Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg

    Jeg så helt vildt gerne, at man sørgede for, at de spillere, der virkelig har værdi for holdet, de blev i klubben i stedet for at man kigger på, hvor meget den og den evt. kan indbringe ved et salg...
    Det er en del af livet som fan af en superliga klub :) Men jeg ved hvad du mener og er enig.

    Forlængelse af Joan og Tingager må stå øverst på JHs to-do-liste

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:

    Jeg forstår ikke den fokus på, hvad man evt. kan få ved et salg af en god spiller fra truppen?

    Hver eneste gang, vi sælger en spiller (næsten), så bliver truppen "sat tilbage" og skal have nye spillet ind...og især kan det ramme, hvis det er en af de gode, faste startere.

    Jeg så helt vildt gerne, at man sørgede for, at de spillere, der virkelig har værdi for holdet, de blev i klubben i stedet for at man kigger på, hvor meget den og den evt. kan indbringe ved et salg...
    Enig man skal ikke forlænge ud fra en foemodet salgspris.....forlæng fordi man ønske spilleren i klubben.....giver også god mening....en god kontrakt til en vigtig spiller....så er han sikret i klubben - OG kommer der så en klub og vil købe så er prisen automatisk noget højere.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Forlængelse tak!
    Tror ikke du skal regne med før vi lige ser hvordan de næste 6 kampe falder ud....

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Et stort år endnu. Et stort halvår til Joan kan snakke frit med andre klubber.. Jesper Hansen skal nok liiige trække den frem til en kvart før julefrokost, så han kan spare lønkroner, istedet for at tilbyde manden en velfortjent lønforhøjelse. Joan ryger enten allerede til sommer, eller i vintertransfervinduet, og spiller kontrakten ud.. Og kan man bebrejde ham?
    Han kan ikke både spille kontrakten ud og ryge til sommer. Han må først forhandle med andre klubber seks måneder før kontraktudløb.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Et stort år endnu. Et stort halvår til Joan kan snakke frit med andre klubber.. Jesper Hansen skal nok liiige trække den frem til en kvart før julefrokost, så han kan spare lønkroner, istedet for at tilbyde manden en velfortjent lønforhøjelse. Joan ryger enten allerede til sommer, eller i vintertransfervinduet, og spiller kontrakten ud.. Og kan man bebrejde ham?
    Et tu, Brute?

    OK, så kan du måske svare på, hvorfor i alverden Joan skulle forlænge sin kontrakt med en klub, der for få runder siden lå på vej imod nedrykning - med ganske pæn fare for direkte nedrykning?
    Og når man nu har en fantastisk forhandlingsposition til sommer - hvorfor så ikke vente på klubbens udspil, evt. bud fra andre klubber, osv.?

    Joan har, helt fortjent, alle kort på hånden her til sommer. Men hvis han spiller sine kort og venter på mulighederne - så er det Jesper Hansens skyld? Den logik forstår jeg ganske enkelt ikke?? Håber at blive oplyst.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Et stort år endnu. Et stort halvår til Joan kan snakke frit med andre klubber.. Jesper Hansen skal nok liiige trække den frem til en kvart før julefrokost, så han kan spare lønkroner, istedet for at tilbyde manden en velfortjent lønforhøjelse. Joan ryger enten allerede til sommer, eller i vintertransfervinduet, og spiller kontrakten ud.. Og kan man bebrejde ham?
    Ja hvis der ikke gøres noget inden så længe er det sandsynligt vi mister ham til sommer eller vinter, hvis der skal transfer kroner ud af det.

    Håber på at JH træder i karakter og forlænger med ham. Nu sparedere vi jo en angriber denne halvsæson så der må være lidt ekstra lønkroner at gøre med.

    Mon ikke KN har et stort ønske i at beholde ham.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
    Hvor lang tid har vi Joan på kontrakt?
    Tænker han snart fortjener en ny med god længde på.
    Et stort år endnu. Et stort halvår til Joan kan snakke frit med andre klubber.. Jesper Hansen skal nok liiige trække den frem til en kvart før julefrokost, så han kan spare lønkroner, istedet for at tilbyde manden en velfortjent lønforhøjelse. Joan ryger enten allerede til sommer, eller i vintertransfervinduet, og spiller kontrakten ud.. Og kan man bebrejde ham?

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Håber man måske kan lokke ham til at forlænge når vi har sikret superliga næste sæson, mod en god lønstigning og måske en tilpas stor frikøbsklausul.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Fuldstændig enig! Nu er det svært med de der "hvad nu hvis..." Men hvad var der sket, hvis Zohore ikke var blevet solgt? Er han lige præcis ham vi mangler nu / har manglet i efteråret?
    Så havde vi højest sandsynligt haft en skuffet Zohore, som hellere ville have været et andet sted.

    De danske klubber lever af salg, derfor er tankegangen om, "hvad kan ham her blive solgt for" logisk, selvom det selvfølgeligt kunne være dejligt at kunne holde på flere af profilerne. Er da ret sikker på, at når fmprOB (som fra start har været pro Joan, hvis jeg ikke husker helt galt??) skriver, at Joan kan blive 5-10 mio værd, så er det ikke fordi han ønsker et salg, men fordi man i det mindste ligeså godt kan få så mange penge ud af det uundgåelige som muligt.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:

    Jeg forstår ikke den fokus på, hvad man evt. kan få ved et salg af en god spiller fra truppen?

    Hver eneste gang, vi sælger en spiller (næsten), så bliver truppen "sat tilbage" og skal have nye spillet ind...og især kan det ramme, hvis det er en af de gode, faste startere.

    Jeg så helt vildt gerne, at man sørgede for, at de spillere, der virkelig har værdi for holdet, de blev i klubben i stedet for at man kigger på, hvor meget den og den evt. kan indbringe ved et salg...
    Fuldstændig enig! Nu er det svært med de der "hvad nu hvis..." Men hvad var der sket, hvis Zohore ikke var blevet solgt? Er han lige præcis ham vi mangler nu / har manglet i efteråret?

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at han er 1 af dem der skal sikres på længere kontrakt til sommer. Fantastisk handel.
    1 million kroner som burde kunne forvandles til 5-10 mill i løbet af et par år
    Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:

    Jeg forstår ikke den fokus på, hvad man evt. kan få ved et salg af en god spiller fra truppen?

    Hver eneste gang, vi sælger en spiller (næsten), så bliver truppen "sat tilbage" og skal have nye spillet ind...og især kan det ramme, hvis det er en af de gode, faste startere.

    Jeg så helt vildt gerne, at man sørgede for, at de spillere, der virkelig har værdi for holdet, de blev i klubben i stedet for at man kigger på, hvor meget den og den evt. kan indbringe ved et salg...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Mon ikke at han er 1 af dem der skal sikres på længere kontrakt til sommer. Fantastisk handel.
    1 million kroner som burde kunne forvandles til 5-10 mill i løbet af et par år

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Forlængelse tak!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
    Hvor lang tid har vi Joan på kontrakt?
    Tænker han snart fortjener en ny med god længde på.
    Til sommer 2018.
    http://www.ob.dk/artikel/ob-koeber-o...r-i-vejle.aspx

    Leave a comment:


  • SAN
    replied
    Hvor lang tid har vi Joan på kontrakt?
    Tænker han snart fortjener en ny med god længde på.

    Leave a comment:

Working...
X