Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han laver en Miti!
    Dejlige minder.

    Comment


      #92
      Det glæder mig umiddelbart også. Jeg synes nu stadig, at jeg har tilgode at se ham give prøver på det talent i kampe. Til hans forsvar skal jo selvsagt også siges, at arbejdsbetingelserne har været grotesk dårlige.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Han laver en Miti!

        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det glæder mig umiddelbart også. Jeg synes nu stadig, at jeg har tilgode at se ham give prøver på det talent i kampe. Til hans forsvar skal jo selvsagt også siges, at arbejdsbetingelserne har været grotesk dårlige.
          Der er nogle taktiske relationer som lige mangler for alvor at sidde der, men ellers har han alle forudsætninger for at blive rigtig rigtig god. Han er hurtig, dribler godt, sparker fint og så kæmper han og har den glød som skal til. Lidt flere timer i fitnesslokalet ville heller ikke gøre noget

          Comment


            #95
            Dagens bedste nyhed

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Dagens bedste nyhed
              Ja det er bare så flot at vi sikre os endnu en kontrakt med en middelmådig spiller som aldrig vil kunne begå sig på er højere niveau end 1.division. Hvor er det dog efterhånden pinligt at man skal juble når en spiller der ikke har været i nærheden af 1. Holdet får forlænget sin kontrakt - magen til taber kulter skal man lede længe efter. Odense Boldklub fra Odense stadion er en klub i forfald - stakkels os der følger den derned.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Der er nogle taktiske relationer som lige mangler for alvor at sidde der, men ellers har han alle forudsætninger for at blive rigtig rigtig god. Han er hurtig, dribler godt, sparker fint og så kæmper han og har den glød som skal til. Lidt flere timer i fitnesslokalet ville heller ikke gøre noget
                Jeg synes han fremstår som fysisk stærk. Han/OB må også passe på ikke at spolere hans eksplosivitet og antrit ved at øge muskelmassen på ham. Jeg tror det er taktiske relationer der indtil videre har holdt ham fra en startplads
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Om Yao går hele vejen er vi ikke nogen der ved, men jeg er glad for vi forlænger med ham, han er hurtig og direkte, dehh har vi ikke for meget af i truppen.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg synes han fremstår som fysisk stærk. Han/OB må også passe på ikke at spolere hans eksplosivitet og antrit ved at øge muskelmassen på ham. Jeg tror det er taktiske relationer der indtil videre har holdt ham fra en startplads
                    Det er klart at hurtigheden selvfølgelig ikke skal tages fra ham, men lige et par kilo ekstra synes jeg nu ikke ville skade. Jeg er dog enig i at det er de taktiske relationer, som er hans største udfordring

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                      Ja det er bare så flot at vi sikre os endnu en kontrakt med en middelmådig spiller som aldrig vil kunne begå sig på er højere niveau end 1.division. Hvor er det dog efterhånden pinligt at man skal juble når en spiller der ikke har været i nærheden af 1. Holdet får forlænget sin kontrakt - magen til taber kulter skal man lede længe efter. Odense Boldklub fra Odense stadion er en klub i forfald - stakkels os der følger den derned.

                      lol

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                        Ja det er bare så flot at vi sikre os endnu en kontrakt med en middelmådig spiller som aldrig vil kunne begå sig på er højere niveau end 1.division. Hvor er det dog efterhånden pinligt at man skal juble når en spiller der ikke har været i nærheden af 1. Holdet får forlænget sin kontrakt - magen til taber kulter skal man lede længe efter. Odense Boldklub fra Odense stadion er en klub i forfald - stakkels os der følger den derned.
                        Du ved godt, at der findes noget der hedder "talenter",ikke? Og at talenter ikke nødvendigvis spiller fast, selvom de har et stort potentiale?
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Det er en fin kontrakt, men det ændre ikke på, at der skal 6 nye ind hvis truppen skal have top 6 niveau næste år. Ved at få dem nu, så kan de spilles sammen. Med 6 nye til start 11, så får vi en ok bænk og desuden mulighed for at de unge kan få mere spilletid ved siden af de erfarne når vi er homefree i nogle kampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det er en fin kontrakt, men det ændre ikke på, at der skal 6 nye ind hvis truppen skal have top 6 niveau næste år. Ved at få dem nu, så kan de spilles sammen. Med 6 nye til start 11, så får vi en ok bænk og desuden mulighed for at de unge kan få mere spilletid ved siden af de erfarne når vi er homefree i nogle kampe.
                            Med Kents udmeldinger igår begynder jeg at tvivle på om vi bare henter 1

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg synes han fremstår som fysisk stærk. Han/OB må også passe på ikke at spolere hans eksplosivitet og antrit ved at øge muskelmassen på ham. Jeg tror det er taktiske relationer der indtil videre har holdt ham fra en startplads
                              Muskelmasse og eksplosivitet er i direkte sammenhæng. Jo mere muskelmasse, jo bedre power. Det er en gammel myte, at man bliver "træg" af høj muskelmasse.

                              Det er velbelyst og velundersøgt i dag, at det kun er fedtmassen der har en negativ effekt på antrit og eksplosivitet. Problemet er de, der tager for meget fedtmasse på i jagten på større muskelmasse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Med Kents udmeldinger igår begynder jeg at tvivle på om vi bare henter 1
                                Han kan ikke sige andet. Ned naturligvis. Får vi ikke 6 nye, men det er det der skal til hvis vi skal i top 6. Fjern JH, så kan en dygtig mand finde de rigtige, så kan det gøres over 2-3 vinduer.

                                Comment

                                Working...
                                X