Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tænker at jeg stadig har en bundsjat tilgode
    Jeg var nu mere derhenne hvor vi skulle hive hver en ;-) .. dobbelt op på gevindst
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Og hold nu kæft, hvor har OB bare brug for spillere der kan lave mål, også når de ikke spiller godt. Kig på spillere som Helenius, AK, Greve og Jönsson, det er i den grad typer der må betegnes som medgangsspillere og som kan være meget meget langt fra at få ting til at ske rent offensivt, når spillet ikke kører. Og det er ret tit at spillet ikke kører i OB, skulle jeg hilse at sige.

      Joan har scoret eller assisteret 26% af alle vores mål det sidste 1½ år, han har afgjort en række kampe, og han leverer altid en fighter indsats, modsat visse andre. Det er naivt at tro, at truppen ikke mister noget åbenlys kvalitet og killerinstinkt, som man ikke bare lige erstatter så let som ingenting.

      Måske hans mål blot viser at han et mere nyttig som angriber/hængende end som kant ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Den holdning fatter jeg ærligt talt ikke en pløk af.

        Jeg synes, at Joan var rigtigt god og vigtig for os i sidste sæson. Han var holdets topscorer, på trods af at han ofte spillede på kanten, og han lavede nogle rigtigt vigtige mål for os i svære situationer i den sæson, bl.a. da han sætte os igang med et drømmehug i forårets første kamp mod Randers, så vi fik det rygstød og den positive start vi havde brug for, eller da han brød dødvandet og scorede til 1-0 i sæsonens måske vigtigste kamp i Århus, hvor uafgjort eller et nederlag havde gjort det meget svært at undgå en af de nederste fire pladser.

        I denne har han ikke været ligeså god nej, hvilket jeg tror bl.a. også skyldes, at han ikke har fået lov at spille en af de forreste pladser, hvor han har kunne bevæge sig mere frit og bruge sin evner som dybdeløber og ved at true forsvaret direkte. Alligevel er det ham der har bragt os foran i to ud af de seks sejre vi har fået i efteråret, og han har bevist, at han er en spiller der kan afgøre kampe og få ting til at ske, når det er svært og kampene er låste. Sådan nogle typer synes jeg ikke, at vi bare kan tillade os at smide væk, uden at have en god tro på, at vi kan finde noget bedre. Til sammenligning har Helenius to mål været en 1-3 reducering og en scoring til 2-0 der i den grad lignede i selvmål. Han har slet ikke vist, at han kan afgøre kampe for os, og han får givetvis noget nær det dobbelte af, hvad Joan får i løn.

        Jeg græder ikke snot, hvis Joan stopper til sommer, men hvis han ikke skal fortsætte og ikke har gjort sig fortjent til en lønforhøjelse ift. den sikkert ret gennemsnitlige løn han får sammenlignet med resten af truppen, så forventer jeg, at det er fordi, at man kan hive noget ind som vi kan have klare forhåbninger til har større kvalitet. Og det vil jeg gerne have lov at se, før jeg tror på det.
        Jeg er enig i at Joan klart er en af holdets bedste spillere og det er Kents ansvar at han ikke længere præsterer. Basta.
        Der kommer sikkert en der er dårligere.
        Hvornår får man mon lov til at være en ydmyg glad og tilfreds fan i dette talentløse cirkus.?
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg er enig i at Joan klart er en af holdets bedste spillere og det er Kents ansvar at han ikke længere præsterer. Basta.
          Der kommer sikkert en der er dårligere.
          Hvornår får man mon lov til at være en ydmyg glad og tilfreds fan i dette talentløse cirkus.?
          Jeg synes der er mange spiller man kan give KN skylden for ikke præsterer. Men igen, jeg er der hvor jeg ikke mener KN gør noget godt for OB mere.

          Comment


            Joan på vej væk

            http://www.ob.dk/artikel/edmudsson-bliver-hjemme.aspx

            Comment


              Havde gerne set ham fortsætte men det er ikke noget jeg kommer til at ligge søvnløs over

              Comment


                Jeg havde alligevel troet de ville blive enige. Havde også gerne set ham blive, men ligesom fmpr, så kommer jeg ikke til at ligge søvnløs over det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg havde alligevel troet de ville blive enige. Havde også gerne set ham blive, men ligesom fmpr, så kommer jeg ikke til at ligge søvnløs over det.

                  jeg kommer heller ikke til at ligge søvnløs for sælger vi ham uden at købe en erstatning behøver jeg ikke se nogle OB kampe i foråret..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Joan er meget opsat på at blive i OB, men selvom de forhandler, er der ikke enighed endnu. Han ved dog godt selv, at han ikke står med de bedste kort på hånden i en forhandling.

                    http://obstruktion.dk/edmundsson-haa...lig-afklaring/
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Meget kan ske på et par dage
                    Tinder må have løbet tør for dates i Danmark

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                      jeg kommer heller ikke til at ligge søvnløs for sælger vi ham uden at købe en erstatning behøver jeg ikke se nogle OB kampe i foråret..
                      Så tror jeg du får lidt mere fritid end forventet...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Meget kan ske på et par dage
                        Tinder må have løbet tør for dates i Danmark
                        Ja, det må jeg nok sige. Jeg synes godt nok, han lignede en mand, der mente det, da han sagde det. Men det er jo svært at vide, om grunden er, at han faktisk gerne vil væk, eller om den tilbudte kontrakt bare var så dårlig, at det ikke giver mening at blive.

                        Comment


                          Håbløst. Når vi endelig rammer noget på transfermarkedet, skal de lynhurtigt væk igen.

                          Ud af de 12 spillere, som Kent og JH har hentet i fællesskab i de to første vinduer, er der kun 3 tilbage. Det vil sige, at 75% af de indkøb vi laver, skal udskiftes allerede indenfor 2 år, eller hvad?

                          "Kontinuitet er et ord vi bruger for at camouflere, hvor lallende inkompetente vi er." Odense Boldklub 2018'

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Ja, det må jeg nok sige. Jeg synes godt nok, han lignede en mand, der mente det, da han sagde det. Men det er jo svært at vide, om grunden er, at han faktisk gerne vil væk, eller om den tilbudte kontrakt bare var så dårlig, at det ikke giver mening at blive.
                            Der står faktisk at han igennem et stykke tid har fået lov til at afsøge nye muligheder.. Tror du er blevet stukket en lille hvid løgn forleden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              jeg kommer heller ikke til at ligge søvnløs for sælger vi ham uden at købe en erstatning behøver jeg ikke se nogle OB kampe i foråret..
                              Vi har jo hentet Kløve ...

                              Rømer for Izu
                              Lund for Tingager
                              Kløve for ......
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Håbløst. Når vi endelig rammer noget på transfermarkedet, skal de lynhurtigt væk igen.

                                Ud af de 12 spillere, som Kent og JH har hentet i fællesskab i de to første vinduer, er der kun 3 tilbage. Det vil sige, at 75% af de indkøb vi laver, skal udskiftes allerede indenfor 2 år, eller hvad?

                                "Kontinuitet er et ord vi bruger for at camouflere, hvor lallende inkompetente vi er." Odense Boldklub 2018'
                                Det eneste kontinuerlige i OB er middelmådighed ...
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X