Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • makitabel
    replied
    samtidig henter man så Fellah, som også skal have løn, og sandsynligvis skibes tilbage til FCN her til sommer. Og så Jönssons løn oveni. Jönsson måtte så gerne spille, i tja vanlig Jönsson stil fristes man til at sige. Men da Jônsson så for nylig udtaler ærgrelse om at et skifte ikke fandt sted i januar, så skulle han naturligvis også afstraffes ved at udelukkes fra kamptruppen. Og nej, det handler næppe om sportslige mangler, fordi de har været der hele tiden jo..

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    800-900k skulle der stå..:)

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    [QUOTE=Magge;144238]
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg

    Jo jo iflg agenten .. hmm . tillader mig at være lige forbeholden overfor agenten , som jeg er overfor JH .
    og videre i samme link mener OB at budet var samme størrelse som det den thrkiske klub afgav, men så har man lidt svært med at blive enige med sig selv om det så handler om økonomien i budet, eller om det handler om at Joan har brudt en aftale, fordi en klub udenfor hans påvirkningsformåen har været så dumdristig at aflægge et bud på ham..

    Either way, så kan du tage det for god vare at OB som minimum har sagt nej til et bud på omkring en halv million plus udsigten til at barbere yderligere lønudgifter for et halvt år på hvad? 300-400 kr? Altså samlet set har man fravalgt et nettobeløb på 800-900 kr. for at nyde muligheden for at bænke Joan i et halvt år..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    [QUOTE=makitabel;144235]
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    I følge agenten Michel Bolvig var budet fra FCM bedre end det tyrkiske bud. I Færøske medier husker jeg at prisen på Joan var sat til 700k. Så udtalte JH, at OB havde sænket prisen noget for at imødekomme Joans ønske om et skifte(..eller at tjene på Joan).

    Anyways, så læste jeg et steds, så vidt jeg husker, at den tyrkiske klub var villig til at betale 500k for Joan, og FCMs bud har så været bedre end det, omend der intet præcist tal foreligger. Men et sted mellem 500-600k har det så været.
    Jo jo iflg agenten .. hmm . tillader mig at være lige forbeholden overfor agenten , som jeg er overfor JH .

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    ..og som du så sidst i linket kan læse, så er Joan efterfølgende blevet hjemme, fordi han var skuffet. Altså at han har ‘pjækket’ fra tæningslejren, på trods af OB andetsteds har meldt ud at han er blevet bedt om at blive hjemme. Det er troværdighedsniveauet af det som er blevet kommunikeret ud af i hverfald tre forskellige personer i OBs sportslige ledelse. JH, Kent og Wamsler. Andre udtalelser, bl..a. om hvornår Joan skulle have ytret et ønske om at forlade OB til fordel for et udlandseventyr. JH mener sidste sommer, Wamsler mener november og Kent mener efter juleferien. Og! alligevel sad man så og forhandlede kontraktforlængelse på et endnu senere tidspunkt. En forhandling, hvor man blev enige om at man ikke var enige ..(læs: man var økonomiskt uenig)

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    link her

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-anden-praemis

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    [QUOTE=Magge;144234]
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg

    Hvis FCM havde været så pissetrængende efter at få Joan så havde der nok kunnet findes en aftale . Der har så vidt jeg ved ikke været noget fremme om en pris på det tilbud , og der har ej heller ikke været noget fremme om FCM’s interesse siden ..
    Jeg tror der er en masse ubekendte i denne sag .
    I følge agenten Michel Bolvig var budet fra FCM bedre end det tyrkiske bud. I Færøske medier husker jeg at prisen på Joan var sat til 700k. Så udtalte JH, at OB havde sænket prisen noget for at imødekomme Joans ønske om et skifte(..eller at tjene på Joan).

    Anyways, så læste jeg et steds, så vidt jeg husker, at den tyrkiske klub var villig til at betale 500k for Joan, og FCMs bud har så været bedre end det, omend der intet præcist tal foreligger. Men et sted mellem 500-600k har det så været.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    [QUOTE=makitabel;144233]
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Er ikke lige med på den sidste del. Synes du det lyder mærkeligt eller normalt at arbejdstider og krav til ens (den ansatte) fremtidige jobmuligheder er en del af en ansættelseskontrakt?
    Det er ikke unormalt, begge dele er nævnt i min nuværende ansættelseskontrakt.[/QUOTE

    Ja, lidt utydelig formulering fra min side, men nej, arbejdstider m.m. er netop ikke noget man indgår aftaler om. Ansøger kan acceptere eller kigge andetsteds groft sagt. Ligeledes er KUN OB der bestemmer, hvem man vil sælge til, og om man vil sælge.. Derfor klinger det hult at JH kommer med en udtalelse om en aftale indgået om hvem der må byde på Joan. Iøvrigt, hvis Joan selv var i dialog med FCM, så var der nok bare indgået en aftale udenom OB. Nu blev det så fremstillet som aftalebrud at FCM i ellevte time byder på Joan

    Det kan Joan jo ikke gøre for at nogen kommer og byder, og aftalebrud om en ikke eksisterende aftale..
    Hvis FCM havde været så pissetrængende efter at få Joan så havde der nok kunnet findes en aftale . Der har så vidt jeg ved ikke været noget fremme om en pris på det tilbud , og der har ej heller ikke været noget fremme om FCM’s interesse siden ..
    Jeg tror der er en masse ubekendte i denne sag .

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    [QUOTE=MPL;144222]Er ikke lige med på den sidste del. Synes du det lyder mærkeligt eller normalt at arbejdstider og krav til ens (den ansatte) fremtidige jobmuligheder er en del af en ansættelseskontrakt?
    Det er ikke unormalt, begge dele er nævnt i min nuværende ansættelseskontrakt.[/QUOTE

    Ja, lidt utydelig formulering fra min side, men nej, arbejdstider m.m. er netop ikke noget man indgår aftaler om. Ansøger kan acceptere eller kigge andetsteds groft sagt. Ligeledes er KUN OB der bestemmer, hvem man vil sælge til, og om man vil sælge.. Derfor klinger det hult at JH kommer med en udtalelse om en aftale indgået om hvem der må byde på Joan. Iøvrigt, hvis Joan selv var i dialog med FCM, så var der nok bare indgået en aftale udenom OB. Nu blev det så fremstillet som aftalebrud at FCM i ellevte time byder på Joan

    Det kan Joan jo ikke gøre for at nogen kommer og byder, og aftalebrud om en ikke eksisterende aftale..

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Og om det så er der, princippet altså, så er det værd at holde sig for øje, at det IKKE har noget med nogen påfundet aftale at gøre.. OB ejede Joan og bestemte suverænt hvem man ville og ikke ville sælge til. Det eneste Joan og hans agent bestemmer er om man vil gå med til et salg, eller ej! Derfor er det nonsens at snakke om en aftale mellem OB og Joan om, hvilke klubber der må, og ikke må byde på ham. Utroligt at debattører leger med i den farce af en bortforklaring. Af grunde vi ikke ved noget om, så var den tyrkiske klub ikke et interessant nok skifte for Joans vedkommende. Det var FCM derimod forståeligt nok, men den pose penge plus sparede lønudgifter valgte OBs sportslige ledelse at se bort fra. Den komiske ‘aftale’ svarer til at en chef og ansat skal indgå i en ‘aftaleproces’ om hvornår ansatte møder på arbejde, under hvilke vilkår ansatte må lytte til andre jobtilbud osv..
    Er ikke lige med på den sidste del. Synes du det lyder mærkeligt eller normalt at arbejdstider og krav til ens (den ansatte) fremtidige jobmuligheder er en del af en ansættelseskontrakt?
    Det er ikke unormalt, begge dele er nævnt i min nuværende ansættelseskontrakt.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Man kunne også forestille sig at OB og fcm har forhandlet lidt om joan i forbindelse med købet af rømer, hvortil de så efterfølgende har forsøgt lige at gafle ham billigere lidt senere i vinduet. Her kan jeg godt forstå at JH lukker i og siger at de kan rende os i røven. Jeg ved ingenting, men der kan være flere ting som har spillet ind i de forhandlinger. Jeg tror dog slet heller ikke der er en aftale mellem joan og ob om at han ikke skifter til danske klubber.
    nej, for at indgå en aftale af den karakter er jo at give en beføjelse eller mandat til en ‘undersåt’, hverken mere eller mindre, og hvorfor skulle OB dog det?? Det er en forklaringsmodel for det valg man traf, ikke at sælge, mens man stadigvæk kunne få mønt for Joan. Ellers skal vi heller ikke glemme, at Joan var forbi netop Bielefeld før han kom til OB, samt at deres Luxembourgske træner nok har et rimelig godt indblik i Joans kvaliteter, da Færøerne og Luxembourg har spillet en del træningskampe på det seneste..

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Og om det så er der, princippet altså, så er det værd at holde sig for øje, at det IKKE har noget med nogen påfundet aftale at gøre.. OB ejede Joan og bestemte suverænt hvem man ville og ikke ville sælge til. Det eneste Joan og hans agent bestemmer er om man vil gå med til et salg, eller ej! Derfor er det nonsens at snakke om en aftale mellem OB og Joan om, hvilke klubber der må, og ikke må byde på ham. Utroligt at debattører leger med i den farce af en bortforklaring. Af grunde vi ikke ved noget om, så var den tyrkiske klub ikke et interessant nok skifte for Joans vedkommende. Det var FCM derimod forståeligt nok, men den pose penge plus sparede lønudgifter valgte OBs sportslige ledelse at se bort fra. Den komiske ‘aftale’ svarer til at en chef og ansat skal indgå i en ‘aftaleproces’ om hvornår ansatte møder på arbejde, under hvilke vilkår ansatte må lytte til andre jobtilbud osv..
    Man kunne også forestille sig at OB og fcm har forhandlet lidt om joan i forbindelse med købet af rømer, hvortil de så efterfølgende har forsøgt lige at gafle ham billigere lidt senere i vinduet. Her kan jeg godt forstå at JH lukker i og siger at de kan rende os i røven. Jeg ved ingenting, men der kan være flere ting som har spillet ind i de forhandlinger. Jeg tror dog slet heller ikke der er en aftale mellem joan og ob om at han ikke skifter til danske klubber.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Det er sgu godt agentarbejde at afskibe ham til 2. Bundesligaen. Jeg havde set ham i en ringere række.
    Nu skal vi heller ikke gøre 2. Bundesligaen bedre end den er, eller Joan værre end han er for den sags skyld. Jakub Sylvestr som AaB hentede forrige vinter, var topscorer i 2. Bundesligaen for nogle sæsoner siden og han var sandt for dyden ikke nogen klassespiller på Superliganiveau. En Joan i spilhumør, som han var i sidste sæson, skal nok kunne begå sig i den række. Men man køber selvfølgelig også en humørspiller med risiko.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Det er sgu godt agentarbejde at afskibe ham til 2. Bundesligaen. Jeg havde set ham i en ringere række.
    De får en gratis spiller , måske til en lav løn ..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Og om det så er der, princippet altså, så er det værd at holde sig for øje, at det IKKE har noget med nogen påfundet aftale at gøre.. OB ejede Joan og bestemte suverænt hvem man ville og ikke ville sælge til. Det eneste Joan og hans agent bestemmer er om man vil gå med til et salg, eller ej! Derfor er det nonsens at snakke om en aftale mellem OB og Joan om, hvilke klubber der må, og ikke må byde på ham. Utroligt at debattører leger med i den farce af en bortforklaring. Af grunde vi ikke ved noget om, så var den tyrkiske klub ikke et interessant nok skifte for Joans vedkommende. Det var FCM derimod forståeligt nok, men den pose penge plus sparede lønudgifter valgte OBs sportslige ledelse at se bort fra. Den komiske ‘aftale’ svarer til at en chef og ansat skal indgå i en ‘aftaleproces’ om hvornår ansatte møder på arbejde, under hvilke vilkår ansatte må lytte til andre jobtilbud osv..
    Er der nogle som ved hvad tilbudet fra FCM lød på ?
    Det er vel rimelig vigtigt at vide før man dømmer OB som idioter gor ikke at sælge .

    Leave a comment:

Working...
X