"Den 26-årige målmand Sten Michael Grytebust er ny mand i OB-truppen, efter at han tirsdag underskrev en 3,5 år lang aftale med den fynske klub. Dermed har OB sikret sig en kompetent og stærk keeper med masser af erfaring fra Tippeligaen og de norske landshold, hvor han er noteret for 2 A-landskampe og 17 ungdomslandskampe."
Fremragende. Et navn jeg selv havde håbet på, uden at kende ham indgående, men i den situation vi står i, og med det han har leveret i Norge, ligner det en rigtigt god løsning. Godt maskeret af den sportslige ledelse endnu en gang, ikke mange hemmeligheder der slipper ud.
Velkommen til Sten Grytebust. Spændende, men når jeg læser på wiki bliver jeg godt nok urolig. Det lyder til at han har en lille bunke enorme bommerter med i bagagen. Men så meget kan man heller ikke altid tro på Wiki, så jeg glæder mig til at se hvad han kan. Som udgangspunkt lyder han som en ny første målmand, om ikke andet så får Falke kamp til målstregen (hø hø).
Kender ham ikke eller niveauet for målmænd i Norge og havde håbet på noget a la Wessel eller Carrol men med 150 førsteholdskamp, inde og snuse på landsholdet, god alder og så Lindegaards afløser kan man dårligt brokke sig.
Ser ham som vores første keeper nr. til trods og så Koval/Falke som anden keeper. Om det så bliver til en forlængelse med Tørnæs eller vi finder et fynsk talent som trediekeeper står JH frit for ..
Lader til at endnu et smertens holdeplads er lindret ...
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Comment