Oprindeligt indsendt af El New York
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jóan Simun Edmundsson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægLigesom du?
Filmeriet og den ugidelige attitude i mange perioder overskygger de gode kampe i min bog.Last edited by fynsland_85; 30-04-2018, 22:44.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægEr det dig Joan?
Vogt mine får! Du fromme. Thi ulven sniger rundt i nattens mulm og mørke.
Salig, Salig siger jeg eder, børster du dine tænder og spiser vel, så lader Jeg ej Lucifer gøre dig vonde.
Tag nu i nat og strø tre saltkorn ved hvert vejkryds fra Odense Centrum hjem til din bopæl.
Men skynd dig, du tro tjener. I nat skal spise med mig i Paradis!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægTil denne ensidige kritik af JH kan jeg kun gentage, hvad jeg tidligere har sagt i dette forum: Der er ikke og der bliver ikke foretaget køb eller salg af spillere uden at sportsudvalget og ikke mindst dets formand Thomas Christensen godkender forslagene !!! Som tidligere nævnt har jeg dette fra særdeles pålidelig kilde.
Det er jo derfor man giver ham den jobfunktion.
Flot forsøg, though.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSødt, men i den virkelige verden, der er det stadig sportsdirektøren, der står med aben, når hans forslag viser sig at være dårlige, middelmådige og forkerte. En ledelse godkender jo et forslag på baggrund af sportsdirektørens anbefalinger.
Flot forsøg, though.
MvH ChrisOB"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSødt, men i den virkelige verden, der er det stadig sportsdirektøren, der står med aben, når hans forslag viser sig at være dårlige, middelmådige og forkerte. En ledelse godkender jo et forslag på baggrund af sportsdirektørens anbefalinger.
Flot forsøg, though.
MvH ChrisOB
The answer my friend is blowing in the Wind.
Mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægJa gad vide, hvad der egentlig skete i "den virkelige verden" i vintervinduet ? Kunne det måske være muligt, at JH har foreslået til sportsudvalget at acceptere FCM`s tilbud på Joan, men at udvalget har nægtet at sælge til en dansk "konkurrent" ???
The answer my friend is blowing in the Wind.
Mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægEj nu stopper du! Sidste instans, som Thomas Christensen jo så er, har udelukkende et økonomiskt ansvarsområde. Kent Nielsen har udelukkende et sportsligt ansvarsområde, og derimellem løber JH så rundt som mellemmand med både et sportsligt og et økonomiskt ansvarsområde. Stod det til Kent, så hentede vi Messi og Ronaldo, samt Neymar til en af kanterne.., og stod det til Thomas Christensen så solgte vi alle spillere som vi kunne få mønt for. Jesper Hansen skal så ‘tilfredsstille’ begge lejre. At vi ikke solgte Joan mens vi kunne er JHs ansvar! Der blev på det nærmeste brugt armvrid sidenhen for at få Joan med på ideen om at skulle til liga, hvor transfervinduet stadigvæk var åbent. Arminia har fulgt Joan i to år, så mon ikke Joan hele tiden har været fortrøstningsfuld om at ny arbejdsgiver ikke ville blive et problem? Til gengæld gjorde han sådan set også OB en tjeneste ved at accpetere et salg til FCM, men JH havde andre ideer. Nu får OB ingenting, længere er den ikke, og der er kun en person at takke!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægEj nu stopper du! Sidste instans, som Thomas Christensen jo så er, har udelukkende et økonomiskt ansvarsområde. Kent Nielsen har udelukkende et sportsligt ansvarsområde, og derimellem løber JH så rundt som mellemmand med både et sportsligt og et økonomiskt ansvarsområde. Stod det til Kent, så hentede vi Messi og Ronaldo, samt Neymar til en af kanterne.., og stod det til Thomas Christensen så solgte vi alle spillere som vi kunne få mønt for. Jesper Hansen skal så ‘tilfredsstille’ begge lejre. At vi ikke solgte Joan mens vi kunne er JHs ansvar! Der blev på det nærmeste brugt armvrid sidenhen for at få Joan med på ideen om at skulle til liga, hvor transfervinduet stadigvæk var åbent. Arminia har fulgt Joan i to år, så mon ikke Joan hele tiden har været fortrøstningsfuld om at ny arbejdsgiver ikke ville blive et problem? Til gengæld gjorde han sådan set også OB en tjeneste ved at accpetere et salg til FCM, men JH havde andre ideer. Nu får OB ingenting, længere er den ikke, og der er kun en person at takke!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMan har gennem årene læst meget vrøvl herinde. Og den her lever til fulde op til standarden for mange tåbelige indlæg det sidste halve år. Eller skal vi sige 7 år. Intet under at forum bløder medlemmer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMan har gennem årene læst meget vrøvl herinde. Og den her lever til fulde op til standarden for mange tåbelige indlæg det sidste halve år. Eller skal vi sige 7 år. Intet under at forum bløder medlemmer.
Jeg syntes faktisk at der er mange her inde der kommer med gode begrundelser for de ting de mener. Så kan man være enig eller ej
Comment
-
Joan mener, Bielefeld var den bedste mulighed af dem, der var interesserede i ham, og han ser skiftet som et skridt op.
http://obstruktion.dk/edmundsson-bie...-et-skridt-op/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJoan mener, Bielefeld var den bedste mulighed af dem, der var interesserede i ham, og han ser skiftet som et skridt op.
http://obstruktion.dk/edmundsson-bie...-et-skridt-op/
Comment
Comment