Oprindeligt indsendt af Vasi
Se indlæg
Jeg klappede i mine hænder, da han blev hentet. Men han har helt klart ikke levet op til tidligere tiders niveau. Han har været ret skuffende i min optik.
Nogle gange, så synes vi, at spillerne er nogle tudefjæs, nogle spillere uden ambitioner. Nogle gange efterlyser vi, at spillerne udtrykker, at de VIL spille fodbold, og når de udtrykker (inddirekte) at det er ok med en bænkplads, så er de vattede, der bare må ud. Når så Izunna udtrykker, at det ikke er holdbart for ham, at han ikke spiller - altså viser, at han VIL spille fodbold fast - så er han en nar, bare fordi han er OB-spiller.
Havde det nu været en dansker i en anden klub, der ikke fik fast spilletid, men udviste vilje til at VILLE spille og ville kæmpe for en plads - eller at han vil finde en anden klub, hvor han kan få spilletid, så havde han måske været bedømt som en spiller, der hellere vil spille fodbold end blot at sidde og få splinter i røven og hæve sin fede hyre, og været en der viser vilje og som vil kæmpe for at få lov at spille fodbold.
...men nu er Izunna jo i OB, og taler lidt for, at han må videre, fordi han vil spille fodbold...og så er han en klaphat.
Det er sgutte nemt at være fodboldspiller altid :D
Comment