Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    +1
    Helt enig.
    Vi ved jo godt at Izu har været god for et par år siden og at det må han nok kunne blive igen, men det godt vi har set mod hold med ret dårlige midtbanespillere er ikke nok til storjubel. Men han er blevet bedre siden den generelt bedste spiller Makrini er væk.
    Jeg er åben for at Izu kan vise sig klart bedre for holdet end Makrini da han jo har offensive kvaliteter men han falder stadig for ofte ud i f.eks tilbageløb og så er han ikke god nok, endnu, vel.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Efb og AGF af dem du nævner, samt de 3 oprykkere og yderligere FCN og Viborg er dem vi skal/skulle måle os med:) Horsens og FCN i hvert fald har mødt FCK i foråret, FCN endda spillet uafgjort mod FCK to gange. Et markant svækket og mættet FCK hold. FCN ville ikke haft en kinamands chance i efteråret mod FCK, det er min påstand. De tabte da også 4-0 mod både FCK og FCM, og fik ikke fuldt hus mod nogen af top 6 holdene, dog fik de et par uafgjorte. Så møder de både FCK, Brøndby og FCM, hvor ingen af de hold spiller op til samme niveau som de viste i efteråret. FCK mætte og svækkede, Brøndby lidt status quo, dog langt op og langt til henholdsvis FCK og FCM, og lidt upressede af samme grund. FCM i decideret formnedgang.. Selvfølgelig har det da betydning. Det var den ene del af det. Den anden er at selv om vi så skulle have mødt samme modstandere som programsat i henholdsvis efterår og forår, så kunne det da den grad have gavnet vores situation, at de ikke lå nærmest som blokke i efteråret. Det var da forstærkende til krisetilstanden..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Efb og AGF af dem du nævner, samt de 3 oprykkere og yderligere FCN og Viborg er dem vi skal/skulle måle os med:) Horsens og FCN i hvert fald har mødt FCK i foråret, FCN endda spillet uafgjort mod FCK to gange. Et markant svækket og mættet FCK hold. FCN ville ikke haft en kinamands chance i efteråret mod FCK, det er min påstand. De tabte da også 4-0 mod både FCK og FCM, og fik ikke fuldt hus mod nogen af top 6 holdene, dog fik de et par uafgjorte. Så møder de både FCK, Brøndby og FCM, hvor ingen af de hold spiller op til samme niveau som de viste i efteråret. FCK mætte og svækkede, Brøndby lidt status quo, dog langt op og langt til henholdsvis FCK og FCM, og lidt upressede af samme grund. FCM i decideret formnedgang.. Selvfølgelig har det da betydning. Det var den ene del af det. Den anden er at selv om vi så skulle have mødt samme modstandere som programsat i henholdsvis efterår og forår, så kunne det da den grad have gavnet vores situation, at de ikke lå nærmest som blokke i efteråret. Det var da forstærkende til krisetilstanden..
        Igen, så er foråret underordnet, da vi for det første snakker om det sværeste program i efteråret, og for det andet så er jeg som sagt enig med dig i at det nok er bedre/nemmere at møde dem her i foråret... Markant svækket og mættet FcK er jeg ikke enig i, det lyder som endnu en overdrivelse.
        Med alt respekt, så er det ikke de 3 oprykkere vi skal sammenligne os med, eller Viborg for den sags skyld... det er klart mindre klubber med lige så lavere budgetter og ambitioner... men jeg kan godt se at de manglede lidt flere kampe mod topholdene i efteråret... men til dem kan man også sige, Horsens fik smæk 5-0 af FcK her i foråret, SIF fik en på 3-1... de synes nok ikke det var lettere her i foråret ;-)

        FcN vil jeg dog give dig, der har været en egentlig forskel i sværhedsgraden... men det er mere eller mindre også det.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Makrini havde en anden rolle på holdet som ren oprydder og dyb 6'er. Og han var vores bedste spiller over lang tid. Vi har meget at takke ham for.
          Og jeg skal altså se en del mere positivt til Izu før jeg vil give dig ret i din påstand. Men er enig i at han har nogle andre værktøjer end Makrini
          100% enig, ingen dis til El Mak. Han er god, Izunna og ham duede bare ikke sammen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Igen, så er foråret underordnet, da vi for det første snakker om det sværeste program i efteråret, og for det andet så er jeg som sagt enig med dig i at det nok er bedre/nemmere at møde dem her i foråret... Markant svækket og mættet FcK er jeg ikke enig i, det lyder som endnu en overdrivelse.
            Med alt respekt, så er det ikke de 3 oprykkere vi skal sammenligne os med, eller Viborg for den sags skyld... det er klart mindre klubber med lige så lavere budgetter og ambitioner... men jeg kan godt se at de manglede lidt flere kampe mod topholdene i efteråret... men til dem kan man også sige, Horsens fik smæk 5-0 af FcK her i foråret, SIF fik en på 3-1... de synes nok ikke det var lettere her i foråret ;-)

            FcN vil jeg dog give dig, der har været en egentlig forskel i sværhedsgraden... men det er mere eller mindre også det.

            Jeg tror ikke at der er nogen som ikke gerne ville have at det var AaB og Randers vi skulle sammenligne os med, FCK og Brøndby for den sags skyld også. Når jeg siger sammenligne os med, så tænker jeg dem vi skal holde under os på pointtavlen. AC Horsens f.eks. var nærmest out og reach ved vinterintervallet. De har som os nu haft og har en formkrise. Bl.a. med bøllebank (0-5) mod FCK. Måske lå de uforholdsmæssigt godt til ved slutningen af efteråret? Hvem ved.. De vandt dog i meget overbevisende stil mod f.eks AaB, og de vandt bl.a. mod os.. Så deres kampprogram KAN have været medvirkende til formstigning ved bl.a. øget selvtillid, og ligeledes KAN vores deroute i efteråret også have været forstærket ved uforholdsmæssigt "hårdt" program. Det er rent hypotetiskt, men jeg føler mig overbevist om at vi i dag havde ydet FCK væsentligt bedre modstand, og hvis FCN, som vi har slået 2 gange rimeligt overbevisende kan hente point mod FCK, så kan vi også. At sige, at FCK ikke er markant svækket uden Delaney og Falk..., tjae.. Så står vi nok lidt langt fra hinanden her. Godt nok har FCK en stærk bænk osv, meeeen...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Jeg tror ikke at der er nogen som ikke gerne ville have at det var AaB og Randers vi skulle sammenligne os med, FCK og Brøndby for den sags skyld også. Når jeg siger sammenligne os med, så tænker jeg dem vi skal holde under os på pointtavlen. AC Horsens f.eks. var nærmest out og reach ved vinterintervallet. De har som os nu haft og har en formkrise. Bl.a. med bøllebank (0-5) mod FCK. Måske lå de uforholdsmæssigt godt til ved slutningen af efteråret? Hvem ved.. De vandt dog i meget overbevisende stil mod f.eks AaB, og de vandt bl.a. mod os.. Så deres kampprogram KAN have været medvirkende til formstigning ved bl.a. øget selvtillid, og ligeledes KAN vores deroute i efteråret også have været forstærket ved uforholdsmæssigt "hårdt" program. Det er rent hypotetiskt, men jeg føler mig overbevist om at vi i dag havde ydet FCK væsentligt bedre modstand, og hvis FCN, som vi har slået 2 gange rimeligt overbevisende kan hente point mod FCK, så kan vi også. At sige, at FCK ikke er markant svækket uden Delaney og Falk..., tjae.. Så står vi nok lidt langt fra hinanden her. Godt nok har FCK en stærk bænk osv, meeeen...
              Der er hold som AaB og Randers vi sammenligner os med, og også skal sammenligne os med. BIF og FcK har ikke noget at gøre i den sammenhæng. At skal sammenligne os med hold der skal være under os, det giver jo i sig selv ikke meget mening. Vi skal selvfølgelig sammenligne os med klubber af samme størrelse, budget, ambitioner, osv... vi skal ikke til at sammenligne os med feks. Horsens. Altså på den måde skulle vi jo sammenligne os med Hobro de to foregående sæsoner. Det giver ingen mening.
              For så at sige det for tredje gang, så ja, jeg er enig, jeg tror også det havde været nemmere at møde FcK her i foråret, og vi også dermed kunne have gjort en bedre figur mod dem. Det har bare ikke så meget at gøre med efterårsprogrammet, som er det jeg er uenig med dig i. Og det ændre heller ikke på noget i efteråret at FcK måske er nemmere nu...
              Vores deroute blev sikkert forværret i den sværere periode der efterfølgende kom, men det gjorde den jo mest af alt fordi den nemmere periode var en gigantisk skuffelse, og vi ikke havde de point i ryggen inden vi gik ind til kampene mod top-holdene. Det var ikke i den hårde del af programmet vi tabte terræn og tingene gik galt...
              Vi kan også godt få point mod FcK, det er nok ikke ret sandsynligt, men chancen er der da, det er jo fodbold det her. Altså AaB og selv Viborg gjorde det i efteråret, og det var også hold som vi slog, men hvor vi stadig tabte til FcK. Så det sker ikke bare fordi det er lykkedes for andre, men det kan da lade sig gøre at få point imod dem, og en eller anden dag så lykkedes det også for OB igen...
              De er svækket, men ikke markant, og Falk var også med mod feks. Horsens...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Jeg tror ikke at der er nogen som ikke gerne ville have at det var AaB og Randers vi skulle sammenligne os med, FCK og Brøndby for den sags skyld også. Når jeg siger sammenligne os med, så tænker jeg dem vi skal holde under os på pointtavlen. AC Horsens f.eks. var nærmest out og reach ved vinterintervallet. De har som os nu haft og har en formkrise. Bl.a. med bøllebank (0-5) mod FCK. Måske lå de uforholdsmæssigt godt til ved slutningen af efteråret? Hvem ved.. De vandt dog i meget overbevisende stil mod f.eks AaB, og de vandt bl.a. mod os.. Så deres kampprogram KAN have været medvirkende til formstigning ved bl.a. øget selvtillid, og ligeledes KAN vores deroute i efteråret også have været forstærket ved uforholdsmæssigt "hårdt" program. Det er rent hypotetiskt, men jeg føler mig overbevist om at vi i dag havde ydet FCK væsentligt bedre modstand, og hvis FCN, som vi har slået 2 gange rimeligt overbevisende kan hente point mod FCK, så kan vi også. At sige, at FCK ikke er markant svækket uden Delaney og Falk..., tjae.. Så står vi nok lidt langt fra hinanden her. Godt nok har FCK en stærk bænk osv, meeeen...
                FCN er gået meget markant frem og har en meget stærk offensiv ... det kan OB ikke HELT måle sig med.
                Der er bestemt forbedring at spore, men slet ikke på niveau med FCN ... mod EFB var spillet igen noget rod, indtil et korrekt dømt men unødvendigt straffe bliver dømt.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  FCN er gået meget markant frem og har en meget stærk offensiv ... det kan OB ikke HELT måle sig med.
                  Der er bestemt forbedring at spore, men slet ikke på niveau med FCN ... mod EFB var spillet igen noget rod, indtil et korrekt dømt men unødvendigt straffe bliver dømt.
                  Ja, FCN imponerer for tiden. Soleklart at et FCK uden Delaney og Falk er et svækket FCK men var kampen mod FCN mon ikke en af dem ,hvor FCK havde vigtigere internationale kampe i tankerne.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Lidt fra Izu... Fortæller også lidt om sin tid i OB, hvor det var svært den første tid...

                    https://www.youtube.com/watch?v=J5yi4emD5No
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Izu skifter til Kina på en 2 årig. Skal spille sammen med Deblé

                      https://www.fyens.dk/ob/Deble-og-Uzo...rtikel/3221603

                      Comment

                      Working...
                      X