Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny Målmand

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg ser i hvert fald en hurtig igangsætter, der kan tage del i spillet - det har vi ikke haft længe. Måske også en anelse nonchalant?

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Jeg ser i hvert fald en hurtig igangsætter, der kan tage del i spillet - det har vi ikke haft længe. Måske også en anelse nonchalant?
      jeg ved ikke hvor du ser det nonchalante..jeg hæfter mig ved beskrivelsen af ham som 'levende og energisk og god til at dirigere', og at Kent glædersig over at have 3 kampklare keepere i truppen igen. Med de iagttagelser der har været her på forum virker det heller ikke umuligt at Falkesgård måske kan presse godt på, når han er fit igen, det vil være en god situation med 2 næsten lige stærke målmænd til at gøre hinanden bedre
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Velkommen til Sten!

Han virker som en interessant type: han har åbenbart et godt top-niveau, mens det er mere blandet på meldinger om hans bund-niveau - men det lader dog til, at han har stabiliseret sit spil i sidste sæson. Umiddelbart er jeg forsigtig optimist: det er i hvert fald et klart signal at signe ham på 3,5 år. Hvis vi har talt med ham siden juli, så tyder det jo på grundig scouting.

Og så kunne det jo være mega-grineren, hvis han shiner helt vanvittigt og vi laver en lille 'omvendt Lindegaard' på et tidspunkt

Comment

velkommen til.

Det var sgu tiltrængt med en ny målmand - lad os håbe ham her bliver svaret på vores problemer på posten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            27 kampe , 3 cleansheet og lukket 51 mål ind .
            Ikke imponerende stats, men sætter min lid til at Aalesunds fans ikke ville kåre ham til årets spiller, hvis han havde lavet et hav af drops. Lad os formode at Grytebust har stået fremragende bag et dårligt forsvar.

MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Godt han har fået nr. 13 af lyst og ikke af nød. Det nr. havde han også i Aalesund. Man skal ikke underkende de små mentale ting.

MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Ikke imponerende stats, men sætter min lid til at Aalesunds fans ikke ville kåre ham til årets spiller, hvis han havde lavet et hav af drops. Lad os formode at Grytebust har stået fremragende bag et dårligt forsvar.

MvT
                I så fald er han i hvert fald scoutet perfekt til den opgave, som han nu står overfor

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  I så fald er han i hvert fald scoutet perfekt til den opgave, som han nu står overfor
                  Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                  X