Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Rasmus Falk har 5 mål og 9 assistent indtil videre, hvorimod Muhammed Felah har 0 mål og 2 assistent.
    Hvis ledelsen ikke henter en kvalificeret afløser for Falk, med nogenlunde samme statistik med assist og mål, så ser jeg os ikke i top 6 næste sæson.
    Fellah er meget skadet, og ham mener jeg ikke vi skal bruge krudt på. Lad ham bare rejse hjem til en bundklub i Norge.
    Selvfølgelig er der også noget med spilletid her der spiller ind. Men ellers helt enig. Det må kunne findes bedre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Rasmus Falk har 5 mål og 9 assistent indtil videre, hvorimod Muhammed Felah har 0 mål og 2 assistent.
      Hvis ledelsen ikke henter en kvalificeret afløser for Falk, med nogenlunde samme statistik med assist og mål, så ser jeg os ikke i top 6 næste sæson.
      Fellah er meget skadet, og ham mener jeg ikke vi skal bruge krudt på. Lad ham bare rejse hjem til en bundklub i Norge.
      vi får aldrig en 1:1 erstatning for Falk, men netop Fellah mener jeg er "Falk-light" og måske det tætteste vi kommer på i SL. Hans skadeshistorik skal naturligvis med i vurderingen, og det er jeg sikker på at lægestaben og Kent har styr på.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        vi får aldrig en 1:1 erstatning for Falk, men netop Fellah mener jeg er "Falk-light" og måske det tætteste vi kommer på i SL. Hans skadeshistorik skal naturligvis med i vurderingen, og det er jeg sikker på at lægestaben og Kent har styr på.
        Hvis Fellah er Suppens bedste bud på Falk-light, så svarer det sgu til, at et glas vand med en skefuld syltetøj i er Fun-light, så foretrækker jeg at drikke noget andet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Hvis Fellah er Suppens bedste bud på Falk-light, så svarer det sgu til, at et glas vand med en skefuld syltetøj i er Fun-light, så foretrækker jeg at drikke noget andet.
          Haha et utroligt mærkeligt billede - men jeg er helt enig! Han har ikke vist noget i de tre år i EfB, der får mig til at tænke, at ham må vi have

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Gad vide om vi slår til? Jeg håber det ikke. Han har bare været rygtet til os før

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...r-urealistisk/
            Det ville da være en falliterklæring

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvis Fellah er Suppens bedste bud på Falk-light, så svarer det sgu til, at et glas vand med en skefuld syltetøj i er Fun-light, så foretrækker jeg at drikke noget andet.
              vi får se om KN har en anden opfattelse end dig
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Hvis Fellah er Suppens bedste bud på Falk-light, så svarer det sgu til, at et glas vand med en skefuld syltetøj i er Fun-light, så foretrækker jeg at drikke noget andet.
                Fellah har noget teknik og er hurtig på fødderne, men jeg er godt nok heller ikke imponeret af hans indsats i EfB. Det ville ikke være en spiller, der fik mig til at løbe rundt med armene over hovedet; men det kommer måske også an på, om der kommer flere til.

                Hvis vi antager, at Anders Thomsen er på vej væk, Desler skal spille HB og Lucas J ikke er kant; så tæller jeg 5 offensivspillere pt til næste sæson: AK, Fester, Yao, Greve og Joán. Det er ikke godt nok. Jeg tror ikke på Thomas Mikkelsen; ham vil man prøve at få videre, evt. på leje. Der skal nok min 2 offensivfolk ind; og så er spørgsmålet, om der er egne unge (Weber?), der kan få chancen.

                I den situation kunne Fellah være acceptabel som 2.offensivspiller. Men det er sagt uden nogen stor entusiasme.

                Comment


                  Jeg synes Fellah ville være uacceptabel som både 2. eller 8. offensivspiller. Han har INTET vist i Esbjerg, der skulle berettige at et hold, der ligger over dem både pointmæssigt og økonomisk, skulle hente ham.

                  Kæmpe nej tak herfra.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Tror Fellah har et godt niveau i sig. Det er desværre bare lidt på samme måde som Bendtner..........(jeg har set fora rygter om Fellah går lidt rigeligt i byen - det er ikke noget JEG kender til).

                    Nej tak herfra.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Fellah har noget teknik og er hurtig på fødderne, men jeg er godt nok heller ikke imponeret af hans indsats i EfB. Det ville ikke være en spiller, der fik mig til at løbe rundt med armene over hovedet; men det kommer måske også an på, om der kommer flere til.

                      Hvis vi antager, at Anders Thomsen er på vej væk, Desler skal spille HB og Lucas J ikke er kant; så tæller jeg 5 offensivspillere pt til næste sæson: AK, Fester, Yao, Greve og Joán. Det er ikke godt nok. Jeg tror ikke på Thomas Mikkelsen; ham vil man prøve at få videre, evt. på leje. Der skal nok min 2 offensivfolk ind; og så er spørgsmålet, om der er egne unge (Weber?), der kan få chancen.

                      I den situation kunne Fellah være acceptabel som 2.offensivspiller. Men det er sagt uden nogen stor entusiasme.
                      Kigger man isoleret på Fellahs fodboldmæssige egenskaber, så er jeg enig i, at han sagtens kunne bruges som breddespiller. Jeg tror ganske enkelt bare ikke på, at Fellah kan trives som reserve, det er i hvert fald det empirien i Esbjerg viser i min optik. Han har leveret på et fint niveau, når han har spillet kontinuerligt, men som indskifter synes jeg bare ikke, at han har nogen form for impact.

                      Mit indtryk af Fellah er, at vi har med en humørspiller at gøre der har brug for tiltro og frihed til at lave de til tider ekstraordinære ting, jeg synes ganske enkelt bare ikke, at han har vist nok til, at han bør få den tiltro, dertil er hans indstilling og arbejdsindsats ganske enkelt også for ringe. Som breddespiller kan jeg som sagt ikke se ham lykkedes, til det har han nok for høje tanker om sig selv, og en spiller der så tydeligt har medgangsspiller stående i panden, kommer sjældent til sin ret uden at spille kontinuerligt.

                      Comment


                        Ser ud til at vi kan afskrive ham her. Hvis han altså var et emne på noget tidspunkt

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...med-topscorer/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Tror Fellah har et godt niveau i sig. Det er desværre bare lidt på samme måde som Bendtner..........(jeg har set fora rygter om Fellah går lidt rigeligt i byen - det er ikke noget JEG kender til).

                          Nej tak herfra.
                          han har så hit jeg vusker et par enkelte A-landskampe på cv'et, ganske vist for en del år tilbage, så måske er spørgsmålet om det er realistisk at han kan genfinde et nogenlunde lignende niveau. Det er sikkert muligt at finde spillere som tilsyneladende var gået i stå, men så så lige pludselig får gang i karrieren igen ved et klubskifte til den "rigtig træner og system" Steffen Højer kunne være et eks. fra egne rækker. Hvis der er Bendtner-attitude så er det naturligvis nejtak herfra også
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg synes Fellah ville være uacceptabel som både 2. eller 8. offensivspiller. Han har INTET vist i Esbjerg, der skulle berettige at et hold, der ligger over dem både pointmæssigt og økonomisk, skulle hente ham.

                            Kæmpe nej tak herfra.
                            Jeg er nok tættest på dit indlæg her, jeg siger også nej tak... og især hvis de andre kantspillere er Greve, Joan, og Yao... så skal vi altså have en ret klar mand ind/en profil...

                            At det vi har i offensiven ikke er godt nok, må ikke blive et argument for at hente ham... det må være Fellah der skal være god nok...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Hvor mange af start 11 igår er egentlig god nok til næste års start 11 hvis vi skal i Top6?

                              Jeg kan umiddelbart kun tælle til 6 mand

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvor mange af start 11 igår er egentlig god nok til næste års start 11 hvis vi skal i Top6?

                                Jeg kan umiddelbart kun tælle til 6 mand
                                Myse
                                Desler
                                Mak
                                Fester
                                AK

                                Tingager gør det godt, men jeg kan ikke sige om han er god nok... i første omgang ryger han ikke med der, men han er da en bobler...
                                Izu er nok den største bobler, og bør være god nok, men ud fra det jeg har set i OB så er han foreløbig ikke god nok...
                                JBL og Greve, er også boblere, og sidstnævnte kunne måske være god nok nu, med lidt hjælp fra bedre holdkammerater...
                                Ari og HJ kommer ikke med her, heller ikke som boblere...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X