Høegh har lige fået et mål annulleret på hovedstød efter hjørne - kæmpe fejl - han lavede ikke skyggen af frispark!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Daniel Høegh
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægHan er startende idag igen - sidder og ser den på Viaplay. Vildt så hurtigt, han er vokset med opgaven. Enormt rolig på bolden og gør det simple, men effektive. Høj klasse!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSyntes ikke det er så overraskende endda , klart han løfter niveauet når han nu er omgivet af klasse , hvilket han ikke har været i OB i flere år .
Jeg vil mene at Hoegh`s svaghed er manglende hurtighed og manglende styrke mand mod mand, han er lidt nem at drible og løbe på.
Men det jeg har set har været udmærket, med bold ... og der er han jo som regel god.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
forste maal var han halvt skyld i og andet mere eller mindre 100%. Ellers god kamp og gode afleveringer og super maal som bliver helt feljagtigt annuleret. Hmm aergerligt for ham hele kampen, som ellers kunne have vaeret god for ham. Men de spiller godt og hurtigt, og mon ikke de gaar videre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBer i Prag Se indlægforste maal var han halvt skyld i og andet mere eller mindre 100%. Ellers god kamp og gode afleveringer og super maal som bliver helt feljagtigt annuleret. Hmm aergerligt for ham hele kampen, som ellers kunne have vaeret god for ham. Men de spiller godt og hurtigt, og mon ikke de gaar videre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægVed det første mål var der jo egentlig ikke frispark, og det var ham Langs mand der blev fri. Så vil mere sige det er Lang der er skyld i det mål.
Comment
Comment