Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny Målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny Målmand

    OB har lagt en krydsogtværs op på facebook, som afslører en ny målmand. Jeg får det til at være Sten Grytebust.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sten_Grytebust

    #2
    Meget fed måde de har gjort det på.. Uden at kende ham..

    Comment


      #3
      Eni. Det kan kun være grytebust.

      Comment


        #4
        Kender ham ikke - men håber, der er noget god kvalitet her!
        Tak, OB!

        Mon han kunne få en halvleg i kampen i dag?
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #5
          http://www.ob.dk/artikel/ob-sikrer-s...sk-keeper.aspx <--- Så kom artiklen på OB.dk

          "Den 26-årige målmand Sten Michael Grytebust er ny mand i OB-truppen, efter at han tirsdag underskrev en 3,5 år lang aftale med den fynske klub. Dermed har OB sikret sig en kompetent og stærk keeper med masser af erfaring fra Tippeligaen og de norske landshold, hvor han er noteret for 2 A-landskampe og 17 ungdomslandskampe."

          Comment


            #6
            Fremragende. Et navn jeg selv havde håbet på, uden at kende ham indgående, men i den situation vi står i, og med det han har leveret i Norge, ligner det en rigtigt god løsning. Godt maskeret af den sportslige ledelse endnu en gang, ikke mange hemmeligheder der slipper ud.

            Comment


              #7
              Så var der allgevel en mening med at lade Radza smutte
              Vi håber han er guldet for enden af regnbuen

              Comment


                #8
                Det er ikke helt dumt. Det lyder også som en sund konkurrence mellem ham og Falke på sigt.
                Absolut positiv.

                Comment


                  #9
                  Lidt fra Sten

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-min-karriere

                  Comment


                    #10
                    Så mangler vi bare det store unge talent fra sommer af til at tage pladsen som 3.målmand

                    Farvel Koval og Tørnæs

                    Comment


                      #11
                      Velkommen til Sten Grytebust. Spændende, men når jeg læser på wiki bliver jeg godt nok urolig. Det lyder til at han har en lille bunke enorme bommerter med i bagagen. Men så meget kan man heller ikke altid tro på Wiki, så jeg glæder mig til at se hvad han kan. Som udgangspunkt lyder han som en ny første målmand, om ikke andet så får Falke kamp til målstregen (hø hø).
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Rigtig fint. Jeg forventer, at han slår Koval af, og at Koval sendes retur, når Falke er ved at være klar igen.

                        Comment


                          #13
                          Et navn du havde håbet på, uden at kende ham?? Hvordan virker det??

                          Comment


                            #14
                            Kender ham ikke eller niveauet for målmænd i Norge og havde håbet på noget a la Wessel eller Carrol men med 150 førsteholdskamp, inde og snuse på landsholdet, god alder og så Lindegaards afløser kan man dårligt brokke sig.
                            Ser ham som vores første keeper nr. til trods og så Koval/Falke som anden keeper. Om det så bliver til en forlængelse med Tørnæs eller vi finder et fynsk talent som trediekeeper står JH frit for ..

                            Lader til at endnu et smertens holdeplads er lindret ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                              OB har lagt en krydsogtværs op på facebook, som afslører en ny målmand. Jeg får det til at være Sten Grytebust.

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Sten_Grytebust

                              Tiendebedste keeper i Tippeligaen i sidste sæson ... hvis man skal tro VG. Men det er jo kun en indikation.






                              Men Aaalesund mener han var deres "årets spiller".
                              Det bliver interessant at se ... de må jo tro på ham.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X