Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Der har været nogle fejlafleveringer, men Izunna ser stadig dejligt dominerende, dirigerende og bevægelig ud. Det er det vi i den grad har brug for!

Comment

Kan se på kommentarerne omkring Barrett at fodbold kan opleves forskelligt!

Comment

Det er tilgengæld sjovt at se hvor lidt at resten af holdet bruger Momo i spillet - han løber godt nok rundt, men er ikke rigtigt med i noget.

Comment

Er barret ikke en tand for ventrebenet - han bruger for meget tid, fordi han ikke naturligt slår afleveringerne med højre, men han flytter kroppen, så bolden ligger til venstrebenet - eller ser I det anderledes?

Comment

...kan umiddelbart heller ikke få øje på, hvor Barrett falder igennem...

Comment

Godt angreb!

Comment

Jo sådan ser jeg det også. Men er ret sikker på, at en del af strategien med backs hos KN er mod baglinjen og indlæg.

Comment

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                  ...kan umiddelbart heller ikke få øje på, hvor Barrett falder igennem...
                  Han spiller fint - men jeg synes, at han bruger sit højreben for lidt - det koster altså tid - tid man ikke har på højeste niveau. Men jeg kigger videre!

Comment

Nr. 9 får mål annulleret for off side..
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Rasmus Jensen offside på hans scoring efter gennemspil med Greve.

Comment

Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                        Jo sådan ser jeg det også. Men er ret sikker på, at en del af strategien med backs hos KN er mod baglinjen og indlæg.
                        Men man er for let at lukke ned, hvis man ikke har den nødvendige teknik med højrebenet, så man kan trække ind i banen med venstrebenet og lave en hurtig hård aflevering med højrebenet på tværs eller i det tomme rum bag forsvarskæden til et dybdeløb.

Comment

Han falder heller ikke igennem. Han bliver bare aldrig en fast del af OB's start 11.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Han spiller fint - men jeg synes, at han bruger sit højreben for lidt - det koster altså tid - tid man ikke har på højeste niveau. Men jeg kigger videre!
                            Jeg er enig med dig...

Han kan godt med højre, men han bliver hurtigt for venstre benet i mange situationer, han skal ikke presses ret meget, eller begrænses ret meget i sine muligheder i en given situation... Mere spilletid og selvtillid er måske noget af opskriften på at få højrebenet mere sikkert...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

OMG et langskudsmål fra Izunna 3-0

Comment

SUPER-kasse af Izunna! Minder om den han lavede mod os for FCM.

Comment

Working...
                                X