man ikke mere til så det var måske ikke tilfældigt.. Men vi må se. Med VVS manden som et godt eksempel ved man aldrig helt hvad et ok talent kan drives til

                                Comment

                                Working...
                                X