Ser lige Roskilde-Vendsyssel og det har Yao netop gjort det til 1-0 og ramt overlæggeren tidligere i kampen. Ville være fedt hvis han fik et gennembrud!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Yao Dieudonne på kontrakt
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTrist man er nød til at rykke fra OB for at blomstre.. Men godt for ham uden tvivl
Hvis man tror på han har en fremtid i OB er det jo glimrende med det lejeophold - og at han så (forhåbentlig) kommer til at blomstre der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHvis man tror på han har en fremtid i OB er det jo glimrende med det lejeophold - og at han så (forhåbentlig) kommer til at blomstre der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJa, med mindre han blomstre så meget, at Vendsyssel indfrier hans frikøbsklausul, som blev lavet i forbindelse med lejeaftalen.
" ...og det vil være med til at udvikle mig, så jeg kommer tilbage som en endnu bedre spiller, når jeg kommer tilbage til OB næste sommer, siger Yao."
http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...endsyssel.aspx"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJa, med mindre han blomstre så meget, at Vendsyssel indfrier hans frikøbsklausul, som blev lavet i forbindelse med lejeaftalen.
Uanset hvad så mener jeg det her var en af de bedre ting der kom ud af vinduet, enten snakker vi en ung, lovende spiller der pt er langt fra spilletid der kommer ud og får noget "hår på brystet" som så kan vende tilbage om et år og hjælpe os videre. Eller også har vi at gøre med en spiller man reelt ikke regner med at komme til at bruge - og som man så derfor lige så godt at sende videre, for at spare lidt kr og også for yaos egen skyld.
Overordnet mener jeg det netop overståede transfer vindue har været en mindre katastrofe - men lige den her beslutning mener jeg så giver ret god mening.
Så held og lykke til Yao - fortsæt de gode takter og spark så mange mål i kassen du kan komme til.
Comment
Comment