Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Der er ikke andet i det, end at man er nervøs for, at han ville gå i stykker ved at spille indendørs. Så man har valgt at tage ham ud af truppen.
    Lyder fornuftigt. Men så må der jo være småskavanker. Ellers var der ingen grund til at udtage ham i første omgang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lyder fornuftigt. Men så må der jo være småskavanker. Ellers var der ingen grund til at udtage ham i første omgang
      Jeg skal ikke gøre mig helt klog på det. Men på Bredal lød det ikke til, at der var noget, de var bare nervøse for, at der skulle ske noget med ham.

      Comment


        Man kan i hvert fald læse her, hvad Bredal sagde om Joan.

        http://obstruktion.dk/bredal-vi-gaar-vinde-kmd-cup/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Jeg håber ikke han bliver. Har aldrig rigtig været imponeret af ham. Selv i hans gode periode i sidste sæson synes jeg han i bedste fald var en lidt over middel superligaspiller. Jeg savner fart og klare spidskompetencer hos ham. Og så irriterer hans film mig.

          Måske det vil give mening hvis han blev på en kontrakt som en breddespiller (som jeg går ud fra han har i dag), men jeg tror han kræver en del mere nu her. Der bør kunne findes bedre - uden det skal ende i endnu en diskussion om JHs evner eller manglen på samme.
          Og ham leverede ikke mange argumenter for en højere kontrakt i efteråret.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Man kan i hvert fald læse her, hvad Bredal sagde om Joan.

            http://obstruktion.dk/bredal-vi-gaar-vinde-kmd-cup/
            Tak

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Man kan i hvert fald læse her, hvad Bredal sagde om Joan.

              http://obstruktion.dk/bredal-vi-gaar-vinde-kmd-cup/
              Lyder lidt mærkeligt til mig at man vil gå hård efter sejren med en stærk trup men lader Joan, som kaldes en god indendørsspiller, hjemme.
              Måske er der ja også en lille idé at beskadigede varer ikke sælges så god...
              Der var ja også udmeldinger at Joan er interesseret at forlænge men åbenbart kommer man ikke i gang eller er afventende i OB.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg håber ikke han bliver. Har aldrig rigtig været imponeret af ham. Selv i hans gode periode i sidste sæson synes jeg han i bedste fald var en lidt over middel superligaspiller. Jeg savner fart og klare spidskompetencer hos ham. Og så irriterer hans film mig.

                Måske det vil give mening hvis han blev på en kontrakt som en breddespiller (som jeg går ud fra han har i dag), men jeg tror han kræver en del mere nu her. Der bør kunne findes bedre - uden det skal ende i endnu en diskussion om JHs evner eller manglen på samme.
                Ser ham også meget gerne skudt af , han er kun lige knap middelmådig hvis man tager gennemsnittet af hans præstationer .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lyder fornuftigt. Men så må der jo være småskavanker. Ellers var der ingen grund til at udtage ham i første omgang

                  Er man bange for den lille pjevs slår sig når han falder på gulvet i sine usmagelige forsøg på film ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Er man bange for den lille pjevs slår sig når han falder på gulvet i sine usmagelige forsøg på film ?
                    Nu er der ikke de store nærkampe i dette spil så mon dog..

                    Comment


                      Joan er meget opsat på at blive i OB, men selvom de forhandler, er der ikke enighed endnu. Han ved dog godt selv, at han ikke står med de bedste kort på hånden i en forhandling.

                      http://obstruktion.dk/edmundsson-haa...lig-afklaring/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Joan er meget opsat på at blive i OB, men selvom de forhandler, er der ikke enighed endnu. Han ved dog godt selv, at han ikke står med de bedste kort på hånden i en forhandling.

                        http://obstruktion.dk/edmundsson-haa...lig-afklaring/
                        ja den er soleklar. Joan vil have mere i løn og det vil JH ikke give da han ikke har præsteret over en længere periode..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          ja den er soleklar. Joan vil have mere i løn og det vil JH ikke give da han ikke har præsteret over en længere periode..
                          Hvilket er fint. Han kom jo også fra Vejle, og får sikkert ikke så meget i løn. Hvilket han heller ikke er værd, så det må blive adios og tillykke til Randers eller Viborg med ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Hvilket er fint. Han kom jo også fra Vejle, og får sikkert ikke så meget i løn. Hvilket han heller ikke er værd, så det må blive adios og tillykke til Randers eller Viborg med ham.
                            Han har nok ikke de bedste kort på hånden, men en præstationsbaseret kontrakt med aflønning i form af bonus for startpladser, mål osv. kunne måske være en mulighed .. så har han da noget at arbejde hen til, det kan måske motivere ham. Hans topniveau er jo ganske godt
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Han har nok ikke de bedste kort på hånden, men en præstationsbaseret kontrakt med aflønning i form af bonus for startpladser, mål osv. kunne måske være en mulighed .. så har han da noget at arbejde hen til, det kan måske motivere ham. Hans topniveau er jo ganske godt
                              Han kan jo bare score 8-10 kasser i foråret. Så er det problem nok hurtigt løst nede på JHs kontor

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Joan er meget opsat på at blive i OB, men selvom de forhandler, er der ikke enighed endnu. Han ved dog godt selv, at han ikke står med de bedste kort på hånden i en forhandling.

                                http://obstruktion.dk/edmundsson-haa...lig-afklaring/
                                Klar melding, må man sige: du/I får mere ud af spillerne end langt de fleste 'faste' journalister - godt arbejde og tak.
                                Ud fra hans præstationer virker det også logisk. Han havde helt afgørende aktioner i foråret, hvor man tænkte, at han var et kæmpe scoop. Der er sikkert både noget mentalt og formmæssigt over de udsving. Nu tænker jeg nok mere, at han er lidt svær at blive klog på, så håber han klør på og får løsnet lidt op for det talent, som han helt klart har.

                                Comment

                                Working...
                                X