Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Izunna

    Så skulle den være god nok:
    http://fc-amkar.org/news/?id=30471

    Direkte taget fra Google Translate:

    Izunna Uzochukvu flyttet til "Odessa"
    2016/01/25
    25 år midtbanespiller Izunna Arnest UZOCHAKVU forlod PERM "Amkar" og gik til det danske «OB», I RUSLAND bedre kendt som "OB".

    Indbydende Izu klub, vi helt sikkert håbet på et langsigtet samarbejde. Men i dag, fodbold tilbage til Danmark, et land, hvor han blev den bedste defensive midtbanespiller af mesterskabet. Årsag til at forlade et par stykker. Chief blandt dem er, at vores klub ikke kan undgå at reagere på de finansielle forslag, der kommer til os. Desuden, hvis disse forslag vedrører -legionerov spillere. Danskerne var i stand til renter og klubben og spilleren. Vi takker Izu for den tid i teamet, og vi ønsker ham stor sportslig succes, - sagde den administrerende direktør for spilleren pleje "Amkar" Denis Maslov.


    Recall nigerianske fodboldspiller sluttede sig til "Amkar" før starten af ​​sæsonen, der går fra det danske "Midtjylland" og formåede at holde de "røde-sorte" 11 kampe: 9 - i Rosgosstrakh russiske mesterskab og 2 - i landspokalen i Rusland. I løbet af denne tid, præget af to gule kort.


    Dansk klub i øjeblikket indtager i det nationale Super League 7. plads, bag den førende - "København" - 11 point.

    #2
    App'en Forza har også lige udsendt push besked om at handlen er bekræftet! :-))
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      #3
      Sådan!

      Comment


        #4
        Går ud fra det er med øjeblikkelig virkning??
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          #5
          Altså, lige nu er det sgu lidt svært at opretholde harmen over JH... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Altså, lige nu er det sgu lidt svært at opretholde harmen over JH... ,o)

            Mvh

            MaxHH
            Ja, der er sg* noget at 'varme' sig på efter sidste uges chok-oplevelse:)
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              #7
              Hvis den handel er gået igennem, er det et helt exceptionelt godt indkøb. Azer har aldrig haft niveauet, og en midtbane med Makrini og Izunna, og så JJT og Azer som backups, er mere end hvad jeg turde håbe på.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Altså, lige nu er det sgu lidt svært at opretholde harmen over JH... ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Ja det varer ikke længe før han sniger sig over en middelkarakter ved mig...
                Men der er stadig meget arbejde foran endnu.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Altså, lige nu er det sgu lidt svært at opretholde harmen over JH... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH
                  men de må jo stadig ikke få kakao efter træning......nå der skulle i virkeligheden bare stå enig.....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Altså, lige nu er det sgu lidt svært at opretholde harmen over JH... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    Pga. en spiller der primært var reserve i FCM sidste sæson? Argh. Jeg vil være rigtigt godt tilfreds med Izunna, men uden at kende de finansielle detaljer, synes jeg nu ikke, at det er nogen vanvittig kanin at hive op af hatten. Truppen har stadig store mangler ift. målmand, forsvar, kanter, og en Falk der SKAL væk nu. Kommer der styr på det inden for den næste uge, skal jeg nok klappe i mine små fede hænder, men selv med Izunna ind i det her vindue, er det svært at sige andet, end at det er et skridt til siden indtil videre.

                    Comment


                      #11
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-tager-til-ob/
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Pga. en spiller der primært var reserve i FCM sidste sæson? Argh. Jeg vil være rigtigt godt tilfreds med Izunna, men uden at kende de finansielle detaljer, synes jeg nu ikke, at det er nogen vanvittig kanin at hive op af hatten. Truppen har stadig store mangler ift. målmand, forsvar, kanter, og en Falk der SKAL væk nu. Kommer der styr på det inden for den næste uge, skal jeg nok klappe i mine små fede hænder, men selv med Izunna ind i det her vindue, er det svært at sige andet, end at det er et skridt til siden indtil videre.
                        Hehe, var godt klar over at alle ikke havde det på samme måde som mig... og der ér nu altså et stykke fra "svært at opretholde harmen" til "Alt er perfekt, og JH skal have en livstidskontrakt"... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Hehe, var godt klar over at alle ikke havde det på samme måde som mig... og der ér nu altså et stykke fra "svært at opretholde harmen" til "Alt er perfekt, og JH skal have en livstidskontrakt"... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH
                          Du har ret, der er helt sikkert en forskel der. Jeg venter også mindst en uges tid med at fælde dommen over det her vindue, men Izunna tror jeg klart på er et skridt i den rigtige retning.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Du har ret, der er helt sikkert en forskel der. Jeg venter også mindst en uges tid med at fælde dommen over det her vindue, men Izunna tror jeg klart på er et skridt i den rigtige retning.
                            En stærk central midtbane er allerede en forstærkning af forsvaret... og dermed af målmanden. Og det var et vigtigt hul at få fyldt ud.

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #15
                              Er det køb eller leje?
                              Hvis det er leje, f.eks. m forkøbsret, så er jeg ikke overrasket. Han har 2½ år tilbage af en kontrakt, der sandsynligvis giver ham langt mere end OB kan tilbyde. Selv hvis Perm vil af med ham uden at få noget for det, så er det stadig mange penge at smide for spilleren selv. Hvis det er et regulært køb, så er det en meget stærk melding/godt set.

                              Comment

                              Working...
                              X