Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er nemt at lave kongeafleveringer, når man er upresset og modstandernes forsvarere uden sans for overblik og kommunikation lader en modstander løbe i ryggen på én i et hul på størrelse med en mindre Grand Canyon.

    MvH ChrisOB
    Nu har jeg lige set den igen, og midtbanespilleren får en aflevering fra sin midterforsvar, og efter et par meters løb sender han bolden ind bag forsvaret med sin førsteberøring. Grand Canyon er vist lidt af journalistisk stramning - han løber i ryggen, og der er ikke afstemt mellem forsvarerne, men jeg synes det er en god aflevering, og man kan, trods alt, ikke afholde modstanderne fra at nærme sig feltet. Og så er Tobias Mikkelsen immervæk noget hurtigere end begge vores stoppere, så selv hvis hullet havde været mindre, havde han nok løbet fra dem alligevel. :)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Hvordan går det egentlig med Raben. Fik jo debut i superligaen i en tidlig alder men rendte jo så ind i en skade. Men hvordan spiller han egentlig idag ?
      Så vidt jeg har hørt, er han ikke moden til et liv som prof. Der går vidst mere fis end fodbold oppe i hovedet på ham. Han har talentet, men vil det ikke nok endnu. Måske en ny AK, måske bare end eklatant fuser

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg troede jo at Izunna ville være en kæmpe forstærkning. Men han spiller jo som en forskrækket teenager. Jeg synes derfor at der mangler CM der kan vende med bolden og drive den sikkert fremad, og en angriber til ville også være at ønske. Forsvaret er sådan set ikke så sløjt - det er midtbanen der får dem til at se åndssvage ud. F.eks. målet i søndags - Rasmus Falk mister bolden da alle er på vej fremad, og så ser forsvaret over dårligt ud da det går stærkt den anden vej.
        Izunna skal vel også lige have lov til at spille den slags bold som KN gerne vil.
        Jeg mener også det er vildt nok at melde ham ude efter 3 kampe.

        Det var der også nogen der gjorde med MeM, men ham vil jeg sgu nødig af med nu.

        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Nu har jeg lige set den igen, og midtbanespilleren får en aflevering fra sin midterforsvar, og efter et par meters løb sender han bolden ind bag forsvaret med sin førsteberøring. Grand Canyon er vist lidt af journalistisk stramning - han løber i ryggen, og der er ikke afstemt mellem forsvarerne, men jeg synes det er en god aflevering, og man kan, trods alt, ikke afholde modstanderne fra at nærme sig feltet. Og så er Tobias Mikkelsen immervæk noget hurtigere end begge vores stoppere, så selv hvis hullet havde været mindre, havde han nok løbet fra dem alligevel. :)
        Er du sikker på vi ikke kan det?
        Det vil faktisk gøre de kampe med OB lidt mere sikre.

        Jeg mener JH skal prøve at få det forslag igennem, så vores modstandere aldrig må nærme sig vores felt :D

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Nu har jeg lige set den igen, og midtbanespilleren får en aflevering fra sin midterforsvar, og efter et par meters løb sender han bolden ind bag forsvaret med sin førsteberøring. Grand Canyon er vist lidt af journalistisk stramning - han løber i ryggen, og der er ikke afstemt mellem forsvarerne, men jeg synes det er en god aflevering, og man kan, trods alt, ikke afholde modstanderne fra at nærme sig feltet. Og så er Tobias Mikkelsen immervæk noget hurtigere end begge vores stoppere, så selv hvis hullet havde været mindre, havde han nok løbet fra dem alligevel. :)
          Utvivlsomt til det sidste. :-) Men bedre forsvarsspillere havde afværget den situation, f.eks ved at trække offside. :-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Hvordan går det egentlig med Raben. Fik jo debut i superligaen i en tidlig alder men rendte jo så ind i en skade. Men hvordan spiller han egentlig idag ?
            Fysisk er han vist ved at være klar igen men er vist ikke en type der har dedikeret sig 101% til fodbold. Om det så er 90 eller 95% ved jeg ikke. Men for at klare det i det her game er du nød til at gå all in.. Derfor håber jeg at de giver ham chancen på en 1 årig. For at se om han vokser med opgaven

            Comment


              #66
              Nogle gutter eller gutinder der ser AaB-AGF? Hvis ja, så smid da lige lidt info på hvordan KEP spiller :O)

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Nogle gutter eller gutinder der ser AaB-AGF? Hvis ja, så smid da lige lidt info på hvordan KEP spiller :O)

                MvT
                Dårligt, gav straffe for hands, men målmand redder Duncan.

                Comment


                  #68
                  Han tabte også en hovedstødsduel, som førte til AGF's første udligning.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Han tabte også en hovedstødsduel, som førte til AGF's første udligning.

                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Dårligt, gav straffe for hands, men målmand redder Duncan.
                    Hehe. Måske han koncentrerer sig allerede på sin tid som forsvarsgeneral hos os. Der vil jeg gerne tilgive den en eller anden fejl nu, hvis de ske på grund af sin begejstring for sin fremtid i OB. ;-)
                    Last edited by andlox; 19-03-2016, 09:33.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Sidder og ser optakten til FCN-FCK, i den forbindelse bed jeg mærke i at selv med en bunke småskader og karantæner, så fortrækker Ståle at bruge Verbic i angrebet og Toutouh på venstre midt og dermed holde Kadrii på bænken.

                      Nogle af jer der har fulgt lidt Kadrii som ved om det skyldes han bare ikke er klar til at starte inde endnu, eller om det skyldes at Ståle bare ikke vil bruge ham?

                      Hvis det er fordi han ikke har en fremtid i FCK, er han så en mulighed på vores venstre midt fra næste sæson eller er det bare ikke et emne for folket herinde grundet hans lidt uheldige kommentarer omkring OBs sundhedsektor efter hans skifte til FCK?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Sidder og ser optakten til FCN-FCK, i den forbindelse bed jeg mærke i at selv med en bunke småskader og karantæner, så fortrækker Ståle at bruge Verbic i angrebet og Toutouh på venstre midt og dermed holde Kadrii på bænken.

                        Nogle af jer der har fulgt lidt Kadrii som ved om det skyldes han bare ikke er klar til at starte inde endnu, eller om det skyldes at Ståle bare ikke vil bruge ham?

                        Hvis det er fordi han ikke har en fremtid i FCK, er han så en mulighed på vores venstre midt fra næste sæson eller er det bare ikke et emne for folket herinde grundet hans lidt uheldige kommentarer omkring OBs sundhedsektor efter hans skifte til FCK?
                        Tænker det er svært at komme tilbage til en klub man har svinet før.
                        Elskede Kadriis attitude og spilmåde men han havde to korsbåndsskader nu og jeg ville være forsigtigt at investere alt for mange penge i ham. Hvornår har han kontrakt udløb i FCK?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Tænker det er svært at komme tilbage til en klub man har svinet før.
                          Elskede Kadriis attitude og spilmåde men han havde to korsbåndsskader nu og jeg ville være forsigtigt at investere alt for mange penge i ham. Hvornår har han kontrakt udløb i FCK?
                          Tænker lidt det samme men kan han se sig selv så meget i øjnene og være ydmyg om det at komme tilbage så bør vi også store nok til tage imod ham ... Men han skal da ud og bevise sig på ny ..
                          Han kan jo have haft ret og dermed også grund til at være skuffet .. Vel næppe den første eller sidste der har været kort for hovedet ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Tænker lidt det samme men kan han se sig selv så meget i øjnene og være ydmyg om det at komme tilbage så bør vi også store nok til tage imod ham ... Men han skal da ud og bevise sig på ny ..
                            Han kan jo have haft ret og dermed også grund til at være skuffet .. Vel næppe den første eller sidste der har været kort for hovedet ..
                            Ja, hvis begge side vil det kan man klare det. Og jeg ville helt sikker give ham en hjertelig velkommen. Var i stadion da han fik sin første korsbåndsskade og prøvte at genoptage kampen dermed.
                            En Kadrii i topform ville være fantastisk for os og håber sin knæ er helt i orden igen. Men to korsbåndsskader - det kan også forusikre en spiller.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Tænker det er svært at komme tilbage til en klub man har svinet før.
                              Elskede Kadriis attitude og spilmåde men han havde to korsbåndsskader nu og jeg ville være forsigtigt at investere alt for mange penge i ham. Hvornår har han kontrakt udløb i FCK?
                              Han har kontrakt til sommeren 2018, så han bliver nok ikke aktuel hos os lige her og nu, men personligt ville jeg byde ham hjerteligt velkommen. Han behandlede os fans med respekt da han scorede for FCK på Trefor Park. Det har jeg respekt for.

                              Hans kommentarer vedr. Vores sundhedssektor tager jeg ikke så tungt, måske har han ret, måske har han ikke? Jeg tror mere bare det var en ung knægt som var træt af at være skadet, og generelt bare var lidt vred pga. det.. Følelser får sommetider frit løb, og nogen skulle ligesom være synderen..

                              Comment


                                #75
                                Jeg savner stadig Bashkim

                                Comment

                                Working...
                                X