Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han har en Tinder date som han helst ikke ville aflyse
    Haha det er sgu nok ikke helt ude i hampen. Jeg fik sgu næsten helt ondt af manden, da jeg hørte at det var måden han hævdede sig på i omklædningsrummet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Haha det er sgu nok ikke helt ude i hampen. Jeg fik sgu næsten helt ondt af manden, da jeg hørte at det var måden han hævdede sig på i omklædningsrummet.
      Gjorde han opmærksom på, at han havde mange Tinder-dates? Kæft et BALLA-liv han lever i Odense...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Haha det er sgu nok ikke helt ude i hampen. Jeg fik sgu næsten helt ondt af manden, da jeg hørte at det var måden han hævdede sig på i omklædningsrummet.
        Friday night is date night not game night..

        Jeg håber at han bliver og forlænger. Jeg tror han får et godt forår og kan blive bedre end han pt er.. Dette skal ses i sammenhæng den gamle frase: Man ved hvad man har men ikke hvad man får..
        Men da alt nok går som det plejer forlænger vi med Jønne og lader Joan gå gratis

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Gjorde han opmærksom på, at han havde mange Tinder-dates? Kæft et BALLA-liv han lever i Odense...
          https://youtu.be/LPd8fEz5NVk?t=2m40s

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Bare fordi der er så stille på forum i dag (stille på forum, der er så stille på forum.. Forum, syng en sang for os... Ok, jeg stopper nu):
            Skal man mon lægge noget i, at Joan er gledet ud af truppen til det der indestævne i Brøndby? Skade? Salg?
            Vi undersøger sagen :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obstruktion Se indlæg
              vi undersøger sagen :-)
              f5 f5 f5 f5 f5 f5

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                f5 f5 f5 f5 f5 f5
                Der et intet salg eller noget dramatik over det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Der et intet salg eller noget dramatik over det.
                  Tinder it is then

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Der et intet salg eller noget dramatik over det.
                    Takker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Der et intet salg eller noget dramatik over det.
                      Altså i samme stil som vi alle troede med Frederik Tinager....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Friday night is date night not game night..

                        Jeg håber at han bliver og forlænger. Jeg tror han får et godt forår og kan blive bedre end han pt er.. Dette skal ses i sammenhæng den gamle frase: Man ved hvad man har men ikke hvad man får..
                        Men da alt nok går som det plejer forlænger vi med Jønne og lader Joan gå gratis
                        Jeg håber ikke han bliver. Har aldrig rigtig været imponeret af ham. Selv i hans gode periode i sidste sæson synes jeg han i bedste fald var en lidt over middel superligaspiller. Jeg savner fart og klare spidskompetencer hos ham. Og så irriterer hans film mig.

                        Måske det vil give mening hvis han blev på en kontrakt som en breddespiller (som jeg går ud fra han har i dag), men jeg tror han kræver en del mere nu her. Der bør kunne findes bedre - uden det skal ende i endnu en diskussion om JHs evner eller manglen på samme.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Jeg håber ikke han bliver. Har aldrig rigtig været imponeret af ham. Selv i hans gode periode i sidste sæson synes jeg han i bedste fald var en lidt over middel superligaspiller. Jeg savner fart og klare spidskompetencer hos ham. Og så irriterer hans film mig.

                          Måske det vil give mening hvis han blev på en kontrakt som en breddespiller (som jeg går ud fra han har i dag), men jeg tror han kræver en del mere nu her. Der bør kunne findes bedre - uden det skal ende i endnu en diskussion om JHs evner eller manglen på samme.
                          Nej for guds skyld.. Men det er en af grundende til at man kunne beholde ham.. Tvivler på at vi finder noget meget bedre fra Day1

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Altså i samme stil som vi alle troede med Frederik Tinager....
                            Så lad mig lige omformulere mig. Jeg ved ikke, om han er på vej væk, men det er ikke derfor, han ikke skal med til Brøndby i morgen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Så lad mig lige omformulere mig. Jeg ved ikke, om han er på vej væk, men det er ikke derfor, han ikke skal med til Brøndby i morgen.
                              Ved du grunden?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ved du grunden?
                                Der er ikke andet i det, end at man er nervøs for, at han ville gå i stykker ved at spille indendørs. Så man har valgt at tage ham ud af truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X