Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Jeg savner stadig Bashkim
    jeg kunne sgu også godt li' ham - og ville som udgangspunkt ikke have noget imod han returnerede. Men syntes desværre hans skadeshistorik taler imod ham.
    Tror nu heller ikke det er aktuelt - hvis han har 2 år tilbage af sin kontrakt. Men hvem ved måske et lejemål....

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      jeg kunne sgu også godt li' ham - og ville som udgangspunkt ikke have noget imod han returnerede. Men syntes desværre hans skadeshistorik taler imod ham.
      Tror nu heller ikke det er aktuelt - hvis han har 2 år tilbage af sin kontrakt. Men hvem ved måske et lejemål....
      Lige netop hans skadeshistorik gør højst sandsynligt, at vi ikke tør kaste en "stor kontrakt" efter ham, selv hvis han skulle være interesseret i at gå ned i løn i jagten på spilletid.

      Da Bashkim var bedst, der kunne han score fra stort set alle vinkler på banen, det synes jeg ikke, at der er andre i superligaen, som kan på samme måde. Og så er jeg også vild med hans fight og tænding i kampene.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        jeg kunne sgu også godt li' ham - og ville som udgangspunkt ikke have noget imod han returnerede. Men syntes desværre hans skadeshistorik taler imod ham.
        Tror nu heller ikke det er aktuelt - hvis han har 2 år tilbage af sin kontrakt. Men hvem ved måske et lejemål....
        jeg vil absolut heller ikke have noget imod BK i OB igen, men er Fester-AK og BK trods alt ikke for ens som typer. Vi har vel ret beset mere brug for en "brechstange" som tyskerne siger
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Nu kan man jo aldrig helt vide i fodbold, men jeg er nu temmelig sikker på, at Kadrii er et overstået kapitel i OB. Han bebrejdede OB for sit skadesforløb, og der har også været lidt historier om, at han har hypet FCK til nogen af de tidligere holdkammerater og fortalt om, hvor meget bedre alting er i FCK. Kan som sådan også godt forstå, hvis han er lidt bitter - det var sgu et lidt uheldigt forløb med den skade, også selvom han selv havde en rolle i det

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            Sidder og ser optakten til FCN-FCK, i den forbindelse bed jeg mærke i at selv med en bunke småskader og karantæner, så fortrækker Ståle at bruge Verbic i angrebet og Toutouh på venstre midt og dermed holde Kadrii på bænken.

            Nogle af jer der har fulgt lidt Kadrii som ved om det skyldes han bare ikke er klar til at starte inde endnu, eller om det skyldes at Ståle bare ikke vil bruge ham?

            Hvis det er fordi han ikke har en fremtid i FCK, er han så en mulighed på vores venstre midt fra næste sæson eller er det bare ikke et emne for folket herinde grundet hans lidt uheldige kommentarer omkring OBs sundhedsektor efter hans skifte til FCK?
            Kadrii tilbage til OB ville være en drøm. Tror dog ikke fck er interesseret i at slippe ham. Det med alle hans udtalelser omkring sit skadesforløb i OB tror jeg ikke man skal ligge for meget i. Der er løbet meget vand igennem Odense å siden, med helt nyt træner-setup mm. Drengen var bare frustreret over at være skadet så længe og så var han på det tidspunkt mega glad for at komme hjem til københavn hvor han troede alt ville være rosenrødt for ham, hvilket det jo har vist sig ikke at være bl.a. pga den konkurrencesituation samt skadesmæssig tilbagefald på trods af fck's fantastske sundhedssektor ;-)
            Som sagt tror jeg ikke fck vil af med ham med alle de kampe de står overfor både i år og næste år.

            Mht erstatning for Falk på venstrekanten hvad så med Nicholaj Thomsen fra AaB? Så vidt jeg kan se udløber hans kontrakt 31.decemer 2016, hvilket måske kan gøre at AaB ikke vil presse prisen helt i vejret, da de kan risikere slet ikke at tjene på ham, hvis han lader den løbe ud til nytår ligesom Falk gjorde med os.
            Igen er det en spiller som Kent kender fra AaB og omvendt og jeg mener hal vil være en perfekt erstatning for en klassespiller som Falk. Klasse for klasse ;-). Om vi så er villige til at betale den pris som AaB forlanger er naturligvis tvivlsomt, men han er i mine øjne spillemæssigt fuldt på højde med Falk.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Kadrii tilbage til OB ville være en drøm. Tror dog ikke fck er interesseret i at slippe ham. Det med alle hans udtalelser omkring sit skadesforløb i OB tror jeg ikke man skal ligge for meget i. Der er løbet meget vand igennem Odense å siden, med helt nyt træner-setup mm. Drengen var bare frustreret over at være skadet så længe og så var han på det tidspunkt mega glad for at komme hjem til københavn hvor han troede alt ville være rosenrødt for ham, hvilket det jo har vist sig ikke at være bl.a. pga den konkurrencesituation samt skadesmæssig tilbagefald på trods af fck's fantastske sundhedssektor ;-)
              Som sagt tror jeg ikke fck vil af med ham med alle de kampe de står overfor både i år og næste år.

              Mht erstatning for Falk på venstrekanten hvad så med Nicholaj Thomsen fra AaB? Så vidt jeg kan se udløber hans kontrakt 31.decemer 2016, hvilket måske kan gøre at AaB ikke vil presse prisen helt i vejret, da de kan risikere slet ikke at tjene på ham, hvis han lader den løbe ud til nytår ligesom Falk gjorde med os.
              Igen er det en spiller som Kent kender fra AaB og omvendt og jeg mener hal vil være en perfekt erstatning for en klassespiller som Falk. Klasse for klasse ;-). Om vi så er villige til at betale den pris som AaB forlanger er naturligvis tvivlsomt, men han er i mine øjne spillemæssigt fuldt på højde med Falk.
              Thomsen ryger til udlandet. Den hylde kan vi ikke hente på. Han er stadig på vej fremad. Vi kan jo ikke engang holde på vores egne talenter (Falk) i den kategori

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Kadrii tilbage til OB ville være en drøm. Tror dog ikke fck er interesseret i at slippe ham. Det med alle hans udtalelser omkring sit skadesforløb i OB tror jeg ikke man skal ligge for meget i. Der er løbet meget vand igennem Odense å siden, med helt nyt træner-setup mm. Drengen var bare frustreret over at være skadet så længe og så var han på det tidspunkt mega glad for at komme hjem til københavn hvor han troede alt ville være rosenrødt for ham, hvilket det jo har vist sig ikke at være bl.a. pga den konkurrencesituation samt skadesmæssig tilbagefald på trods af fck's fantastske sundhedssektor ;-)
                Som sagt tror jeg ikke fck vil af med ham med alle de kampe de står overfor både i år og næste år.

                Mht erstatning for Falk på venstrekanten hvad så med Nicholaj Thomsen fra AaB? Så vidt jeg kan se udløber hans kontrakt 31.decemer 2016, hvilket måske kan gøre at AaB ikke vil presse prisen helt i vejret, da de kan risikere slet ikke at tjene på ham, hvis han lader den løbe ud til nytår ligesom Falk gjorde med os.
                Igen er det en spiller som Kent kender fra AaB og omvendt og jeg mener hal vil være en perfekt erstatning for en klassespiller som Falk. Klasse for klasse ;-). Om vi så er villige til at betale den pris som AaB forlanger er naturligvis tvivlsomt, men han er i mine øjne spillemæssigt fuldt på højde med Falk.
                Nu skal man aldrig sige aldrig. Men en spiller som Thomsen kan ikke ende i OB. Slet ikke efter han blev udtaget til landsholdet..
                Med eller uden Kent ved roret

                Comment


                  #83
                  Kadrii er ikke 100% klar endnu

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...t-koere-endnu/

                  Comment


                    #84
                    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...en-til-sommer/
                    Højre eller venstre side?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Hovedsagelig højre (som back og midt), men jeg har også set ham i venstre side (som midt).
                      Citeret fra min oplevelse af ham i en FCK - OB U19 kamp i efteråret:
                      "Jacob Buus, der startede på højre back og også spillede højre midt, scorede gode points i min bog. Meget af det farlige i 2. halvleg kom fra ham, når han med høj hastighed drønede ned af sidelinjen og løb tabte bolde op. Så demonstrerede han ved flere lejligheder en god teknik, bl.a. ved oplægget til det 2. mål, og hele tiden med fight. Fight er et nøglebegreb når det ikke går godt."

                      Jeg synes det dækker meget godt min opfattelse: En figther med god hastighed og teknik. Han har slået gode indlæg med både højre og venstre (nævnte oplæg var nemlig med venstre og jeg kan stadig genkalde det for mit indre blik). Jeg kan, i mine tråde, dog også se noget temperament, der forhåbentlig bliver styret, så han ikke trækker dumme gule og røde kort. Han var vist fået et af hver til de kampe jeg har set pga. brug af mund.

                      Men super spændende. Jeg glæder mig til at se mere til ham fremover!

                      Comment


                        #86
                        Men det betyder vel så at vi har to talenter til HB foruden Lund der er blevet bænket af Desler ... ? Eller satser man på Magnus som CB og så har ham og Tingager for subs for KEP og HJ?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Thomsen? Urealistisk. Kadrii ser vi næppe heller igen, med mindre han er gået så meget i stykker, at FCK ikke gider mere. Egentlig også federe at signe en af vores egne, håber det bedste for ham.

                          Comment


                            #88
                            Så fik borring sin kontrakt ophævet

                            Comment


                              #89
                              Haps haps haps

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...jonas-borring/

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det her stinker så meget af Jesper Hansens Old Spice at man slet ikke fatter det.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X