Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OBstruktion
    replied
    Joan mener, Bielefeld var den bedste mulighed af dem, der var interesserede i ham, og han ser skiftet som et skridt op.

    http://obstruktion.dk/edmundsson-bie...-et-skridt-op/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Man har gennem årene læst meget vrøvl herinde. Og den her lever til fulde op til standarden for mange tåbelige indlæg det sidste halve år. Eller skal vi sige 7 år. Intet under at forum bløder medlemmer.
    Det er sgu ikke kun her på forum. Tjek BIF/AaB osv samt diverse sociale medier vedrørende fodbold. Niveauet er ikke højere andre steder.

    Jeg syntes faktisk at der er mange her inde der kommer med gode begrundelser for de ting de mener. Så kan man være enig eller ej

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Man har gennem årene læst meget vrøvl herinde. Og den her lever til fulde op til standarden for mange tåbelige indlæg det sidste halve år. Eller skal vi sige 7 år. Intet under at forum bløder medlemmer.
    halve år eller 7 år.. Jo du har ret, mange tåbelige indlæg at få øjje på..

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Ej nu stopper du! Sidste instans, som Thomas Christensen jo så er, har udelukkende et økonomiskt ansvarsområde. Kent Nielsen har udelukkende et sportsligt ansvarsområde, og derimellem løber JH så rundt som mellemmand med både et sportsligt og et økonomiskt ansvarsområde. Stod det til Kent, så hentede vi Messi og Ronaldo, samt Neymar til en af kanterne.., og stod det til Thomas Christensen så solgte vi alle spillere som vi kunne få mønt for. Jesper Hansen skal så ‘tilfredsstille’ begge lejre. At vi ikke solgte Joan mens vi kunne er JHs ansvar! Der blev på det nærmeste brugt armvrid sidenhen for at få Joan med på ideen om at skulle til liga, hvor transfervinduet stadigvæk var åbent. Arminia har fulgt Joan i to år, så mon ikke Joan hele tiden har været fortrøstningsfuld om at ny arbejdsgiver ikke ville blive et problem? Til gengæld gjorde han sådan set også OB en tjeneste ved at accpetere et salg til FCM, men JH havde andre ideer. Nu får OB ingenting, længere er den ikke, og der er kun en person at takke!
    Man har gennem årene læst meget vrøvl herinde. Og den her lever til fulde op til standarden for mange tåbelige indlæg det sidste halve år. Eller skal vi sige 7 år. Intet under at forum bløder medlemmer.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Ej nu stopper du! Sidste instans, som Thomas Christensen jo så er, har udelukkende et økonomiskt ansvarsområde. Kent Nielsen har udelukkende et sportsligt ansvarsområde, og derimellem løber JH så rundt som mellemmand med både et sportsligt og et økonomiskt ansvarsområde. Stod det til Kent, så hentede vi Messi og Ronaldo, samt Neymar til en af kanterne.., og stod det til Thomas Christensen så solgte vi alle spillere som vi kunne få mønt for. Jesper Hansen skal så ‘tilfredsstille’ begge lejre. At vi ikke solgte Joan mens vi kunne er JHs ansvar! Der blev på det nærmeste brugt armvrid sidenhen for at få Joan med på ideen om at skulle til liga, hvor transfervinduet stadigvæk var åbent. Arminia har fulgt Joan i to år, så mon ikke Joan hele tiden har været fortrøstningsfuld om at ny arbejdsgiver ikke ville blive et problem? Til gengæld gjorde han sådan set også OB en tjeneste ved at accpetere et salg til FCM, men JH havde andre ideer. Nu får OB ingenting, længere er den ikke, og der er kun en person at takke!
    Jeg ser ingen grund til at stoppe så længe din endegyldige konklusion er baseret på selvmodsigelser. Du skriver at Thomas C udelukkende har et økonomisk ansvarsområde, medens JH har et sportsligt og et økonomisk ansvarsområde. I og med at alle handler skal godkendes af Thomas C i sportsudvalget er der altså sammenfald mellem JH`s og Thomas C`s økonomiske ansvarsområder. Du kan derfor ikke lave endegyldig ansvarsplacering i denne sag uden reel insiderviden, og det tvivler jeg på du har.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Ja gad vide, hvad der egentlig skete i "den virkelige verden" i vintervinduet ? Kunne det måske være muligt, at JH har foreslået til sportsudvalget at acceptere FCM`s tilbud på Joan, men at udvalget har nægtet at sælge til en dansk "konkurrent" ???
    The answer my friend is blowing in the Wind.
    Mvh PNL
    Ej nu stopper du! Sidste instans, som Thomas Christensen jo så er, har udelukkende et økonomiskt ansvarsområde. Kent Nielsen har udelukkende et sportsligt ansvarsområde, og derimellem løber JH så rundt som mellemmand med både et sportsligt og et økonomiskt ansvarsområde. Stod det til Kent, så hentede vi Messi og Ronaldo, samt Neymar til en af kanterne.., og stod det til Thomas Christensen så solgte vi alle spillere som vi kunne få mønt for. Jesper Hansen skal så ‘tilfredsstille’ begge lejre. At vi ikke solgte Joan mens vi kunne er JHs ansvar! Der blev på det nærmeste brugt armvrid sidenhen for at få Joan med på ideen om at skulle til liga, hvor transfervinduet stadigvæk var åbent. Arminia har fulgt Joan i to år, så mon ikke Joan hele tiden har været fortrøstningsfuld om at ny arbejdsgiver ikke ville blive et problem? Til gengæld gjorde han sådan set også OB en tjeneste ved at accpetere et salg til FCM, men JH havde andre ideer. Nu får OB ingenting, længere er den ikke, og der er kun en person at takke!

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Sødt, men i den virkelige verden, der er det stadig sportsdirektøren, der står med aben, når hans forslag viser sig at være dårlige, middelmådige og forkerte. En ledelse godkender jo et forslag på baggrund af sportsdirektørens anbefalinger.

    Det er jo derfor man giver ham den jobfunktion.

    Flot forsøg, though.

    MvH ChrisOB
    Ja gad vide, hvad der egentlig skete i "den virkelige verden" i vintervinduet ? Kunne det måske være muligt, at JH har foreslået til sportsudvalget at acceptere FCM`s tilbud på Joan, men at udvalget har nægtet at sælge til en dansk "konkurrent" ???
    The answer my friend is blowing in the Wind.
    Mvh PNL

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Sødt, men i den virkelige verden, der er det stadig sportsdirektøren, der står med aben, når hans forslag viser sig at være dårlige, middelmådige og forkerte. En ledelse godkender jo et forslag på baggrund af sportsdirektørens anbefalinger.

    Det er jo derfor man giver ham den jobfunktion.

    Flot forsøg, though.

    MvH ChrisOB
    😃 spot on

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Til denne ensidige kritik af JH kan jeg kun gentage, hvad jeg tidligere har sagt i dette forum: Der er ikke og der bliver ikke foretaget køb eller salg af spillere uden at sportsudvalget og ikke mindst dets formand Thomas Christensen godkender forslagene !!! Som tidligere nævnt har jeg dette fra særdeles pålidelig kilde.
    Sødt, men i den virkelige verden, der er det stadig sportsdirektøren, der står med aben, når hans forslag viser sig at være dårlige, middelmådige og forkerte. En ledelse godkender jo et forslag på baggrund af sportsdirektørens anbefalinger.

    Det er jo derfor man giver ham den jobfunktion.

    Flot forsøg, though.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    😹👍

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Er det dig Joan?
    ja, det er!
    Vogt mine får! Du fromme. Thi ulven sniger rundt i nattens mulm og mørke.
    Salig, Salig siger jeg eder, børster du dine tænder og spiser vel, så lader Jeg ej Lucifer gøre dig vonde.
    Tag nu i nat og strø tre saltkorn ved hvert vejkryds fra Odense Centrum hjem til din bopæl.

    Men skynd dig, du tro tjener. I nat skal spise med mig i Paradis!

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Ligesom du?
    Er det dig Joan?

    Filmeriet og den ugidelige attitude i mange perioder overskygger de gode kampe i min bog.
    Last edited by fynsland_85; 30-04-2018, 22:44.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Syntes han var god, og en stor trussel fra bla. distancen sidste sæson. Noget vi totalt mangler nu. Jeg kommer til at savne ham.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Fint. Han bliver ikke savnet.
    De desværre for få kampe han var god vil jeg savne , men hovedparten af kampene hvor han var enten middelmådig/usynlig eller pivringe vil ikke blive savnet .

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    :-*

    Leave a comment:

Working...
X