Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 26/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror (desværre) det bliver 1-1. Første betydende kamp. Zohore er ikke med. Ny målmand. Ny central midt. Alt i alt bliver det en lidt rodet affære, hvor OB får svært ved at få flow i spillet. Så lidt ærgerligt at vi møder AGF - som vi bør hente 3 point imod - i første kamp i foråret.

    Det var mit bud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Det er en sikker sejr 3-0 eller 3-1 til os afhængig af vores målmand.

      Vores midtbane og angreb er klart overlegent vores oppomet
      Helt ude i hampen med at vores midtbane og angreb er overlegent IMO... Intet i optakten har tydet på det

      Comment


        Frygter lidt at de har fået ekstra gejst af Riddersholm og at de derudover har fået Duncan hjælper ikke på min optimisme. Han har scoret i de seneste 3 kampe mod FCM. Senest i 0-1 nederlaget i efteråret...
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Frygter lidt at de har fået ekstra gejst af Riddersholm og at de derudover har fået Duncan hjælper ikke på min optimisme. Han har scoret i de seneste 3 kampe mod FCM. Senest i 0-1 nederlaget i efteråret...
          Kan faktisk se at det er de seneste 4 kampe han har scoret, hvor han har været med for FCM. (og den femte sidste lavede han assist til Izunna)
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Frygter lidt at de har fået ekstra gejst af Riddersholm og at de derudover har fået Duncan hjælper ikke på min optimisme. Han har scoret i de seneste 3 kampe mod FCM. Senest i 0-1 nederlaget i efteråret...
            Jeg kan rapportere direkte fra smilets by, at stemningen er i top. De er helt vilde med Glen, og de er helt sikre på at de slår os, og Rasmus Falks joksene er ikke stilnet af...

            Comment


              På livescorer står Falk som indskrifter!!!! Nogen der har en officiel holdopstilling!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                På livescorer står Falk som indskrifter!!!! Nogen der har en officiel holdopstilling!
                Indskrifter!?!? De har åbenbart fundet ny funktion... ;)
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Indskrifter!?!? De har åbenbart fundet ny funktion... ;)
                  😀 Maj iggø strave så got!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                    På livescorer står Falk som indskrifter!!!! Nogen der har en officiel holdopstilling!
                    Han starter inde. Det er den forventede opstilling

                    Comment


                      Nå - nu er den opdateret med Greve på bænken og Falk på kanten.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        😀 Maj iggø strave så got!
                        Hehe, åk ;) Men han starter inde.
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Så er startopstillingen klar til aftenens premierekamp mod AGF!
                          Grytebust - Lund, Jonasson, Nielsen, Skulason - Desler, Uzochukwu, Makrini, Falk - Jacobsen, Festersen

                          Comment


                            Taget i betragtning at han lige er blevet vraget bigtime, så er der kæmpe overskud fra Maksym, og ros herfra!
                            - under målmandsopvarmningen får han losset en bold ud på tilskuerne, og kommer insisterende hen til banden, hvor han venter på den unge målskive, som får en snak og et "kram" som undskyldning. God stil!

                            Comment


                              Nu har han været ude med en ny trøje til knægten. Respekt!!!

                              Comment


                                Han virker sympatisk, Maksym. Jeg så da også gerne, at han fik "redeemet" sig selv i foråret, men det skulle ikke være.

                                Comment

                                Working...
                                X