Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Så er det jo heller pga. Fal$k - men pga. de andre. Det er egentlig ikke så svært at forstå.
    Hvis du vil drikke en cuba libre og cola er dårligt giver det intet. Men selv om Cola er o.k. giver det intet uden rom.
    Jeg anser Falk i denne sammenligning for den rigtige slurk rom til en væsentligt forbedret Cola i hensigt til vores muligheder for en god placering i denne sæson. Så længe han præsterer hvad jeg tror han vil.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Fal$k "gode spil" har da ikke fået os væk fra bunden, de seneste 3-4 sæsoner, så hvorfor skulle det pludselig nu betyde 5. pladser og europadrømme?? Der er intet som helst der taler for det.
      Synes heller ikke, at det peger mod en 5. plads - med eller uden Falk.
      Men kan vi blive enige om, at chancen for at vinde er størst, hvis man stiller med det bedste hold (de 11 bedste)?

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Men kan vi blive enige om, at chancen for at vinde er størst, hvis man stiller med det bedste hold (de 11 bedste)?
        Jo, hvis bare ikke lige Koval og Hallgrimur var blandt de 11 bedste.

MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jo, hvis bare ikke lige Koval og Hallgrimur var blandt de 11 bedste.

MvT
          Hehe, så spiller man ja med de 9 bedste + Hallgrimur + Koval...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hehe, så spiller man ja med de 9 bedste + Hallgrimur + Koval...
            I orden med mig, så længe Nr. 9 ikke er med i de 9. Vi skal bruge pladsen på en der er her i næste sæson.

MvT

Comment

Det bedste hold og de 11 bedste behøver nu ikke være de samme 11... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Jeg tror med ret stor sandsynlighed at Falks afløser ikke er i truppen endnu, da denne spiller jo nok skal erstatte hans lønpakke. Derfor vil det være oplagt at fortsætte med Falk i foråret, han har jo også nok lidt at vise os fans ovenpå hans trøjestunt, jeg er ret sikker på at Falk vil give alt i hans sidste halvsæson som OB spiller i denne omgang. Desuden er chancen for at slutte på en 5. Plads som med mirakler kan få os i Europa, større med Falk på holdet hvis han fortsætter efterårets gode spil. Den spiller som skal afløse Falk efter sæsonen kan desuden hentes fra en højere hylde hvis vi mirakuløst får en Europa billet. Vi får se😀
                Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med om han vil give alt i sin sidste halvsæson. Jeg er ikke interesseret i at se ham på banen for os mere. Og en lettere utopisk drøm om en 5. Plads og europa ændre ikke på det.

Comment

I orden med mig, så længe Nr. 9 ikke er med i de 9. Vi skal bruge pladsen på en der er her i næste sæson.

MvT
                  Men Falk er ja helt sikker en af vores bedste, hvis ikke den bedste fodboldspiller vi har aktuelt. Så ville det være en fejl at spille uden ham i henblik af denne sæson. Hvad er bedst i henblik af næste sæson er en anden spørgsmål. Jeg tror på at Kent er i stand at gøre den balancegang at bruge Falk i denne sæson og at forberede næste sæson samtidig.
                  - Norbert Elgert -

Comment

Men Falk er ja helt sikker en af vores bedste, hvis ikke den bedste fodboldspiller vi har aktuelt. Så ville det være en fejl at spille uden ham i henblik af denne sæson. Hvad er bedst i henblik af næste sæson er en anden spørgsmål. Jeg tror på at Kent er i stand at gøre den balancegang at bruge Falk i denne sæson og at forberede næste sæson samtidig.
                    Er mere end sikker på at KN er 100 gange bedre til at vurdere det end jeg nogensinde bliver. Min pointe er, at der er intet at komme efter i denne sæson. Det tog er kørt. På den anden side skal vi nok få skrabet point sammen nok til ikke at rykke ned. Derfor taler vi om et forår, hvor vi kun forberedelse til næste sæson at spille for. Denne sæson er død.

MvT

Comment

Er mere end sikker på at KN er 100 gange bedre til at vurdere det end jeg nogensinde bliver. Min pointe er, at der er intet at komme efter i denne sæson. Det tog er kørt. På den anden side skal vi nok få skrabet point sammen nok til ikke at rykke ned. Derfor taler vi om et forår, hvor vi kun forberedelse til næste sæson at spille for. Denne sæson er død.

MvT
                      For miig er sæsonen ikke så død. Selv om 7 point til plads 4 er (for) mange med vores forsvars/målmandssituation.
                      Det går ja også om tv-penge (og dermed bedre muligheder at forstærke holdet) og ud over det om en "OB-sjælen-pleje". Synes efter de sidste år er det helt vigtigt for holdet, fanen og hele OB at opleve endelig igen succes.
                      Og der gør det en stor forskel for mig om vi går til plads 5/6 eller 8/9/10.
                      Men enten måde:
                      I hensigt for spilletid for Falk ser je det som en "we trust in Kent".
                      - Norbert Elgert -

Comment

Hvis du vil drikke en cuba libre og cola er dårligt giver det intet. Men selv om Cola er o.k. giver det intet uden rom.
                        Jeg anser Falk i denne sammenligning for den rigtige slurk rom til en væsentligt forbedret Cola i hensigt til vores muligheder for en god placering i denne sæson. Så længe han præsterer hvad jeg tror han vil.
                        Folk der hælder cola i deres Rom, kan jo ikke lide Rom. Jeg kan dog godt lide du nævner Rasmus Fal$k, i sammenhæng med en udvandet slave drink.

OB er ligesom min fineste Islay Single Cask - og stakkels den, der blasfemisk forpurrer den med smagsløse isterninger, der ikke tjener noget formål andet end at udvande den...

Comment

Nu er det langtfra sikkert at det bedste hold, består af de 11 bedste spillere.

Jeg synes personligt at Jeremy Mathieu og Thomas Vermaelen er bedre forsvarspillere end Javier Mascherano, som er født som midtbanespillere og var en af VM's absolut bedste spillere på CDM, med en langt større andel af Argentina's succes, end Messi var - og som helt uforståeligt fik prisen som VM's bedste spiller, ovenpå en mildest talt, middelmådig slutrunde...

Når Barcelona stiller i stærkeste opstilling er det dog altid med Mascherano som makker til Pique, og med Mathieu og/eller Vermaelen på bænken.

Og igen, så er der intet der taler for at vi skulle slutte højere i tabellen end hidtil, blot fordi Fal$k er på holdkortet, som du også selv siger. Hvorfor så ikke bruge foråret på at indkøre folk på holdet der har en fremtid i klubben? Lad Greve, Joan, JJT og Yao få en masse spilletid og lad dem vise hvad de indeholder. Vi rykker ikke ned uden Fal$k - og vi rykker heller ikke så mange pladser op, med FCK'eren at det kan betale sig at ofre disse unge talenter for et kort fix på 3 mnd. med hæl og tå fra nr. 9...

Comment

Folk der hælder cola i deres Rom, kan jo ikke lide Rom. Jeg kan dog godt lide du nævner Rasmus Fal$k, i sammenhæng med en udvandet slave drink.

OB er ligesom min fineste Islay Single Cask - og stakkels den, der blasfemisk forpurrer den med smagsløse isterninger, der ikke tjener noget formål andet end at udvande den...
                            Jeg sad allerede i La Habana og havde den en eller anden Cuba libre. Og kan forsikre dig at det var en ægte fornøjelse og at ingen af de stolte cubanske mennesker anses dem som slave drink.
                            Men er enig med dig at jeg aldrig ville udvande en god Malt.
                            Men om Falk - temaet vil vi vel aldrig blive enig.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Jeg sad allerede i La Habana og havde den en eller anden Cuba libre. Og kan forsikre dig at det var en ægte fornøjelse og at ingen af de stolte cubanske mennesker anses dem som slave drink.
                              Men er enig med dig at jeg aldrig ville udvande en god Malt.
                              Men om Falk - temaet vil vi vel aldrig blive enig.
                              Nej og det er jo der er så bekymrende. Du kigger kun på OB på kort sigt. Du lukker øjnene for fremtiden, næste sæson, og VIL have dit sidste Falk-fix for enhver pris. En 6-8. plads (ikke at han er forskellen på dette, for det har ikke været tilfældet endnu) er samme succesoplevelse. Man er uden for nedrykningsfare, men har ikke kvalitet til at komme op hvor det er sjovt. Man er en del af et tæt midterfelt, og kan spille frit - tillade sig at eksperimentere lidt. Så god er hele truppen. Se på den lange bane, og fokuser på de spillere med en fremtid i klubben.

Comment

Nej og det er jo der er så bekymrende. Du kigger kun på OB på kort sigt. Du lukker øjnene for fremtiden, næste sæson, og VIL have dit sidste Falk-fix for enhver pris. En 6-8. plads (ikke at han er forskellen på dette, for det har ikke været tilfældet endnu) er samme succesoplevelse. Man er uden for nedrykningsfare, men har ikke kvalitet til at komme op hvor det er sjovt. Man er en del af et tæt midterfelt, og kan spille frit - tillade sig at eksperimentere lidt. Så god er hele truppen. Se på den lange bane, og fokuser på de spillere med en fremtid i klubben.
                                Du ville have ret hvis du siger at jeg kigger gerne på kort sigt. Jeg vil ikke give væk en hele sæson og fodbold betyder for mig også at "den næste kamp er altid den vigtigste" (Hehe). Jeg kommer ikke hele vejen til Odense uden at ønske en sejr og uden at træneren og holdet skal give alt at få en sejr for os.
                                Men du har ikke ret hvis du siger jeg kigger kun på kort sigt. Jeg tror bare at det er mmuligt at spille med Falk og at forberede den næste sæson samtidig. Og jeg tror at det bliver problematisk for hele holdet at kaste alt den had på ham. Han er anerkendt og vigtigt i holdet og holdet vil sikker forsvare ham. Og jeg vil ingen spaltning mellem holdet og fanen.
                                Kent vil vide hvad er bedst. Om Faæk skal spille eller ikke spille. Og det accepterer jeg.
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X